relatie-sex vs wandel-sex.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
4.068
02/07/21
5.166
47
Ik ben erg benieuwd hoe jullie het verschil tussen 'relatie-sex' en 'wandel-sex' ervaren.

Dat kan gelden als je in een relatie zit, maar daarnaast wandelt/dames bezoekt, maar ook als je soms een periode in een relatie zit en soms single bent en dan wandelt.

Spreekt het spannende van dvd-bezoek je meer aan, of juist het vertrouwde van sex binnen een relatie, of is het de combi die je het tofst vindt?

En als je het thuis niet bespreekt, spelen schuldgevoelens dan ook nog een rol?

Dit zal voor iedereen anders zijn.

Ik zelf heb elke variant mogen beleven in de afgelopen jaren.

Gewone relaties waar de sex goed was, relaties waar de sex door verschillende redenen minder frequent werd of tijdelijk niet plaatsvond, frequent dvp bezoek, incidenteel dvp bezoek, dvp bezoek waaruit een relatie ontstaat, 2 relaties tegelijk waardoor dvp bezoek afneemt.

Hoewel ik de intiemere kant van sex binnen een relatie wel waardeer, merk ik dat ik het spanningselement van wandelen toch ook wel iets extra's vind hebben.

Weten dat je ervoor betaalt maakt het ook heel duidelijk: Dit en dat gaat binnen een uur gebeuren. Je weet dan nog niet in welke mate het gaat bevallen of dat er toch iets niet gaat gebeuren, maar zeker weten dat er sex gaat plaats vinden heeft wel iets geils.

Of bepaalde geluiden/opmerkingen etc fake zijn of niet maakt me ook helemaal niet uit. Ik vind het eerder wonderlijk (Nederlandse woord weet ik even niet) dat sommige mannen hier bij een dvp denken dat die geluiden/fysieke reacties wel echt zijn.
Heb ook meerdere dames uit het vak in de privé sfeer over het vak gehoord en als die opvattingen gelden voor de meeste andere dames dan is dat tamelijk zorgelijk voor de mannen die schrijven dat 'zij er ook van geniet'.

Een gewone relatie kan denk ik beter zijn als de sex goed is en je je in de eerste 2-3 jaar bevindt en je vriendin echt in de buurt komt van wat je het knapste/lekkerste soort vrouw vindt, omdat je op elkaar bent ingespeeld etc, maar zelf merk ik toch ook dat ik het soms moeilijker vind om bij een relatie bepaalde zaken te benoemen dan bij dvp bezoek.

Dat klinkt misschien gek, maar ik ben verlegener bij sommige partners die ik al maanden/jaren ken, dan bij dames die ik een uur bezoek en verder niet ken.

Ik denk dat dat komt omdat ik bij een dvp denk, als het klikt klikt het, en als het niet goed loopt ga ik er gewoon daarna niet meer langs. Dat geeft een soort vrijheid die je binnen een reguliere relatie gek genoeg minder hebt. Wat dat betreft vind ik fake juist ideaal. Zeg precies wat ik geil vind, doe alsof die klik er is, bedonder me, dat is wat het soms beter maakt dan relatie-sex en waardoor het het geld waard is.

Relatie-sex heeft meer diepgang, maar daardoor ook meer gebreken.

Dat betekent dus dat ik onpersoonlijke dvp-sex soms vertrouwder vind, dan sex met iemand met wie ik een relatie heb. Toen ik dat voor mezelf realiseerde moest ik wel even fronzen.

De Knightrider van 10 of 20 jaar geleden had hier ook heel anders over gedacht.

Toen voelde ik me al schuldig toen ik 1x met iemand was vreemd gegaan, misschien ook omdat ik verliefde gevoelens voor die persoon kreeg, naast mijn relatie.

Maar door omstandigheden kon ik een jaar of 8 geleden een half jaar niet met mijn toenmalige partner zijn en toen heb ik 50 keer in 1 jaar gewandeld, terwijl ik me daar helemaal niet schuldig over voelde.
Het zou kunnen dat dat kwam omdat er speciale omstandigheden waren, maar daarna normaliseerde die relatie weer en ging het wandelen gewoon door.

Daarna een lange afstandsrelatie gehad (die nog steeds loopt) waarbij we gaandeweg hebben afgesproken dat een zijstap niet zo erg is. In haar geval ging het dan om af en toe iets met een meisje doen, in mijn geval om af en toe wandelen.

Enerzijds vond ik dat geruststellend en ook wel spannend, dat het kon, dat we relatie-sex en uitstapjes gingen uitwisselen, anderzijds zorgde het ook voor twijfel omdat ik van huis uit ooit het liefst monogaam was.

Dus ja, ik ben er nog niet helemaal uit wat de voorkeur heeft en heb een periode ook in 2 relaties gezeten (nu deels nog) en daarnaast gewandeld.

Wat me opviel was dat beide relatie dames weinig over de ander wilden weten en eigenlijk tevreden waren als ik ze genoeg aandacht gaf.

Dat was overigens best pittig: Als je alleen thuis bent en je hebt met vriendin 1 net 20 minuten gebeld en geapped en wilt iets op tv gaan kijken en vriendin 2 apped je, zul je toch moeten antwoorden zoals je dat zou doen als je daarvoor met niemand had gesproken.

