Algemeen Reistips zonder sites

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

darkdirtymind7

Wandelaar
30
12/07/23
9
Beste wandelaars

Zijn er dan werkelijk geen citytrips zonder sites/internet te gebruiken en waar je veilig sex kan vinden? Zoals Amsterdam en Duitsland of België Zijn dit echt de enige landen? Ik ben totaal geen fan om online zoektochten te doen en op te botsen op de meisjes die er totaal niet hetzelfde uitziet. En massagesalons vind ik ook maar iets vreemd. Dat is veel willen maar weinig mogen salons...Als ik me vergis verbeter mij!Tips in Duitsland ook welkom. Maar duisburg.....allemaal ok om daar sex te vinden. Maar ik heb zo'n gevoel dat deze stad dan ook niks meer te bieden heeft dan enkel dit. En Berlijn wel een mooie stad maar daar is dus niks te vinden of is dit een misverstand? Mijn voorkeur gaat naar oost europese landen. Maar boekarest en warschau bijvoorbeeld...Mooie steden maar voor sex hoef je je er niet te zijn of heb ik dit verkeerd? Zelf boedapest al gedaan maar daar moet je echt opletten wat je doet. Veel mogelijk maar veel gevaarlijke spelletjes om een toerist te bedotten.En Italië de mooiste steden van europa maar daar is het al zeker niks? Ik hoop dat jullie kunnen helpen. Om een citytrip te vinden die zowel schoonheid van een stad en red light ervaring samen kunnen brengen.
 
Ik heb je vraag 3x gelezen maar snap niet wat je bedoelt. Je wilt dvp's bezoeken maar zonder websites en internet te gebruiken. Maar vervolgens stel je je vraag hier op een website via internet....?? Verder ben ik benieuwd hoe je dan in Nederland dvp's vindt zonder websites en internet. Gouden Gids? Serieus: elk land kent zijn eigen websites om dvp's te vinden, dat is in Nederland niet anders dan in andere landen. Het enige verschil is dat het bezoeken van een dvp in bv Frankrijk, Zweden en Italie strafbaar is, en dat je daar dus goed moet uitkijken om niet in de val van de politie te lopen. Je vraagt verder naar Boekarest. Goede ervaringen op het Nimfomane forum, dat werkt vrijwel hetzelfde of zelfs beter dan het Kinky platform: reviews van bezoekers die vertellen wie je wel en niet moet bezoeken, en waarop de dvp's zelf ook veelvuldig meebabbelen. Tot slot over Duitsland: als laufhausen in Duisburg je bevallen dan zou je precies hetzelfde moeten ervaren in alle andere grotere Duitse steden, ze hebben overal een laufhaus. Ook in Berlijn.
 
De red-light gebieden of ramenbuurten met dames die je vanop straat kan bekijken vind je inderdaad in Europa enkel in Nederland, België en Duitsland.

In Berlijn is er zeker genoeg aanbod aan sex. Als je het je echt gemakkelijk wil maken is Artemis (Halenseestraße 32-36, 10711 Berlin; www.fkk-artemis.de) wel aan te raden. Niet de goedkoopste oplossing, maar ruime keuze. Andere mogelijkheden vind je op deze lijst met Berlijnse bordelen.

Ook in Köln en omgeving sta je niet droog. Met de bus is het een dik uur rijden naar Babylon in Esdorf, maar dan kan je wel een ganse dag in een sex-wellness club verblijven. En de dames lopen er poedelnaakt rond, want het oog wil ook wat.

Wenen (Oostenrijk) is niet alleen bekend voor muziek en kunst. Een paar jaar geleden ben ik er een paar keer naar Funpalast geweest. Dat viel goed mee. Golden Time is gelijkaardig (maar ik heb er geen persoonlijke ervaring mee).
 
De red-light gebieden of ramenbuurten met dames die je vanop straat kan bekijken vind je inderdaad in Europa enkel in Nederland, België en Duitsland.

