Recensie Reina (Roe),Den Haag, Geleenstraat 45 k6 vh 84 k3 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcov12

Stamgast
696
07/08/21
1.025
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor de lockdown was ik bij Reina geweest, ik zag haar afgelopen week staan en dacht nog een recensie over haar te moeten schrijven. Reina is een jong en slanke dame, ik zou haar zelf meer petite noemen. Binnen een kort praatje en ze meende dat ik haar eerder had bezocht maar dan in de Doubletstraat. Dat zou kunnen maar dan moet het een paar jaar terug zijn geweest. Enfin we waren allebei naakt en wat zag ze er lekker uit! Pijpen mc deed ze niet verkeerd, heerlijk strak om mijn pik met haar mondje. Deed ze ook nog eens lang!
In missio mijn gang kunnen gaan en heerlijk van genoten. In doggy lekker de finish gehaald ketsend tegen die kleine kontje van haar.

Reina is net zo'n buurmeisje type, zonder tattoos en ijzerwaren. Ik zal binnenkort langsgaan om nog een fascinerende verhaal op papier te zetten😜. Met extra's natuurlijk!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
€50
Vandaag een bezoekje gebracht 😍 trof ze aan bij 84 k5

Ze zal in de toekomst vaker de ochtend shift draaien 11:00 tot 17:00 dus voor de liefhebbers weten jullie haar te vinden.

Ze heeft wel mooi getraind lichaam om te smullen😋

Vaste dame van mij in Geleen😁

Mannen geniet ervan
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week wilde ik naar de drukbezette dame op Geleen 84-4. Ik zag toen op kamer 5 een heel aantrekkelijk meisje. Als het vandaag op 4 niet lukt, ga ik naar 5, dacht ik. Net op dat moment kon ik op 4 naar binnen. Maar vanmiddag is het meisje van kamer 5 er weer. Ze staat net met haar collega van kamer 3 te praten. Die krijgt gelijk een klant, dus ik naar kamer 5. (Snapt u het nog...?) ;)

'Koningin' Reina is een mooi, naturel meisje, Roemeens, nu 26 jaar. Zwart haar, zwart pakje. Ik voel me echt welkom bij haar. En zij voelt gelijk hoe ik het graag wil: goed lichamelijk contact, ze speelt met m'n tepels, maakt 'm wakker met (z.c.) trekken, gezichten dicht bij elkaar (maar niet zoenen). Ze heeft ook helemaal geen haast (dat komt misschien ook door het extraatje).

We beginnen staand. Daarna spelen we tegenover elkaar op bed verder. Ze heeft heel mooie borsten (B-echt). Pijpen (m.c.) doet Reina ervaren en lang. Daarna komt ze even on top en we maken het af in 'normal', die als vanzelf lukt.

Nog leuk napraten. Reina spreekt goed Engels en is heel belangstellend. Ik kom zeker nog bij haar terug. Ze is heel anders dan de dame van kamer 4, maar allebei zijn ze leuk. Die variatie is ook het fijne van ons 'wandelen'... :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoi heren en stieren,

Op 1 Juli 2022 om precies 12:45 was ik bij Raina (Reina).

Ik was 9 maanden lang abstinent (Geen sex) omdat ik na 33jaar leven genoeg sex heb gehad en niet echt meer naar de hoeren ga.
En ik al sinds mijn 17 weet dat ik voor 35-50euro een mega goede ervaring kan doen met een beeldschone meid.

Aan de ene kant ken ik de Geleenstraat zeer goed, heb in de afgelopen jaren daar sinds mijn 20e (2009) minstens 2 x per maand geweest tot 2018. Reken maar uit.

Ik was dus een wandelaar.

Maar ik ben een knappe kerel, redelijk exotisch, dus kan die dames wel een beetje bevredigen.

Ik was dus al lang niet in de Geleenstraat geweest.

Ik zag Raina en haar energie was van ver al te voelen. Zeer zwoele look, sigaret in der hand en gekleed in zwarte kousen en sexy alles achter haar raam. Dat was toen ze nog op 84 K1 zat, voor haar vakantie.


Ik heb 50 euro betaald en was daar 42 minuten en ik heb haar mogen klaar beffen.

Ik was totaal niet in de mood voor sex, ik liep daar toevallig langs omdat ik weer na lange tijd in Den Haag was en toeval treft dat ik eerst van plan was naar Doublet te gaan, maar daar waren bijna alle ramen leeg zo rond de vroege middag rond 12 uur.

Raina is een geweldige meid, die veel ambitie heeft en het lot bracht haar naar deze levenstijl.