Ben er zelfs achter gekomen dat meer dan 1 relatie hebben eigenlijk helemaal niet wenselijk is. Maar het is puur toevallig een beetje zo gerold. 1 dame heeft enorm goede looks, maar zet zelf ook wel eens een zijstapje, de ander is loyaler maar weet dat ik eigenlijk met de een ben.
Daarnaast weten ze alletwee dat ik wel eens wandel en lijkt dat dus te kunnen/mogen.

Maar ik heb ook nog kinderen uit een vorige relatie en beide relaties wilden met me op vakantie en 3 vakanties + wandel-budget overhouden is gewoon echt geen optie qua tijd en geld.

Ja, een luxeprobleem, maar doordat de dames zijn wie ze zijn kan ik ook niet makkelijk voor 1 kiezen en dan helemaal het kloppende plaatje vinden.....dus hobbel ik maar door in deze combinatie.

Op zich is dat ook best, zeker omdat de dames het vooralsnog ok vinden, maar, om terug te komen bij de topic titel, ik heb mijn relatie-sex en wandel-sex dus onder de loep genomen en het heeft alletwee/alledrie wel wat en eigenlijk is alles pas goed in balans als ik het allemaal naast elkaar doe, hoewel ik ooit gewoon monogame relaties had en dat misschien zelfs wel beter beviel.

Ja, het is weer een echt Knightrider betoog, maar snappen jullie een beetje wat ik bedoel? En wat zijn jullie ervaringen?

Laatst bewerkt:
In de ene relatie die ik lang geleden had was de sex een mislukking, dus ik heb hier verder niets zinvols aan toe te voegen wegens gebrek aan vergelijkingsmateriaal.

Maar ben benieuwd naar de reacties.

In de ene relatie die ik lang geleden had was de sex een mislukking, dus ik heb hier verder niets zinvols aan toe te voegen wegens gebrek aan vergelijkingsmateriaal.

Maar ben benieuwd naar de reacties.
Toch heb je wel iets toe te voegen wellicht. Vooral omdat je altijd eerlijk bent, althans dat is mijn ervaring hier.

Ik heb zelf (niet bij deze 2 relaties) wel eens gehad dat ik in een goede relatie zat, maar dat de sex dubieus werd, wat resulteerde in twijfel, verliezen van erectie, gedoe, ergernis etc.

Heb toen tegen die partner gezegd, we moeten dit bespreken want anders eindigt de relatie gaandeweg. En die eindigde ook, want ze was meer van het type: dan vandaag maar niet ipv rustig de tijd voor elkaar nemen.

Dat was wel een eye opener.

Waarom was in jouw geval de sex met die relatie een mislukking en verloopt de sex met dvp's soepeler?

Dat kan dus betekenen dat je je vertrouwder voelt bij sommige dvp's dan bij potentiële partners omdat je weet dat je geld betaalt en dat ze je professioneel benaderen daar waar partners (toch degenen waarvan je zou verwachten dat je heel vertrouwd met ze bent), blijkbaar verder van je af staan.

Dat zou kunnen betekenen dat echte vertrouwdheid soms juist fake is, terwijl neppe dvp vertrouwdheid meer gerust stelt.

Mijn enige ervaring met een langdurige relatie is dat het mij op een gegeven moment ging benauwen. De verwachtingen over en weer.
Het huisje boompje beestje dat mijn toenmalige vriendin toch meer leek na te streven dan ze vooraf deed overkomen.

Ik blijf het grote voordeel vinden bij een Dame van Plezier , is dat je vooraf weet hoe het gaat eindigen. Bij een relatie moet je altijd maar weer afwachten of je beide tijd, zin en moeite wilt doen om er een leuke tijd van te maken in bed.

Natuurlijk is de seks anders, in de relatie probeerde ik altijd ook voor het genot van mijn toenmalige vriendin te zorgen. Terwijl ik in seks met een DVP mijn eigen genot op altijd op de 1e plek heb staan en dan pas de dame komt.

Nog een voordeel bij een dame van plezier nadat de tijd om is, gaan beide partijen weer verder met hun eigen. Leven.

Het hebben van 2 relaties tegelijkertijd lijkt mij erg vermoeiend.

wandel sex is meer sportneuken en dingen uitproberen, meer lust en voor de lol neuken zonder dat er een emotionele verbindingen is.

Relatie sex is vaker slow-sex in mijn ervaring waar je de tijd voor elkaar neemt, daar kan die zelfde intensiteit zijn en vaak meer maar zit niet het taboe element aan. Daarnaast zijn er natuurlijk DvP's die hele andere diensten aanbieden welke ik met vriendinnen zelden heb meegemaakt.

Ik heb het binnen een kortstondige relatie (geen fuckbuddy, maar meer ongedefinieerde exclusieve situatie) een mix gehad en de mix van sex was eigenlijk geweldig. Meerdere keren s' avonds laat op bezoek, madame had haar lingerie al aan en bij binnenkomst was het een onstuimig over en weer gegrijp. Was daarnaast ook niet vies van de orale verwennerij zowel ontvangend en gevend waarbij het flink sloppy kon worden.

Dame had zelf alleen onrealistische eisen en ik merkte dat ze nogal veeleisend kon zijn; materialistisch, moest eigenlijk elke vrijdag uit naar de wat duurdere zien-en-gezien-worden plaatsen. Uiteindelijk begon ze over mijn woonsituatie en waar ze uiteindelijk wilde wonen (nog net geen penthouse midden in R'dam), uiteindelijk afgebroken en er laatst nog meer een oudere man gezien waarvan ik aanneem dat het een sugar-daddy is of haar als trophy-wife heeft genomen.