In Berlijn is er zeker genoeg aanbod aan sex. Als je het je echt gemakkelijk wil maken is Artemis (Halenseestraße 32-36, 10711 Berlin; www.fkk-artemis.de) wel aan te raden. Niet de goedkoopste oplossing, maar ruime keuze. Andere mogelijkheden vind je op deze lijst met Berlijnse bordelen.

Ook in Köln en omgeving sta je niet droog. Met de bus is het een dik uur rijden naar Babylon in Esdorf, maar dan kan je wel een ganse dag in een sex-wellness club verblijven. En de dames lopen er poedelnaakt rond, want het oog wil ook wat.

Wenen (Oostenrijk) is niet alleen bekend voor muziek en kunst. Een paar jaar geleden ben ik er een paar keer naar Funpalast geweest. Dat viel goed mee. Golden Time is gelijkaardig (maar ik heb er geen persoonlijke ervaring mee).

Bigbenny super bedankt voor deze zeer nuttige informatie. Je hebt mijn vraag goed begrepe'. Ik hou niet van priveontvangst of afspreken via whats app ofzo.... Ik heb enkel ervaring met ramen en nog geen bordeel binnen gegaan . Enkel de wallen in amsterdam vond ik enorm aangenaam.Maar een laufhaus ben ik wel benieuwd naar. Hoe dat eruit ziet. (Niet iedereen is zo ervaren in dit alles) Is daar veel bezetting in Berlijn? Ik lees hier enkel veel goeds over duisburg en hamburg en frankfurt. Waarom is er zo weinig goeie reclame over berlijn? Ik hoop dat die er nog komt. Want een stad als berlijn heeft veel te bieden op alle vlakken. Maar enkel op reis gaan voor leuk gezelschap te zoeken dat is nu ook de bedoeling niet. Dus daarom is frankfurt en hamburg niet direct mijn 1ste keuze. Maar je hebt mijn interesse aangewakkerd over Berlijn.
 
Een Laufhaus is eigenlijk best te vergelijken met een ramenbuurt maar dan binnen in een gebouw. Zie het als een hotel. Je loopt door de gangen en de dames die beschikbaar zijn, staan in de deuropening van hun kamer. Zie je een dame naar je smaak, dan spreek je haar aan en indien je prijs en diensten overeenkomt ga je binnen.

Laufhäuser zijn niet meteen de hoogste kwaliteit. Net zoals een ramenbuurt ook niet aan de top staat.

In de mega-bordelen, zoals Artemis in Berlijn, tref je wel een honderdtal dames aan. In alle smaken, kleuren en variëteiten. Er is meestal een centrale bar waar de meeste dames zitten te wachten tot wanneer je ze aanspreekt. Maar je vindt ze ook wel in de kino, of rond het wellness gedeelte, of ze wandelen door het hele gebouw. In Artemis is er bijv. een centrale traphal naar de kamertjes. Vaak worden de dames daar al aangesproken door klanten wanneer ze na een beurt terug naar de bar gaan.

Hamburg valt, eerlijk gezegd, qua sex erg tegen. Je hebt er de Reeperbahn, maar daar is de kwaliteit gering en de prijzen te duur voor wat het is. Heel wat sex-theaters die veel beloven en uiteindelijk weinig bieden en een paar Laufhäuser waar ik zelden goede service heb gekregen. Er zullen wel wat privé-huizen zijn, maar daar heb ik (nog) geen gebruik van gemaakt. Het spreekt me eigenlijk ook niet zo aan.

In Frankfurt ben ik maar één keer naar een parenclub geweest. Maar dat is ook alweer meer dan 15 jaar geleden.

Waarom er over Berlijn hier weinig wordt geschreven? Ik denk dat het wat ver is om even over en weer te wippen. Maar ik kan het je zeker aanraden. Overdag wat musea en andere culturele plekken bezoeken en 's avonds dan van de meer fysieke geneugten van de stad proeven.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan