• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

relatie-sex vs wandel-sex.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
He,s back ! De ridderrijder; ik heb je epistel niet gelezen, enkel een paar zinnen.

Voor mij, als je in een relatie zit, en die ging/ga ik enkel aan als ik overtuigd was met oa eigenschappen die me aanspreken in een vrouw, vond ik de sex en gevoel in bijna alle gevallen beter. Je deelt nl meer met elkaar dan enkel de bedstee. Daarnaast, een cruciaal verschil; neuken zonder cd.
Een moodkiller bij dvp.Maar wel essentieel om te gebruiken.
Verder hield ik er ook geen enkele initiele verstandhouding aan over. Wippen en pleite.Geen interesse in.
Zoals het wandelen bedoeld is.
Op een na..
Vind ik ook wel een goed punt die je aankaart, ik heb een wat andere insteek. In me (nog jongere) jaren waar me oude relaties onder vielen was ik nog aan t uitvinden wat voor seks ik lekker vind. De partners die ik toen had vielen hier niet onder als t aankwam op gebied van skills.

Tegenwoordig zouden die dames ook niet mijn vriendinnen worden omdat ik van mening ben dat je voor een gezonde relatie (tot de dood) je ook wel aan elkaars behoeften in bed moet kunnen voldoen (vrouw naar man, maar zeker ook vice versa). Ik wil niet zeggen dat dit het enige is wat voor mij telt maar zeker wel een belangrijk punt die vaak wordt overgeslagen als ik t hier zo lees. Maar ik begrijp ook wel dat t niet zo makkelijk is om dan die juiste dame te vinden, dus zie het van beide kanten

Heb een lange relatie gehad, 10+ jaar, en na mijn scheiding al weer enkele jaren ervaring met het wandelen.

Ik kan beide situaties vergelijken, als het puur om de kwaliteit van de seks gaat, dan ervaar ik dit als beter bij de dvp's die ik bezoek. De eerste maanden samen met nu ex hadden ook wel wat magisch, maar op gegeven moment ging de glans eraf. Maar je zit dan eenmaal in die relatie en dan 'moet' je er, ook op dat vlak, wat van maken... met dvp's vind ik het veel relaxter, en komt er een moment van verveling, dan is het tijd om af te wisselen, of bewuste dame niet meer te bezoeken.

Wat bij mij ook speelt, het optische is voor mij belangrijk in de sex. In de relatie wordt degene met wie je samen bent ook ouder. Dat deed wat met de aantrekkingskracht. Bij dvp's speelt dit niet, je bezoekt logischerwijs dames waartoe je je aangetrokken voelt.

Ja ik heb ook enkele wat langere relaties gehad. Punten van verschil zijn denk ik:
1. Intimiteit en echtheid bij relatie
2. Nzc bij relatie
3. Geen tijdrestrictie waarin de actie moet plaatsvinden / plannen, tijdens de rit mag het duren zo lang je wilt. Bij relatie.
4. Skills bij dvp.
5. Afwisseling in 1 week bij dvp
6. Geweldig knappe vrouwen bij dvps die normaal buiten bereik liggen.
7. Ontdekken van nieuwe vrouwen bij dvp
8. Geen verplichtingen bij dvp.
9. Initiatief voor sexbezoek komt altijd van jouw kant bij dvp.
10. Sex kan spontaan ontstaan bij relatie. Bij dvp altijd gepland.

Ps: topic vandaag gestart en al 30+ berichten, gaat lekker zo.

Tja...ik ben al aardig lange tijd samen met mijn man. De sex is nog steeds goed. Af en toe eens op een gekke plek een wippie maken. En nu deze deels samen, en deels alleen, deze wondere wereld aan het ontdekken.

Ik ga niet vaak naar een dvp, maar als ik het doe..dan kan ik alles loslaten en me helemaal laten gaan. Niet constant aanstaan en dingen moeten. Ook geen zin en tijd om moeite te moeten doen voor een fwb ofzo.. lekker samen en alleen ontdekken. Heerlijk! Qua gevoel is het totaal anders de sex. Beste blijft gewoon de sex tussen mijn man en mij.