Mijn enige ervaring met een langdurige relatie is dat het mij op een gegeven moment ging benauwen. De verwachtingen over en weer.
Het huisje boompje beestje dat mijn toenmalige vriendin toch meer leek na te streven dan ze vooraf deed overkomen.

Ik blijf het grote voordeel vinden bij een Dame van Plezier , is dat je vooraf weet hoe het gaat eindigen. Bij een relatie moet je altijd maar weer afwachten of je beide tijd, zin en moeite wilt doen om er een leuke tijd van te maken in bed.

Natuurlijk is de seks anders, in de relatie probeerde ik altijd ook voor het genot van mijn toenmalige vriendin te zorgen. Terwijl ik in seks met een DVP mijn eigen genot op altijd op de 1e plek heb staan en dan pas de dame komt.

Nog een voordeel bij een dame van plezier nadat de tijd om is, gaan beide partijen weer verder met hun eigen. Leven.

Het hebben van 2 relaties tegelijkertijd lijkt mij erg vermoeiend.
Je noemt herkenbare dingen.

Ik ervaar zelf sex met een relatie en sex met een dvp zelfs als volstrekt andere seksuele ervaringen.

Daardoor voelde ik me gaandeweg ook helemaal niet schuldig als ik het ging combineren.

Wel kan ik me goed voorstellen dat mannen van een jaar of 50 die dvp's van een jaar of 25 bezoeken en een partner van 40-50 hebben gaandeweg geheel de sexuele interesse in die partner verliezen.
Omdat die sex wel intiemer, maar ook inferieur is, hoewel relatie sex echt en wandel sex nep is.

Maar je raakt gewend aan visuele perfectie en hoewel je verstand misschien ook wel weet dat je intiemer bent met die partner, kan je gevoel je toch minder opgewonden maken juist omdat het te vertrouwd is en je beiden ouder word.

Dat genot van een vriendin belangrijker is dan bij een dvp herken ik zeker ook.
wandel sex is meer sportneuken en dingen uitproberen, meer lust en voor de lol neuken zonder dat er een emotionele verbindingen is.

Relatie sex is vaker slow-sex in mijn ervaring waar je de tijd voor elkaar neemt, daar kan die zelfde intensiteit zijn en vaak meer maar zit niet het taboe element aan. Daarnaast zijn er natuurlijk DvP's die hele andere diensten aanbieden welke ik met vriendinnen zelden heb meegemaakt.

Ik heb het binnen een kortstondige relatie (geen fuckbuddy, maar meer ongedefinieerde exclusieve situatie) een mix gehad en de mix van sex was eigenlijk geweldig. Meerdere keren s' avonds laat op bezoek, madame had haar lingerie al aan en bij binnenkomst was het een onstuimig over en weer gegrijp. Was daarnaast ook niet vies van de orale verwennerij zowel ontvangend en gevend waarbij het flink sloppy kon worden.

Dame had zelf alleen onrealistische eisen en ik merkte dat ze nogal veeleisend kon zijn; materialistisch, moest eigenlijk elke vrijdag uit naar de wat duurdere zien-en-gezien-worden plaatsen. Uiteindelijk begon ze over mijn woonsituatie en waar ze uiteindelijk wilde wonen (nog net geen penthouse midden in R'dam), uiteindelijk afgebroken en er laatst nog meer een oudere man gezien waarvan ik aanneem dat het een sugar-daddy is of haar als trophy-wife heeft genomen.
Goede theorieën!

Ik moet de deur uit, kom op alle verdere comments later terug!

Laatst bewerkt:
Waarom was in jouw geval de sex met die relatie een mislukking

Omdat die relatie voor ons allebei de eerste was (zij was zelfs nog maagd), terwijl we al in de 20 waren, en alles meer leek te gaan om "hoe hoort het eigenlijk", "wat is nomaal", dan om "wat is prettig". Op een gegeven moment kwam ook "gezin stichten" ter sprake en daar zat ik al helemaal niet op te wachten. De relatie was na een paar jaar afgelopen en dat was een opluchting.

en verloopt de sex met dvp's soepeler?

Dat doet het ook niet altijd 😁 maar als dat wel zo is: omdat sex met dvp's puur gaat om "wat is prettig" en ik geen dingen hoef te doen "omdat het zo hoort".

Ik denk dat hier eigenlijk twee verschillende dingen door elkaar lopen: de aard van de relatie en de functie die seks daarin heeft.

Bij een DVP is het kader vooraf duidelijk. Je koopt een afgesproken ervaring, zonder dat daar verwachtingen over samenwonen, kinderen of de dagelijkse beslommeringen aan vastzitten. Dat maakt het voor sommige mannen juist ontspannen. Niet omdat de intimiteit per se groter is, maar omdat de sociale complexiteit veel kleiner is.

In een relatie is seks onderdeel van een bredere relatie. Daar spelen emoties, wederkerigheid, communicatie en soms ook frustraties een rol. Dat kan de seks verdiepen, maar ook ingewikkelder maken.

Ik herken daarom wel dat sommige mensen zich bij een DVP vrijer voelen om wensen uit te spreken. De consequenties zijn kleiner als het niet klikt. In een relatie kan de angst om de ander te kwetsen of afgewezen te worden juist remmend werken.

