- 1
- 01/07/21
- 2
Davao is op wat gentlemen clubs na, maar dan geen high class, geen sexoord.
Ik heb wel heel veel succes online gehad. Waarschijnlijk omdat er weinig blanken komen.
Daarnaast vlak bij de grote kerk in het centrum in de avond meerrmaals aangesproken door dames.
Naast de "cold approach" zoals de Engelsen dit ook wel noemen ben ik ook online actief. Maar die dating sites.. man wat heb ik een hekel aan die filters die al die meiden gebruiken
Ik wil de kans op tegenvallers minimaal houden dus dating apps, hoe makkelijk ook want dat zijn ze zeker, zijn imho verre van ideaal geworden. Vanwege die verdomde filters.
Dit betekent dat ik, bijvoorbeeld, liever een avond alleen in m'n condo doorbreng dan dat ik een date heb met een meid waarvan ik de looks op voorhand al niet vertrouw. Een tegenvaller in real life is zonde van mijn geld (samen op pad, drankje, restaurantje/Jollibee) maar dat is niet het belangrijkste, het is met name de tijd en energie die ik erin steek..
De oplossing is videobellen (voor zover er een stabiele/strakke verbinding is) I know.. maar toch: dating apps (ervaringen met oa ThaiFriendly, PinaLove, DIA) zouden foto's die vooraf door filters zijn gehaald moeten verbieden. Wat ze nooit en te nimmer gaan doen omdat de dames zich er goed bij voelen.