Afgelopen 2 jaar heeft hij ook 3 of 4 dvp's gehad die hem gingen pijpen..hij had nu natuurlijk wel wat meer vergelijkingsmateriaal wbt pijpen door andere dames. Ipv heks die met zijn bezemsteel al jaren speelt. Volgens hem is het met mij steeds het beste..en ja voor mij is het andersom met een dame "anders zachter" maar niet perse beter..

Heb een lange relatie gehad, 10+ jaar, en na mijn scheiding al weer enkele jaren ervaring met het wandelen.

Ik kan beide situaties vergelijken, als het puur om de kwaliteit van de seks gaat, dan ervaar ik dit als beter bij de dvp's die ik bezoek. De eerste maanden samen met nu ex hadden ook wel wat magisch, maar op gegeven moment ging de glans eraf. Maar je zit dan eenmaal in die relatie en dan 'moet' je er, ook op dat vlak, wat van maken... met dvp's vind ik het veel relaxter, en komt er een moment van verveling, dan is het tijd om af te wisselen, of bewuste dame niet meer te bezoeken.

Wat bij mij ook speelt, het optische is voor mij belangrijk in de sex. In de relatie wordt degene met wie je samen bent ook ouder. Dat deed wat met de aantrekkingskracht. Bij dvp's speelt dit niet, je bezoekt logischerwijs dames waartoe je je aangetrokken voelt.
Ja! Dat je natuurlijk net altijd bij jongere... aantrekkelijke vrouwen terechtkomt... als je ervoor betaalt!

Enorm interessante reacties op dit topic!

Heb het allemaal al aandachtig gelezen, maar vandaag net even te druk om op alles te reageren waarop ik wil reageren.

Maar ik vind het, zonder overdrijven, echt enorm fascinerend om jullie perspectieven en ervaringen te horen. En ik zie een soort rode lijn door veel posts heen lopen die enerzijds misschien verontrustend, maar ook zeer herkenbaar is.

Ik denk wel dat wij een klein deel van alle mannen vertegenwoordigen, maar ik heb wel de indruk dat wij er, hoewel we onderling natuurlijk ook weer enorm verschillen, wel eerlijker over zijn dan menig man die in een relatie zit.

Ik heb het hier eigenlijk vrijwel nooit met vrienden over. Dan is het toch meer: 'Dit is mijn vrouw/vriendin' en je vraagt dan niet door, laat staan over of hun sex leven ze nog bevalt en of ze wel eens zijstappen zetten.

Wat ik vooral boeiend vind is dat veel mannen dus in een langdurige relatie zitten met iemand die misschien ooit wel enigszins, maar nu toch meer niet dan wel op hun ideaalbeeld aansluit qua looks, type en seksuele beleving.

Ok, misschien theoretiseer ik een beetje mijn kant op, maar als dit bespreekbaar zou worden gemaakt zou menig relatie misschien zelfs eindigen.

En ergens is dat ook niet de bedoeling, want: Wel vertrouwd, samen iets opgebouwd, kinderen etc.

Ik denk dat het heel duidelijk twee belevingswerelden zijn. Alleen is het wel nog steeds een taboe om te zeggen dat je behoefte hebt aan die twee belevingswerelden.

Je kunt lang niet altijd op je werk, in je privé leven etc zeggen dat je je af en toe door een Poolse 25 jarige die optisch een 9 is wilt laten pijpen omdat je echt niet genoeg hebt aan de partner waar je al 20 jaar mee bent en 2 puber kinderen mee hebt.

Terwijl het dus in x % van de gevallen wel de harde realiteit is.

Zijn al die relaties dan leugens? Nee, niet echt, er is wel wederzijdse waardering en geborgenheid en gewenning.
Maar ondanks die gewenning durven we sneller tegen een onbekende dvp van onze halve leeftijd te zeggen wat onze fantasieën zijn. En als de mannen het al tegen hun partner zouden zeggen, zouden ze dat visuele plaatje misschien allang niet meer in hun fantasie met hun partner willen uitoefenen.

Eigenlijk zijn veel relaties dus soort van klinisch dood.