Ze is een mens en verdient respect, waar menig men denkt, ze staat daar niet voor niets en je mag SMULLEN zoals hierboven iemand zegt.

Neemt niet weg dat de meeste klanten geen goed indruk achterlaten bij deze meisjes. Basically zijn de meeste klanten bij verre na niet in hun league, de leeftijd, de schoonheid en de pijn.

Ik wil niet gaan preken hier, maar deze meisjes zijn geliefd door God, ik heb 2 maanden lang voor haar gebeden. Het was voor herhalingsvatbaar, maar ik kreeg haar nummer en we hebben haar hele vakantie zitten chatten.

Ik weet veel over haar en haar leven, maar ik zeg jullie eerlijk. Jullie verdienen haar niet.

Ik heb 50 euro betaald voor 42 minuten en kreeg zelfs haar telefoonnummer.

Thats a plus. Haar ga ik zeker weer snel zien.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Duur van bezoek
120+ minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
750
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beste heren en stieren, mijn nieuwste ervaring met Koningin Reina.

Na goed communicatie met Reina toch besloten vandaag de wandelschoenen aan te trekken en richting Geleenstraat te gaan.

Rond 11:20 heb ik een betaling gereed gemaakt van 750 euro en heel brutaal dat gewoon overgemaakt op haar Revolut.

Tijdens mijn 1ste bezoek, die echt waar nog steeds een romance is, had ik Reina gevraagd of ik nou 750 euro moest betalen, zodat ik de laatste klant van die dag zou zijn, of dat ik gewoon 50 euro zou betalen voor 20 minuten.
De eerste afspraak (zie recensie Batman hierboven), was dus eigenlijk gepland voor 750 euro, maar toch had ik maar 50 euro betaald. Het was niet eens een briefje van 50 euro, maar 3 briefjes van 20, waardoor ik zelfs 10 euro terug kreeg.

En fin, ik ben dus single, en Reina is mijn laatste sex. Ik wil het spannend houden want heb een goede nacht achter de rug en Reina is my cookie.

Dus, terwijl ik zat na te genieten van de gemaakte afspraak voor niet alleen sex voor 50, maar sex voor 750 euro vandaag, had ik besloten om Reina te vragen, hoe veel klanten ze heeft gehad, hoeveel vriendjes ze heeft geneukt en hoeveel euro ze morgen zou willen verdienen. Ik zou alle wandelaars adviseren (de jonge en nuchtere, de lieve en onschuldige wandelaars die dit lezen). Dat als je een meisje 50 euro geeft, krijg je sex, maar wat krijg je als je haar nog 750 euro geeft (omdat ik niet voor grap AngelBatman ben, Batman is rijk).

Dus, 750 euro op de rekening van Reina vandaag gestort.

Zeer goede ervaring. Ze komt alle afspraken na, behalve 1tje en dat is een geheim.

Dus terwijl ik de eerste 5 minuten met Reina ben vandaag, heb ik mijn kleren niet uitgedaan en letterlijk 750 euro gepland, om haar beter te leren kennen en een bedrag met haar af te spreken voor elke dag sex, maar dan alleen met mij.

En zo werd het spannend. Want toen ik Reina voorstelde dat ik haar zo leuk vind dat ik haar letterlijk al mijn gespaarde en hard voor gevochten centjes aan haar zou geven.

Reina verraste mij omdat ze niet vroeg hoeveel geld ik bood. Ik vond dat een raadsel, hoop op subs en citaten op dit bericht. Want waarom vroeg Reina mij niet hoeveel geld het mij waard zou zijn, als ik letterlijk een abonnement betaal via Revolut op haar rekening voor SUPER VEEL sex, sms'jes, kusjes, beffen en pijpen.

Ik heb een tijdje psychologie gestudeerd als extra studie aan de uni en ik maakte daar ter plekke een schets van Reina in mijn hoofd, een screenshot van dat moment, dat ik dacht dat ik de meest gelukkige man op Aarde zou zijn, als Koningin Reina met mij tijd zou doorbrengen. En ik had al betaald.

Ik zei tegen Reina, Reina ik heb heel veel geld en ik kan letterlijk alles voor je kopen. Ik ben een player, maar ben niet slecht, omdat ik heel erg veel rust vind bij onthouding van sex en dat ik meer gefocussed ben op carriere en doelen die te behalen zijn, dan een of andere slet die Prada schoenen wenst voor elke creampie.

Dus, nu ligt de vraag bij beeldschone Reina.

Hoeveel geld zou ze willen, om nooit meer sex te hebben met iemand anders (dus alle heren en stieren op Aarde).