Tegelijk zou ik oppassen met de conclusie dat relatieseks daardoor inferieur is. Dat hangt uiteindelijk veel meer af van de kwaliteit van de relatie dan van de relatievorm zelf. Een relatie waarin partners open communiceren kan seksueel juist veel vrijer zijn dan een professionele afspraak, terwijl een slechte relatie precies het tegenovergestelde effect kan hebben.

Volgens mij gaat de vergelijking uiteindelijk niet over welke vorm objectief beter is, maar over welke behoefte op dat moment wordt vervuld. De één zoekt spanning en voorspelbaarheid van de afspraak, de ander juist emotionele verbondenheid. Dat zijn verschillende behoeften, en die hoeven elkaar niet uit te sluiten.

Ik heb betere wandel-sex gehad als relatie-sex

In mijn persoonlijke ervaringen heb ik eigenlijk altijd alleen maar vrouwen ontmoet, die niet voor heel veel dingen open staan. Zo wou de 1 niet naar parenclubs, of een trio doen. Als ik dat vroeg werd ze boos. :ROFLMAO:Daarnaast snel jaloers, allerlei problemen zoals borderliner etc. De andere wilde bijvoorbeeld nooit anaal. Was verder behoorlijk achterdochtig over van alles (niet om mij) En soms moet je gewoon lang aftasten of je iets wel aan je partner moet vragen. Want als ze het niet wil kan dat haar ook weer een schuld gevoel geven omdat ze je iets niet kan bieden etc.

Bij wandel sex is het allemaal zoveel eenvoudiger. Je ontmoet veel sneller vrouwen die al de gekste vragen hebben gehad. Als je de juiste dames tegenkomt kun je gewoon een app sturen, je "tekortkomingen" delen en vragen of zij je erin kan voorzien. Stel dat zij in 3-10 kan voorzien, dan stuur je een zelfde appje gewoon naar een andere dame waar je je goed bij voelt. En daarna post je gewoon een bericht op GR met "waar kan ik terecht voor".

Eerlijk, ik heb hele mooie tijden gekend toen ik startte, op een gegeven moment raakte de sleur erin en stond ik ook op het punt om te stoppen. Totdat ik op een gegeven moment de juiste dames ontmoette waar ik mij gewoon dusdanig fijn bij voel, waar ik alles aan durf vragen. En dat heeft mijn wandel carrière wel voortgezet.
Dus even twijfelde ik of dit het zou zijn, en ik toch op zoek kon gaan naar een relatie en me er bij neer moest leggen. Nu geniet ik gewoon weer van de wandel sex.
Bepaalde verzoeken die ik tijdens het wandelen met dames gedaan heb, had ik wel kunnen vergeten in mijn relaties.

Ik verbreed mijn horizon alleen maar met wandel sex, daar kan geen relatiesex tegenop. Ook het "girlfriend experience" gedeelte gaat prima tijdens het wandelen

Yippie - een @knightrider topic. Bier & popcorn (ook al is het nog vroeg in de ochtend) - ga maar lekker zitten voor hele lange epistels.

Natuurlijk is er een verschil tussen wandel-seks en relatie-seks.

Heel summier: bij wandel-seks betaal je voor dat wat JIJ leuk vindt, bij relatie-seks zijn er tal van onderwerpen die een rol spelen.

DVP bezoek is spannend. Kiezen en weten dat je zo meteen een vrouw kan neuken. Is wel iets anders dan in de kroeg, disco of ergens anders heel veel energie in de jacht stoppen en je niet weet of je de prooi te pakken krijgt.
Plus, de DVP doet wat jij wilt (mits duidelijk van tevoren afgesproken). Jij krijgt dus bij een DVP dat wat je thuis ook wel wilt maar niet krijgt.

Maar dan is er relatie-seks. Diep, vertrouwd, samen, echt en vooral zonder betaling.

En voordat hier weer driehonderdenvierenzeventig mensen langs komen en vertellen dat een relatie veel duurder is dan DVP - pak je jas, de jaren 50 hebben gebeld, ze wilden hun oude moraal terug.
Ik heb betere wandel-sex gehad als relatie-sex
Ik heb zowel thuis als bij de DVP hele goede seks gehad.

Ik heb vaak bij DVP hele gewone of zelf slechte seks gehad. Thuis is het dan meer een standard-wipje.

Het verschil zit hem in de setting. Betaal je voor seks is je verwachting hoog (hoger). Levert het dat op wat je wilde, dan is het geweldig, zeker als het thuis zo niet kan.
Maar als je thuis seks wilt, dan is er geen drempel. Gewoon doen.

Misschien zit daar wel de kern van de discussie. We vergelijken vaak niet alleen twee vormen van seks, maar ook twee totaal verschillende contexten.

Een DVP-afspraak plan je bewust. Je kijkt ernaar uit, reserveert tijd, weet ongeveer wat je kunt verwachten en de focus ligt vrijwel volledig op seks. In een relatie is seks verweven met het dagelijks leven. Werk, vermoeidheid, communicatie, emoties en allerlei andere zaken spelen ook mee.

Daardoor vraag ik me af of mensen soms appels met peren vergelijken. Is het verschil echt de seks zelf, of vooral de setting en de verwachtingen die je van tevoren hebt? Dat laatste lijkt mij minstens zo'n belangrijke factor.

Het verschil zit 'm in mijn ogen meer tussen betaalde seks en niet-betaalde seks. Zou de dvp ook met je naar bed gaan als je niet zou betalen? Je vrouw/scharrel/one-night stand etc. in ieder geval wel. En dat feit alleen maakt het voor mij al vele malen opwindender en fijner dan betaalseks.

Dvp is leuk omdat ze een behoefte vervuld die je thuis misschien niet vervuld krijgt, en omdat je een dame kiest die jij aantrekkelijk vindt en handelingen uitvoert die thuis wellicht niet aan bod komen. Dat is opwindend. Maar voor mij persoonlijk is uiteindelijk niets opwindender dan voelen dan mijn tegenspeelster ook oprecht opgewonden is, naar me verlangt en er zelf ook volop van geniet.

Wetende dat je de vierde bent die dag en dat nummer vijf na jou al klaar staat, terwijl de tube glijmiddel erbij wordt gepakt, dat vind ik uiteindelijk toch een stuk minder geil dan een vrijpartij met mijn partner. Helaas is de situatie (zoals bij zovelen) dat onze behoeftes qua frequentie nogal uiteen lopen, maar als ik de keuze had tussen frequenter met mijn partner of zoals nu af en toe een dvp bezoeken ernaast, dan zou ik zeker voor het eerste gaan. Hoe goed de dvp haar vak ook verstaat.

Laatst bewerkt:
in een perfecte wereld zou je een vrouw moeten hebben die eigenlijk kan shapeshiften..
de ene keer de perfecte sexpartner..
de andere keer iemand waarmee je diepgaande gesprekken mee kan voeren
dan weer (in mijn geval),als het nodig is gewoon oude bullen aantrekt ,werkhandschoenen en meehelpt kruiwagens puin een huis uit te rijden..
dan weer in nette jurk meegaat naar een receptie..
die in (mijn geval) ook begrijpt hoe je een onderneming runt
die als ik naar Spanje rijd met mijn bus ,na 5/6 uur het stuur overneemt en ook niet bang is om busje hier en daar flink de sporen te geven..
maar ja toen ging de wekker..
ik moet wel zeggen dat ik een paar vriendinnen heb die elk wel een beetje van die eigenschappen hebben..
en contact wat ik er mee heb ,valt een beetje samen met wat voor activiteit we gaan doen..
ik heb overigens met geen van allen sex..(gaat ook niet gebeuren)..
1tje blijft daar al jaren op hameren ,maar gebeurt gewoon niet..
heb ik ook gezegd en ook dat ze daarom niet moet blijven zeuren ,anders trap ik het af..
met haar ga ik festivals af of feestjes..ze heeft regelmatig een vriendje...maar dat loopt op niks uit..die is gewoon knettergek..is voor niemand girlfriend material..
wbt relatiesex t.o.v betaalde sex?..
ik denk dat nagelang je eigen persoonlijkheid er altijd een element van gewenning/gewoonte insluipt..
dat is ook de reden dat ik het na 5 jaar getrouwd geweest te zijn er een punt heb achter gezet..
ik wilde niet iemand zijn die elke vrijdagavond om half 11 zijn vrouw neukt..
even 10 minuten plichtmatig en slapen..de ochtend erop met de kinderen weer naar de voetbal of iets ..
bij scharrels die ik in tussentijd heb gehad was de sex in den beginne ook wel leuk en alles..
maar begon me toch ook gewoontjes te worden..
en ik weet van mezelf dat ik dan stilletjes begin te ergeren aan andere dingen van haar..
bij betaalde sex ,heb je toch het aspect dat je puur sex hebt met haar ..een leuke tijd (noem het klik)..en daarnaast niks..
de witte was moet nog gedraaid ,of heb je nog nagedacht over welke tv we gaan kopen is niet aan de orde verder..
het is misschien afstandelijker..anoniem..
maar aan de andere kant kun je in overleg wel vanalles uitvreten..
of juist dat meemaken wat je zoekt..
blowjobqueen?..-> ok let's goooo..last maar zien en voelen dan..
dat kan in een normale relatie misschien ook..
maar je vriendinnetje dat er eerst niet vies van was..geeft er na een jaar wel niks meer om..
het ligt ook aan jou zelf ook..misschien ben je na een paar keer gewoon finaal uitgekeken op iemand..
heb ik ook wel sterk..
ik lees vaak 'ik heb 3 vaste dames'..
zou voor mij nooit werken..
ben juist blij dat ik van een 'vaste' af ben..
relatiesex ga ik bewust nooit meer meemaken..
ben te lang alleen..te zakelijk..en op sexgebied te verwend..
ik neem zo maar een keer een mooie Roemeense van 23 in haar kontje..
dan gaat een vrouw van 45 van 100 kilo met 3 kinderen uit 2 vorige relaties hem sowieso niet meer worden..
bovendien is de gemiddelde dame tegenwoordig heel anders dan 20 jaar geleden..
lijken wel vastgeplakt aan hun telefoon en alles is te veel ,moe van dit burn out van zo..
een voorbeeld..
dame bij mij uit de straat ,woont 200 meter van me vandaan..werkt in een sportwinkel..
kwam ik daar laatst voor iets..
herkend me nog niet eens..
ze keek me aan,en de blik in haar ogen was precies eender alsof ze een totaal vreemde aankeek..
dat zou ze waarschijnlijk bij de buurman net zo doen ..
dan ga ik niet eens een opmerking maken van 'best leuk wonen in de 'xxxxxstraat hee?'..
laat maar zitten..
dus ja..relatiesex?..of sex voor geld..
het verschil..
waar je mee wegkomt met wat er tussen je oren speelt..en hoe graag je het 1 of het ander wilt..

Wat ik dankzij wandelseks ontdekt heb is hoe waardevol het is om bij iemand te zijn bij wie je je 100% op je gemak voelt, en dat is tot nu toe dus enkel mijn vrouw.

Ik heb bij de DVPs nog altijd het gevoel dat het een beetje met de handrem op is, ik durf me blijkbaar (nog) niet volledig te laten gaan, zelfs al geniet ik enorm van de verwennerij en de prachtige lichamen. De volledige focus op mijn genot is wel iets dat ik niet ken van seks met mijn vrouw.

Veel verschil vind ik dus tot nu toe, maar beide zijn leuk.

Bij echt lekkere... geile... spannende sex... is er dus echt géén verschil tussen sex in een relatie en sex met een DVP. Mijn ervaring!

Als die 'spreekwoordelijke klik' er is -en dat gebeurt dus veel vaker dan ik ooit had durven vermoeden!- is het gewoon 'go with the flow'! Elkaar helemaal gek maken van genot... en een heleboel fun!

En... bij herhaalbezoeken... weten beide partners natuurlijk precies hoe de ander zo ver te krijgen! Geweldig!

misschien ben je na een paar keer gewoon finaal uitgekeken op iemand..
Ik vraag me af of daar niet de kern zit. Je beschrijft volgens mij vooral hoe jij relaties ervaart, niet per se hoe relaties in het algemeen verlopen.

Als je zelf merkt dat je na verloop van tijd uitgekeken raakt op iemand, dan ligt de verklaring misschien minder in het verschil tussen relatie- en wandelseks en meer in hoeveel behoefte je hebt aan afwisseling en nieuwigheid.

Iemand anders kan juist steeds meer waardering krijgen voor de vertrouwdheid van dezelfde partner. Dan zit het verschil misschien vooral in de persoon en niet zozeer in de relatievorm.

Als je zelf merkt dat je na verloop van tijd uitgekeken raakt op iemand, dan ligt de verklaring misschien minder in het verschil tussen relatie- en wandelseks en meer in hoeveel behoefte je hebt aan afwisseling en nieuwigheid.
klopt precies..
maar aan de andere kant kun je volgens mij het NAC stadion vullen met mannen die denken..
'het is allemaal nie veel,maar we doen het er maar mee'..
en daar heeft deze jongen geen trek in..

Ik kan niet kiezen, als ik wandel kan ik de mooiste meiden uitzoeken die mij normaal niet zien staan. Heb een tijdje een FWB gehad, waarmee de afspraak was alleen voor de sex niks meer en minder, ze wist dat ik gehuwd ben. Dat ging op den duur ook problemen opleveren, ik had ook niet echt zin om daar energie in te steken ik wou alleen met haar neuken.

Daarom een DVP, hoef ik geen moeite te doen en achteraf geen drama.

Mijn ervaring als een redelijk jonge gast (28). Op dit moment niet in een relatie, maar gelukkig wel wat one night stands en een fwb. Mijn ervaring is dat de meeste dames waarmee ik een relatie heb gehad of tegen kom in het dagelijks leven allemaal niet echt toppers zijn in seks, waardoor het vaak wat vanilla is.

Nou ben ik zelf echt fan van precies het tegenovergestelde. Ik houd van ruig, kinky, fetishes, etc. En uit ervaring zijn de meisjes in nederland daar vaak wat te preuts of bevooroordeeld in.

Dat is waar ik eens in de paar maanden dan een uitstapje maak misschien. Om mezelf dan even een moment te gunnen waar ik mijn voorkeur wel kan beleven. De hoop is natuurlijk om een 'lady in streets and freak in the sheets' te vinden maar dat moet nog komen

Mijn relatie-sex is voor 85% voldoende bevredigend. We doen het vaak (bijna elke dag), zowel slow-sex als vluggertjes als de kids niet in de buurt zijn. Binnenshuis en buitenshuis, verschillende standjes, met speeltjes en zelfs rollenspellen. Maar een paar jaar geleden dacht ik: Is dit het nou? Afgezien van een kortstondige 'uitspatting' met een expat uit Hong Kong, is mijn vrouw de enige waar ik sex mee heb gehad. We zijn nu ruim 20 jaar samen. Daarnaast spelen de aspecten dat mijn vrouw geen lekker ding is (maar ook weer niet zo lelijk dat ik het er niet op zou kunnen) en bepaalde handelingen minder vaardig in is, ondanks 25.000 keer dezelfde aanwijzingen over wat ik lekker vind.

Inmiddels heb ik diverse vormen van wandelen ervaren. Prive-ontvangst, prive-huizen, escorts en erotische massages. Behalve naar de ramen, dat trekt me helemaal niet. Het gekke is dat ik maar zelden kies voor een echte 'stoot' en het lastig vind om voor een vrouw te kiezen die jonger is dan 35 (ben zelf 45+). Enerzijds omdat ik bang ben voor extra zenuwen daardoor en anderzijds omdat veel meiden tegenwoordig iets neps hebben. Siliconen borsten, opgespoten lippen, nepwimpers, getekende werkbrouwen, tattoos... Nee, dank je. Daarnaast is gebleken dat een erectie krijgen en behouden me moeilijker af gaat bij DVP's, ook als ik erectiebevorderende middelen heb ingenomen. Alsof mijn lichaam me straft voor het feit dat ik iets fouts aan het doen ben... Ook bij dames waar ik vaker kom en dus meer op mijn gemak ben. En ik hoopte bij DVP's te ervaren dat ze beter konden trekken en pijpen dan mijn vrouw, maar ook dat is maar bij enkele dames gebeurd. Te vaak gaan ze veel te vroeg veel te hard en snel voor mij.

Desondanks blijf ik wel wandelen, omdat ik het gewoon leuk vind om andere vrouwenlichamen te ervaren. Ook om te compenseren dat ik dat in mijn jongere jaren helemaal niet heb kunnen doen. Sinds ik in een ander deel van het land werk, ben ik daar de dames aan het ontdekken. En ga ik af en toe naar mijn vaste prive-ontvangst dame, die me wel lekker trekt en pijpt, het grotendeels voor de hobby doet (maar het geld goed kan gebruiken, gezien haar privesituatie, die ik ken), die niet faket en waar ik een wederzijdse klik mee heb. Een echte GFE, oftewel een betaalde minnares.

Over relatie sex kan ik mij niet uitspreken dat heb ik nog niet gedaan. Maar hier toch even mijn zichtswijze.

relatie sex ( met je partner of kennis ) en dvp is wat het zelfde volgens mij. De 2 grote verschillen zijn. Relatie sex is anders om dat er een ( andere) meer persoonlijke band is.

Maar bij relatie sex is het vaak zo dat mensen 1 bedpartner hebben. En dat je je meer aan elkaar aan past. Hoe wel je ook rekening moet houden met de wensen en grenzen van de dvp.

Merk je hier het 2de grote verschil met dvp sex. Namelijk worden je sexuele wensen niet ( helemaal) vervult dan zoek je een andere dame of een bij komende dame die wel die wensen vervult.

Dit kan je als een 3de verschil tellen. Een ander verschil is dat je bij dvp sex meer vrij bent. Wil je sex met die blonde dvp? Dan kan je gewoon boeken. De volgende keer die roemeense das geen probleem als je dat wil.

Maar ook op sexueel vlak wil je eens iets nieuw uitproberen, dan kan je een passende dvp zoeken die dat wil doen. Terwijl in relatie sex word die wens soms of vaak niet uit gesproken omdat mensen schrik hebben hoe hun partner zal regageren. Of wat anderen daar achter komen.

Relatie sex is anders om dat er een ( andere) meer persoonlijke band is.
Dat vind ik juist een interessante. Volgens mij hangt dat vooral af van de context en niet zozeer van het feit dat het een relatie of een DVP is. Als je een dame vaker ziet, veel met elkaar praat en elkaar steeds beter leert kennen, ontstaat er vanzelf ook een meer persoonlijke band. Die is misschien anders van aard dan binnen een relatie, maar daarom niet per definitie minder persoonlijk.

Daarom vind ik punt 3 en 4 uit je verhaal eigenlijk sterker.

Dat je bij een DVP makkelijker kunt variëren en voor specifieke wensen een andere dame kunt kiezen, is voor mij een wezenlijker verschil dan de mate van persoonlijke binding.

De vraag is dan vooral: waarom is die context anders en wat doet dat met de dynamiek tussen twee mensen?

Met 'gelegenheidspartners' heb je dus wel degelijk nieuwe dingen doen, waarvan je weet dat je partner ze niet graag doet.
Verder kan je natuurlijk ook meerdere playpartners hebben... die verschillende dingen leuk vinden! Houdt het spannend!

Maar... de dynamiek is steeds van dezelfde intensiteit hoor!

Dat vind ik juist een interessante. Volgens mij hangt dat vooral af van de context en niet zozeer van het feit dat het een relatie of een DVP is. Als je een dame vaker ziet, veel met elkaar praat en elkaar steeds beter leert kennen, ontstaat er vanzelf ook een meer persoonlijke band. Die is misschien anders van aard dan binnen een relatie, maar daarom niet per definitie minder persoonlijk.

Daarom vind ik punt 3 en 4 uit je verhaal eigenlijk sterker.

Dat je bij een DVP makkelijker kunt variëren en voor specifieke wensen een andere dame kunt kiezen, is voor mij een wezenlijker verschil dan de mate van persoonlijke binding.

De vraag is dan vooral: waarom is die context anders en wat doet dat met de dynamiek tussen twee mensen?
De aard van de band is anders, wat een andere dynamiek geeft. Met een dvp kan je ook een heel hechte band opbouwen. Maar die gaat ook nog altijd heel anders zijn dan de band die je met je vrouw hebt. Omdat de soort/ aard band anders is.

Om een voorbeeld te geven stel dat " stef" een hechte band heeft met een dvp die hij al 2 jaar bezoekt. Dan heeft hij er normaal gezien geen probleem mee dat die dame sex heeft met andere mannen. Want het is zijn vaste dvp.

Maar Moest hij een partner hebben in de plaats die sex wil met 1ndere mannen zou hij dat niet oke vinden omdat ze zijn partner is.

De aard van de band is anders, wat een andere dynamiek geeft. Met een dvp kan je ook een heel hechte band opbouwen. Maar die gaat ook nog altijd heel anders zijn dan de band die je met je vrouw hebt. Omdat de soort/ aard band anders is.
Klopt. Vroeger had ik de beste en meest kinky sex buiten mijn relaties. Tot ik mijn huidige partner tegen kwam. Daar kan niks boven.
Om een voorbeeld te geven stel dat " stef" een hechte band heeft met een dvp die hij al 2 jaar bezoekt. Dan heeft hij er normaal gezien geen probleem mee dat die dame sex heeft met andere mannen. Want het is zijn vaste dvp.

Maar Moest hij een partner hebben in de plaats die sex wil met 1ndere mannen zou hij dat niet oke vinden omdat ze zijn partner is.
Daar ben ik dan weer niet mee eens. Mijn hotwife neukt vele anderen per week terwijl ikzelfin een kooi steek.

Maar ja, ik weet dat we een geval apart zijn 🤣

He,s back ! De ridderrijder; ik heb je epistel niet gelezen, enkel een paar zinnen.

Voor mij, als je in een relatie zit, en die ging/ga ik enkel aan als ik overtuigd was met oa eigenschappen die me aanspreken in een vrouw, vond ik de sex en gevoel in bijna alle gevallen beter. Je deelt nl meer met elkaar dan enkel de bedstee. Daarnaast, een cruciaal verschil; neuken zonder cd.
Een moodkiller bij dvp.Maar wel essentieel om te gebruiken.
Verder hield ik er ook geen enkele initiele verstandhouding aan over. Wippen en pleite.Geen interesse in.
Zoals het wandelen bedoeld is.
Op een na..

Ik wist het: @knightrider topic = eindeloos leesplezier.

@richard Snep
Je noemt iets wat ik in dit soort discussies vaker heb gehoord: verveling, niets nieuws meer, sleur, enz.

Ik denk dat dit misschien een van de punten is waar de "moderne maatschappij" ons leven sterk heeft beïnvloedt. Continu iets nieuws. Of je het nodig hebt of niet - deze vraag wordt niet gesteld.

(Stomme) voorbeelden:
- Coca Cola toen: een soort; tegenwoordig: te veel om op te noemen
- Telefoon toen: aan een draadje, tegenwoordig krijgen mensen schuim voor de mond als hun batterij op is of ze even geen ontvangst hebben
- Vakantie toen: een week met een tent op de rug wandelen, tegenwoordig 24/7 actie, Verwegistan, geen seconde overslaan, alles er uit halen wat er in zit

In een relatie, zeker als deze vele jaren duurt, weet je wat je hebt. Als het goed gaat heb je het goed, en als het een keer tegen zit (ziekte, enz) dan ben je niet alleen.

Ik weet nog dat ik mijn vrouw heb leren kennen, ik een keer ziek was. Ze kwam bij me langs, maakte soep en vertroetelde mij. Waarom? Omdat we van elkaar hielden (nog steeds), en je op zo'n moment mee leeft met de ellende van je partner. En dat doe je dan voor elkaar. In voor- en tegenspoed is meer dan de titel van een TV programma.

Dit heb je bij betaalseks niet.

Daar is het

ik neem zo maar een keer een mooie Roemeense van 23 in haar kontje..

iets wat jij op dit moment wilt. De "voorspoed" is voor jou omdat je er voor betaalt, en zij dit voor geld wil doen.

Het alternatief
een vrouw van 45 van 100 kilo met 3 kinderen uit 2 vorige relaties hem sowieso niet meer worden..

is dan niet meer aantrekkelijk.

Ik denk dat we hier met z'n allen ook het verhaal kunnen omdraaien.

Want we zijn op een gegeven moment ook de man van 55, met een te dikke bierbuik, kale kop, en drie gefaalde relaties. Welke vrouw wil eigenlijk (zonder geld) met zo iemand naar bed?

De Roemeense DVP laat zich niet door jou in haar kont neuken omdat jij zo'n aardige vent bent, de beste ambachtsman in het zuiden des lands, de connaisseur van oude autos en motoren, maar omdat jij een paar briefjes in haar hand drukt. Stel nou dat de dame van 45 na een half uur seks tegen je zegt: ik zou willen dat je mij een keer in mijn kont neukt zoals in de porno die we gisteren gezien hebben - misschien is het wel ook gaaf voor mij.

Dus nog eens - betaalseks is niks mis mee. Maar om P6 met een relatie te vergelijken is net zo als een Aygo met een Rolls Royce te vergelijken. Je kunt met alle twee ergens komen, en in de een is het puur genot. Tot dat je de prijs van het onderhoud ziet.

nou nou ,de beste ambachtsman..
das nou ook wel overdreven..op Youtube kunnen het er veel meer veel beter en sneller..😂

bij mij zal het constant wisselen toch meer telkens de spanning van het nieuwe zijn..
ben ook wel eens meerdere keren bij dezelfde geweest ..maar dan met tussenpozen van een paar maanden ,soms een jaar
maar gek genoeg heb ik dat met andere dingen weer niet..
bus heb ik al 16 jaar ,BMW ook al 10 of iets, Agusta idem..
mijn huis al sedert 05..
en dat verveelt geen van allen niet.
sommige mensen zitten raar in elkaar .
ik sowieso..en dat weet ik..
en ik begrijp terdege dat het gros van de dames de deur zonder flappen niet opendoen..
nog niet misschien..maar dat doen ze voor de 25 jarige uitvoering van mij waarschijnlijk ook niet..
het is eigenlijk onderaan de streep niet zo moeilijk..
in een vaste relatie zal het misschien beter zijn..het 'houden van en geven om'..
maar dat ken ik niet (meer)..
en gaat hem ook niet meer worden..
en dat is voor iedereen anders in deze..

Terug
Bovenaan Onderaan