Terwijl veel vrouwen a la minute bij hun man weg zouden gaan als ze zouden weten dat hij bij sex met haar zou denken: Onbetaalde, vertrouwde, mediocere sex die ik voor de afwisseling naast mijn dvp-bezoekjes doe.

Man oh man, ik zeg niks nieuws hier, maar het doet me wel met mijn oren klapperen.

Daarnaast: De luxe van de ene na de andere pracht-meid neuken (hoewel nep) zorgt er misschien wel extra voor dat de sex binnen de eigen relatie wat doorsnee gaat aanvoelen.

Daar kunnen de vrouwen van die mannen eigenlijk niks aan doen. Ze zijn geen pro, maar gewoon wie ze zijn, ze worden ouder (wij natuurlijk ook), het vertrouwde heeft zeker meerwaarde, maar de spanning ligt in het onbekende.

Wat dat aangaat is dit de mooiste, maar relationeel gezien ook de meest verraderlijke hobby van allemaal.

In het geheim beoefend, je deelt het veelal met niemand (behalve op het forum), het is potentieel verslavend, er is steeds nieuwe aanwas (hoewel dat nogal fluctueert, laatst waren er 7 dames die mijn interesse hadden (ondanks zeer hoge eisen), nu is er niet 1 die ik wil bezoeken.

En we maken dingen mee, ervaren momenten die een reguliere man (huisje, boompje, beestje) nooit ervaart.
Die zit gewoon helemaal vast (wellicht eigen keus) in het besef dat zijn jeugd ooit lang geleden plaats vond, terwijl wij dames bezoeken die we in onze studietijd nog niet eens met die frequentie konden versieren.

Overigens geldt dit niet voor de meeste wandelaars denk ik. Die gaan een keertje met vrienden op stap, worden dronken, hebben matige sex met een ongeïnteresseerde dame en dat was het dan.

Ik heb het over ons, de 10% van echte liefhebbers zeg maar.

En mijn verhaal is nu eenmaal gewoon gek gelopen. Door omstandigheden.

Ik wandel momenteel aanzienlijk minder, maar heb inmiddels wel een expert-blik dus loop amper nog tegen een tegenvaller aan als ik wel een bezoekje doe.

De afgelopen paar keer heb ik overigens geen recensie geschreven omdat ik me daar schuldig over voelde ten opzichte van de twee deeltijd relaties die ik momenteel heb.
Misschien niet nodig, maar ik wilde niet jubelen over andere vrouwen, misschien ga ik het wel weer eens doen, even laten bezinken.

Maar door afstand en polygame instelling van de een en historie met en iets specifieks met de ander, kan ik (nog?) niet voor 1 iemand kiezen en word ik eigenlijk een beetje in dit leef-patroon gedwongen.

Enerzijds baal ik daarvan, wie mijn eerdere verhalen heeft gelezen weet dat ik heel graag iets wilde opbouwen met de dame die ik via deze weg ken, anderzijds denk ik ook wel eens: Voor nu is 1 dame met wie ik een deel van de dingen deel, een andere dame met wie ik weer andere dingen deel en ernaast af en toe wandelen puur voor de optische sensatie en met goedkeuring van beide dames is ook niet het ergste wat een mens kan overkomen.

Maar kan ik het, behalve hier, met iemand bespreken? Nee, absoluut niet.

Ik heb zowel thuis als bij de DVP hele goede seks gehad.

1 van mijn exen was ook zeker niet slecht. Heb daar op zich altijd wel goede sex gehad, en vaak.
Maar bepaalde dingen wilde ze toch niet.
Ja en dan kan je vreemdgaan, andere vrouw of DVP, of je besluit gewoon niet aan relaties te beginnen

in een vaste relatie zal het misschien beter zijn..het 'houden van en geven om'..
maar dat ken ik niet (meer)..
In geval van NL vrouwen is dat voor mij ook wel over.