Want ik ben zo blij dat mijn laatste sex Reina was en dat het mijn volgende sex kan zijn, nadat ik haar stalk op haar Revolut (en voor de gene die niet weten wat dat is, Revolut is een soort buitenlandse Tikkie, best handig app).

Totale kosten van de dag 750 euro.

Ultieme bevrediging en zeer goede vriendschap. Want als klanten vrienden zijn en vrienden klanten zijn. Dan verdienen wij allemaal geld om onszelf AngelBatman te noemen.

Amen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zaterdag weer eens gaan wandelen 🤪

Dit keer 3e raampje van nummer 84

Een collega net klaar ze stond voor het raam ik moest heel goed gaan checken herken ze bijna niet ivm ander kleur haar en ook langer geworden,ben al tijdje niet meer bij haar geweest.
Zal graag iedere week willen gaan alleen mijn werktijden match niet 😔
Zondag en maandag is ze vrij ze werkt tot uur of 16:00

Doe je voordeel mee 😃
 
Laatst bewerkt:
Langer geworden?

Dacht dat je een vaste klant was?

3e raam is Cristina toch?

5e raam is Reina dacht ik..........

Welke andere dames waren er gisteren aanwezig?
Haren zijn langer geworden,ben al tijdje niet in Den Haag geweest.

Zeker mijn vaste dame in Geleenstraat👍

Dacht Rebecca ofzo, zag naambordje wel staan niet echt opgelet want ging specifiek op zoek naar Reina😍

Want mijn plan A was afspraak maken met Ania, helaas geen gehoor dus gelijk door naar Geleen.
 
Ben 1x bij Reina geweest en daar blijft het ook bij. Ziet er best leuk uit, maar ook weer niet bijzonder. En dat vond ik ook voor haar service gelden. Allemaal in orde en ok, maar vrij standaard en verder aardige meid, maar ik kan naar mijn smaak qua uiterlijk en services zeker 10 betere dames in Den Haag vinden. Ik snap de superlatieven niet zo goed eerlijk gezegd.
 
Reina zei iets vaags gisteren, ze zij dat ze een maand niet mag werken?

Ik begreep niet wat ze bedoelde. Iets met een vergunning ofzo, misschien heeft ze Corona?

Ik begreep het niet, ben bij Rosa geweest en later in de avond naar Maya thuisontvangst.

Heeft ze dit ook tegen iemand anders gezegd? @Paulus2
 
Beste......

Dit wordt waarschijnlijk het laatste bericht die ik voor nu op dit forum ga achterlaten.

Heb dit account gemaakt om mijn goede ervaring met Reina te documenteren.

Reina is een schat van een meid en ik hoop dat ze vindt wat ze zoekt.

Ik wens Reina veel liefde toe en al het succes van de wereld.

Voor nu neem ik afstand van dit forum en ga niet meer op zoek naar een DVP.

Had dit account speciaal voor Reina gemaakt en voor nu laat ik het hierbij.

Veel geluk gewenst en "good luck".

💋🫂🕊️❤️‍🩹💌
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ik ben nu een aantal keren bij Reina geweest. Jeetje wat een heerlijke jonge dame. Ze is zeer vriendelijk en een echte vakvrouw. Staand opwarmen met een goede trektechniek en vervolgens een goede pijp op bed. On top is ze virtuoos met dat zalige meisjes kutje. Aanrader!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag rond lunchtijd voor de eerste keer in de Geleenstraat. Veel lege ramen. Misschien een 20-tal dames aanwezig. Bij nr. 84 zat een prachtige slanke donkerharige dame in het middelste raam. Leuk kennismakingsgesprekje in goed Engels en besloten om voor het €50 P&N standaardpakket te gaan.

Raina bleek een hele leuke vriendelijke dame die goed weet te teasen. Ze is relaxed en lijkt niet echt op de klok te kijken (duurde wat langer maar ze drong niet aan en vroeg ook niet om extra betaling). Ze pijpt fantastisch waarbij ze haar best doet om je op te winden met wat dirty talk en geile blikken. Bij het neuken vraagt ze wat je lekker vindt en hier maakt ze ook een geil feestje van. Ze is professioneel (geen PZC, geen tongzoenen) maar weet toch een fijne intieme girlfriend experience te creëren door haar lieve dirty talk en de teaserige kusjes.

Een van de beste ervaringen uit mijn wandelaars carrière: top looks met fijne geile sex! 100% herhalingsgevaar.

Wat haar uiterlijk betreft: ze is slank, lichtbruine huid met donker lang haar, mooi gezicht, sprekende ogen, heeft inmiddels een zeer fraaie C/D-cup van de doktor met mooie stijve tepels, fijn klein kontje, gespierd lichaam met een plat buikje. Gewoon een mooi Instagram-waardige dame met een sexy modellenlook.

Ze is 27, Roemeens en werkt meestal van 11 tot 17 uur.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag rond lunchtijd voor de eerste keer in de Geleenstraat. Veel lege ramen. Misschien een 20-tal dames aanwezig. Bij nr. 84 zat een prachtige slanke donkerharige dame in het middelste raam. Leuk kennismakingsgesprekje in goed Engels en besloten om voor het standaardpakket te gaan voor €50.

Raina bleek een hele leuke vriendelijke dame die goed weet te teasen. Ze is relaxed en lijkt niet echt op de klok te kijken (duurde wat langer maar ze drong niet aan en vroeg ook niet om extra betaling). Ze pijpt fantastisch waarbij ze haar best doet om je op te winden met wat dirty talk en geile blikken. Bij het neuken vraagt ze wat je lekker vindt en hier maakt ze ook een geil feestje van. Ze is professioneel (geen PZC, geen tongzoenen) maar weet toch een fijne intieme girlfriend experience te creëren door haar lieve dirty talk en de teaserige kusjes.

Een van de beste ervaringen uit mijn wandelaars carrière: top looks met fijne geile sex! 100% herhalingsgevaar.

Wat haar uiterlijk betreft: ze is slank, lichtbruine huid met donker lang haar, mooi gezicht, sprekende ogen, heeft inmiddels een zeer fraaie C/D-cup van de doktor met mooie stijve tepels, fijn klein kontje, gespierd lichaam met een plat buikje. Gewoon een mooi Instagram-waardige dame met een sexy modellenlook.

Ze is 27, Roemeens en werkt meestal van 11 tot 17 uur.
Is zij elke dag aanwezig? Bvd Preach
 
@DrAragon
Bedankt voor je recensie, maar het aantal dames is door jou flink onderschat.
Vanaf de Scheldestraat tm Geleenstraat 110 waren het al zeker 20.
Ik heb ze niet geteld, maar er waren er zeker wel 40 en later nog wel iets meer.
 
Volgens mij niet iedere dag, maar weet niet of ze vaste vrije dagen heeft.
Als iemand haar wil bezoeken en wil weten of ze er is, svp vragen in Den Haag Algemeen.
 
@DrAragon
Bedankt voor je recensie, maar het aantal dames is door jou flink onderschat.
Vanaf de Scheldestraat tm Geleenstraat 110 waren het al zeker 20.
Ik heb ze niet geteld, maar er waren er zeker wel 40 en later nog wel iets meer.
De Hunsestraat was vrijwel leeg, de binnenhofjes ook. Ik had echt moeite om meer dan 20 dames te tellen. Alleen in de Geleenstraat waren wat ramen bezet. Maar misschien heb ik wat dames op de verdiepings- of binnenramen gemist. Ik was er rond 12.30 ongeveer.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb na het lezen van de recenties eens een bezoek gebracht aan Reina. Het is een mooi meisjesachtig type dame van eind 20. Ik schat rond de 27 jaar, ze heeft mooie ogen en een afgetraind lichaam. Haar borsten zijn helaas niet echt: cup D. Ik vroeg haar hoelang ze het werk al deed en schrok een beetje van het antwoord ; al vanaf haar negentiende jaar. Eerst had ze in een club in Duitsland gewerkt samen met een vriendin toen ze net 19 was. Daar ging het werk haar te ver, en kreeg slecht betaald.

Al snel vertrok ze naar Nederland en begon in de Doubletstraat te werken. Zo is ze na jaren uiteindelijk in de Geleenstraat beland. Ze vindt haar werk erg leuk en dat merk je ook aan de manier waarop ze het doet.

Na het wassen en condoom om ging ze met veel inzet en plaagerige blikken aan de slag en zag haar mooie klontje. Gewoon prachtig!

Ook de sex was bijna GFE waardig, gewoon alles klopte. Het is een absolute aanrader deze vakvrouw, met een vriendelijk karakter.

Haar borsten zijn (voor siliconen versies) erg mooi van vorm en voelen natuurlijk aan. Vooral de tepels zijn werkelijk prachtig! Puntig met een mooi bol tepelhofje, lichtroze van kleur. Niet te groot.

Het was een geweldige ervaring, ik raad haar dan ook van harte aan. Tot snel Reina!
 
Terug
Bovenaan Onderaan