Het hebben van 2 relaties tegelijkertijd lijkt mij erg vermoeiend.
Kort antwoord rondje! Ja, enorm vermoeiend. Ik had dat nooit zo kunnen inschatten, maar als je met 1 dame een relaxed late avond praatje doet en 3 minuten erna belt de ander dan ben je toch niet meer zo puur als je bij de 1e ronde was.
Dame had zelf alleen onrealistische eisen en ik merkte dat ze nogal veeleisend kon zijn; materialistisch, moest eigenlijk elke vrijdag uit naar de wat duurdere zien-en-gezien-worden plaatsen. Uiteindelijk begon ze over mijn woonsituatie en waar ze uiteindelijk wilde wonen (nog net geen penthouse midden in R'dam), uiteindelijk afgebroken en er laatst nog meer een oudere man gezien waarvan ik aanneem dat het een sugar-daddy is of haar als trophy-wife heeft genomen.
Inmiddels ook enkele varianten meegemaakt. Laat ik het zo zeggen: Als iemand in een dure tent vol op de cocktails gaat en je in eerste instantie zegt: natuurlijk, de rekening is voor mij, denk je de volgende keer: ik omzeil die plek. Het gaat er een beetje om of je de dame in kwestie 'realistischer' kunt krijgen. Anderzijds geef ik niet enorm om het trophy wife element, maar soms is het wel leuk als je in een hotel-lobby relaxed naast iemand loopt en echt iedere man die naast zijn vrouw loopt kijkt om. :)
Volgens mij gaat de vergelijking uiteindelijk niet over welke vorm objectief beter is, maar over welke behoefte op dat moment wordt vervuld. De één zoekt spanning en voorspelbaarheid van de afspraak, de ander juist emotionele verbondenheid. Dat zijn verschillende behoeften, en die hoeven elkaar niet uit te sluiten.
Ik denk zeker dat je hele verhaal klopt. Gek genoeg ben ik relaxter bij dvp's dan bij partners. Denk dus omdat je met een partner een complexere relatie hebt. Ik hoorde enkele mannen zeggen dat ze wel eens moeite hebben om hun erectie te behouden bij dvp's, ik heb dat wel eens gehad bij partners als ik ging twijfelen. Bij dvp's vrijwel nooit. Wat raar is als je er van uitgaat dat er dan eigenlijk veel meer druk op staat, terwijl je met je partner alles kunt delen.
Yippie - een @knightrider topic. Bier & popcorn (ook al is het nog vroeg in de ochtend) - ga maar lekker zitten voor hele lange epistels.

Natuurlijk is er een verschil tussen wandel-seks en relatie-seks.
Je hele betoog klopt volgens mij. En graag gedaan qua topic!

Ik stoei er momenteel vooral een beetje mee door de exacte mix van 2x part-time relatie en incidenteel wandelen. Wat is echt? Wat niet? Wat wil ik? Wat kan?
Het verschil zit 'm in mijn ogen meer tussen betaalde seks en niet-betaalde seks. Zou de dvp ook met je naar bed gaan als je niet zou betalen? Je vrouw/scharrel/one-night stand etc. in ieder geval wel. En dat feit alleen maakt het voor mij al vele malen opwindender en fijner dan betaalseks.
Dan heb je op zich gewoon een goede relatie en is er louter het frequentie verschil. Maar ik denk dat voor veel mannen toch ook geldt dat ze met een vrouw zijn die niet meer aan hun ideaal voldoet, maar waar ze wel op gesteld zijn.
ik wilde niet iemand zijn die elke vrijdagavond om half 11 zijn vrouw neukt..
even 10 minuten plichtmatig en slapen..de ochtend erop met de kinderen weer naar de voetbal of iets ..
Hele verhaal deels zeer herkenbaar. Het 'te verwend' zijn gevoel heb ik inmiddels ook wel.
Bij echt lekkere... geile... spannende sex... is er dus echt géén verschil tussen sex in een relatie en sex met een DVP. Mijn ervaring!

Als die 'spreekwoordelijke klik' er is -en dat gebeurt dus veel vaker dan ik ooit had durven vermoeden!- is het gewoon 'go with the flow'! Elkaar helemaal gek maken van genot... en een heleboel fun!

En... bij herhaalbezoeken... weten beide partners natuurlijk precies hoe de ander zo ver te krijgen! Geweldig!
Elkaar helemaal gek maken van genot geloof ik dus niet in bij dvp's.

Dat is al eens besproken. Rest snap ik, want ik kan ook van bezoekjes genieten, maar ben me er juist van bewust dat dvp's het echt voor het geld doen, alleen zullen ze de ene klant aardiger vinden dan de andere.
Ik kan niet kiezen, als ik wandel kan ik de mooiste meiden uitzoeken die mij normaal niet zien staan. Heb een tijdje een FWB gehad, waarmee de afspraak was alleen voor de sex niks meer en minder, ze wist dat ik gehuwd ben. Dat ging op den duur ook problemen opleveren, ik had ook niet echt zin om daar energie in te steken ik wou alleen met haar neuken.

Daarom een DVP, hoef ik geen moeite te doen en achteraf geen drama.
En waarom heb je behoefte aan dvp bezoek naast je huwelijk?
Begrijpelijk hoor, maar benieuwd.
Daarnaast spelen de aspecten dat mijn vrouw geen lekker ding is (maar ook weer niet zo lelijk dat ik het er niet op zou kunnen)

dat ik maar zelden kies voor een echte 'stoot' en het lastig vind om voor een vrouw te kiezen die jonger is dan 35 (ben zelf 45+). E
Heel eerlijke observaties. Specifiek over dit: Vond je haar in het begin wel een lekker ding of ontstond er gewoon iets?

Ik had zelf ooit een relatie met iemand die ik eerst wel een lekker ding vond, maar later niet echt meer en daar liep het op stuk. Heb ik wel mee gestoeid, want ik mocht haar graag en we waren al best lang samen.
Daarnaast word je zelf ook ouder, dus ik vraag me wel eens af hoe dit over 10 jaar gaat als ik mijn smaak niet aanpas.
Maar ook op sexueel vlak wil je eens iets nieuw uitproberen, dan kan je een passende dvp zoeken die dat wil doen. Terwijl in relatie sex word die wens soms of vaak niet uit gesproken omdat mensen schrik hebben hoe hun partner zal regageren. Of wat anderen daar achter komen.
Klopt. Ik hou er erg van om gepijpt te worden, maar ben niet zo van het beffen. Heb zelfs wel eens meerdere jaren in een relatie gezeten waarbij het daardoor nooit tot orale sex kwam. Mijn afkeer van het een was blijkbaar groter dan mijn voorkeur voor het ander en ik wilde ook niet alleen maar de ontvanger zijn. Daarnaast hadden we een minder soepele klik dan mijn relaties daarvoor en daarna. Overigens vind ik het bij sommige vrouwen wel leuk om te doen en bij anderen niet. Maar dat is weer een heel ander verhaal.
He,s back ! De ridderrijder; ik heb je epistel niet gelezen, enkel een paar zinnen.

Voor mij, als je in een relatie zit, en die ging/ga ik enkel aan als ik overtuigd was met oa eigenschappen die me aanspreken in een vrouw, vond ik de sex en gevoel in bijna alle gevallen beter. Je deelt nl meer met elkaar dan enkel de bedstee. Daarnaast, een cruciaal verschil; neuken zonder cd.
Een moodkiller bij dvp.Maar wel essentieel om te gebruiken.
Verder hield ik er ook geen enkele initiele verstandhouding aan over. Wippen en pleite.Geen interesse in.
Zoals het wandelen bedoeld is.
Op een na..
Yep, ik ben weer even terug. ;)

'Op een na' moet je even uitleggen, heb ik iets gemist? Ook in een relatie met een ex-dvp?
Ik wist het: @knightrider topic = eindeloos leesplezier.
Ja, die topics van mij zijn waar voor je geld hè. ;)

Verder grotendeels eens met je hele theorie.

Precies dit ja.
Ja ik heb ook enkele wat langere relaties gehad. Punten van verschil zijn denk ik:
2. Nzc bij relatie
3. Geen tijdrestrictie waarin de actie moet plaatsvinden / plannen, tijdens de rit mag het duren zo lang je wilt. Bij relatie.
4. Skills bij dvp.

Duidelijk overzicht. Ik heb alleen 2 relaties gehad met erg mooie vrouwen die absoluut niet aan de pil wilden omdat ze daar dikker van konden worden. Dus dan was het toch met condoom neuken binnen de relatie. Maar daar heb ik zelf niet eens zo veel moeite mee.

Ja, het topic loopt lekker door!

Laatst bewerkt:
@knightrider
Interessant topic. Ik blijf alleen nog hangen bij één punt: de aanname dat veel relaties "klinisch dood" zijn.

Wat verstaan we daar eigenlijk onder?

Is dat een relatie met weinig seks? Minder spanning? Minder aantrekkingskracht? Of een relatie waarin de nieuwsgierigheid naar elkaar verdwenen is?

Ik vraag het omdat ik me afvraag of we soms de oorzaak en het gevolg omdraaien. Is een relatie klinisch dood omdat het een langdurige relatie is, of ontstaat dat doordat partners na verloop van tijd minder investeren in communicatie, wederkerigheid en elkaar blijven ontdekken?

Als dat laatste waar is, dan verklaart de relatievorm misschien minder dan we denken. Dan zit het verschil uiteindelijk niet zozeer tussen relatie en DVP, maar in hoe een goede ontmoeting tussen twee mensen ontstaat.

Ik sluit me aan bij de reactie van @Justlookingaround :

"Wandel sex is meer sportneuken en dingen uitproberen, meer lust en voor de lol neuken zonder dat er een emotionele verbindingen is.

Relatie sex is vaker slow-sex in mijn ervaring waar je de tijd voor elkaar neemt, daar kan die zelfde intensiteit zijn en vaak meer maar zit niet het taboe element aan. Daarnaast zijn er natuurlijk DvP's die hele andere diensten aanbieden welke ik met vriendinnen zelden heb meegemaakt."

De sex die ik met mijn vrouw heb heeft meer diepgang en tederheid met wederzijds aandacht voor elkaars gerief maar alles bij elkaar voornamelijk rechttoe rechtaan en zeker de laatste jaren in een veel lagere frequentie dan die waar mijn behoefte ligt.

De sex die ik bij de DVP's beleef is allereerst volledig gericht op mijn eigen gerief. De sessies zelf ongeremd en veel meer kinky. Zaken die mijn vrouw te ver vindt gaan voor intieme sex maar waarvan de DVP nauwelijks opkijkt. De kick dat je met een wildvreemde meteen de geilste pornosex kunt hebben is natuurlijk ook een enorme pre.

Qua DVP bezoek gaat mijn voorkeur uit naar raambezoek: lopen, zoeken, keuren, balen als je een keuze gemaakt hebt en een ander juist voor je naar binnen glipt, en uiteindelijk naar binnen. Het moet er geen oude bende zijn maar de ranzigheid van het kamertje doet me op slag al geiler worden. De bedompte lucht van warme sexende lichamen vermengd met de geur van sperma en in de wetenschap dat je je ongetwijfeld begeeft te midden van opgedroogde spetters zaad uit eerder sessies, maakt de ranzigheid compleet. Tel daarbij op dat de DVP vaak al enkele mannen voor je heeft afgewerkt. Zoiets maak je thuis (gelukkig) niet mee.

Laatst bewerkt:
Twee langdurige relaties:
Eentje waar de seks wel goed was, maar waar we uit elkaar groeiden en zij uiteindelijk achter mijn rug er iemand anders op na hield.
Bij de tweede relatie was de seks initieel goed maar vanaf dat er kinderen waren, vond zij dat ik blijkbaar mijn hoofdtaak had volbracht. Seks werd incidenteel, hoe vaak ik ook de zaak probeerde aan te kaarten. De middeltjes van aandacht, weekendjes weg, oneindig geduld en nog zoveel meer mislukten. Dan nog een paar jaar op de tanden gebeten omwille van de kinderen, maar uiteindelijk beginnen wandelen om niet over-gefrustreerd te raken.
Nu ik er een streep heb onder getrokken, wandel ik wanneer ik er zin in heb. Ik prefereer relationele seks omwille van de verbinding en intimiteit, maar wandelen is the-next-best-thing als het even niet mee zit. Ben er nog niet uit of ik als half vijftiger wel nog een vaste relatie wil, dus zou zomaar kunnen dat ik een sporadische wandelaar blijf.

1 van mijn exen was ook zeker niet slecht. Heb daar op zich altijd wel goede sex gehad, en vaak.
Maar bepaalde dingen wilde ze toch niet.
Ja en dan kan je vreemdgaan, andere vrouw of DVP, of je besluit gewoon niet aan relaties te beginnen
Het punt is dat je - zeker in jonge jaren - nog zelf bezig bent om te ontdekken wat seks is.

De eerste keren met je handen onder haar trui, de eerste keer neuken/beffen/enz heeft wel iets leuks, maar is bij lange na niet echt goede seks. Of zoals ik een keer tegen een meid zei over de eerste keer: het waren de meest angstige 30 secondes in mijn leven.

Seks wordt pas leuk als je genoeg geoefend hebt. Liefst met meer dan een partner.

Probleem is nu dat je aan het begin van een nieuwe relatie niet met je waslijst aan porno moves kunt binnen komen.

Hoi ik ben pnetratie, hou je er van om mij een uur te pijpen, dan gewoon neuken, anaal en aan het einde na een geweldige deepthroat/ATM een facial te krijgen terwijl ik je vaginaal en anaal ga fisten?

Hiermee scoor je niet in de kroeg.

Ik heb in mijn jonge jaren 3 relaties gehad. De eerste duurde 9 maanden, toen begon ze te mekkeren over trouwen en kindjes krijgen. We waren net 22 jaar. Wel deden we toen regelmatig aan creampie sex. Als wisten we niet dat het zo heette.
De sex bestond uit 2 stanjes. op haar rug en op haar buik. Pijpen of een ander standje was niet bespreekbaar.

Relatie 2 duurde langer. ca 1.5 jaar. Ze wilde niet pijpen en een goed gesprek zat er ook niet in.

Nummer 3 duurde helaas een zomer lang. Pijpte het laken door me kont naar boven, maar niet neuken. Dat wilde ze bewaren voor de ware jacob. Dat bleek ik - helaas - niet te zijn. We kwamen allebei op het zelfde moment achter dat het lichamelijk goed klikte, maar niet geestelijk.

Sinds mijn 32e levensjaar ga ik alleen door het leven, ben nu 64, Sinds enige tijd staat mij dat steeds meer tegen. Sinds een paar weken zit ik ook thuis met gezondheids klachten die niet lichamelijk zijn. Ik mis een knuffel van iemand die ook oprecht vraagt: Hoe was je dag?

Het punt is dat je - zeker in jonge jaren - nog zelf bezig bent om te ontdekken wat seks is.

De eerste keren met je handen onder haar trui, de eerste keer neuken/beffen/enz heeft wel iets leuks, maar is bij lange na niet echt goede seks. Of zoals ik een keer tegen een meid zei over de eerste keer: het waren de meest angstige 30 secondes in mijn leven.

Seks wordt pas leuk als je genoeg geoefend hebt. Liefst met meer dan een partner.

Probleem is nu dat je aan het begin van een nieuwe relatie niet met je waslijst aan porno moves kunt binnen komen.

Hoi ik ben pnetratie, hou je er van om mij een uur te pijpen, dan gewoon neuken, anaal en aan het einde na een geweldige deepthroat/ATM een facial te krijgen terwijl ik je vaginaal en anaal ga fisten?

Hiermee scoor je niet in de kroeg.

En daarom zeg ik ook eerder al dat ik betere sex krijg bij DVP's, zonder gezeik. Een GFE bij de juiste DVP is ook wel te halen.

Een NL vrouw heeft MIJ niks anders te bieden als gratis sex tov een DVP.

zie tegenwoordig nog maar eens iemand te vinden die bij je past..
dat is ook nog wel een dingetje..
tegenwoordig hebben de dames ook best wel een eisenpakket..
ook de 6jes..
was vroeger Henk de automonteur goed genoeg voor 'ons Anita' ..
tegenwoordig moet Lucas een goede baan hebben ,3x per jaar op vakantie naar New York of Bali etc..
op zijn 25e niet meer thuis wonen..
het is ook allemaal zo nep ook tegenwoordig met al dat social media..
op datingsites met bewerkte foto's etc..
vroeger kwam je iemand in de kroeg of disco tegen..die je dan misschien in de straat of in de stad weer zag en dan voorzichtig een babbeltje maakte..dan meevroeg naar de film o.i.d..
tegenwoordig weten ze denk ik na een half jaar nog niet welke versie van iemand op de bank zit..want die zit ook 24/7 aan haar telefoon geplakt .
er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk..
maar ik zie het de laatste jaren steeds meer dat jonge gasten gewoon niet meer bezig zijn met 'iemand vinden en iets opbouwen'..
heb ook al meerdere keren meegemaakt dat een jonge gast ,die denk ik er toch wel fit en vlot uitzag bij een privedame buiten kwam..
misschien ook wel suf geTinderd zonder resultaat..en zoiets van ,ze bekijken het maar

En zo is het idd. Iedereen aan de social media op zoek naar beter. De mannen willen nog wel een serieuze relatie maar vangen vaak bot. Ze gaan zich dan maar uitsloven in de sportschool. Niet normaal hoeveel jonge gastjes tegenwoordig trainen. Om de vrouwen nog meer te behagen ?
En dan ook thuis zitten op hun 30e omdat het kopen van een woning op je eigen niet haalbaar is.
En dan ook nog door influencers aangespoord worden om "het" wat sneller te laten groeien. Met alle gevolgen van dien.
Je moet ermee om kunnen gaan.
En laat die "wijven" maar hun ding doen, ik leef mijn eigen leven. Neem afstand en als ze wil kan ze het krijgen.
Geen hartpijnen.💪🏻
Stay strong.

2. Nzc bij relatie
4. Skills bij dvp.

Ja bij mij is dus 6 en 7 vooral de reden om een dvp te bezoeken. Ook andere etniciteiten waar je over fantaseert, kan je heerlijk afstrepen van je bucketlist.

was vroeger Henk de automonteur goed genoeg voor 'ons Anita' ..
tegenwoordig moet Lucas een goede baan hebben ,3x per jaar op vakantie naar New York of Bali etc..
op zijn 25e niet meer thuis wonen..
O tempora o mores.
Vrogaaah was de man diegene die werkte, het geld binnen bracht, enz.
Tegenwoordig kunnen vrouwen ook haar eigen boontjes doppen.
Ze zijn economisch niet meer aangewezen op de man.
Het feminisme heeft er ook aan bijgedragen.

Vrouwen denken vaak dat zij de hoofdprijs zijn. Heeft niets met uiterlijk, opleiding, instelling te maken.

Dit zorgt er voor dat ze nu allemaal denken, dat zij recht hebben op de man uit de 1% groep. De Brad Pitts van deze wereld.

Youtube is vol met dit soort vrouwen die denken dat zij iemand aan de haak kunnen slaan die 6-6-6-6 is. 6ft tall (dus minimum 180cm), six-pack, six figures (dus inkomen van 100000) en six inches (een lul van 15cm of meer).

Alleen bestaan deze mannen puur in hun droomwereld. En deze mannen willen dan geen draak met 80+ kg die een 5 scoort op aantrekkelijkheid.

Ze zoeken zich suf, denken altijd dat er nog iets beters is, en willen aandacht.

En mix van FOMO en niet kunnen kiezen.

vroeger kwam je iemand in de kroeg of disco tegen..die je dan misschien in de straat of in de stad weer zag en dan voorzichtig een babbeltje maakte..dan meevroeg naar de film o.i.d..
Inderdaad. Nu is het een swipe naar links of rechts.

Alleen zijn (tenminste in de VS) de singles events alleen nog maar bezocht door vrouwen, want mannen hebben inmiddels door dat ze wel geachten worden om de dure dates (eten in een chique restaurant) te betalen, maar bij de eerste gelegenheid worden "geghost".

maar ik zie het de laatste jaren steeds meer dat jonge gasten gewoon niet meer bezig zijn met 'iemand vinden en iets opbouwen'..
En dit is het echte probleem.

Als je in de leeftijd tussen 20 en 25 iemand ontmoet, dan kan je samen groeien. Je leert met elkaar omgaan. Je bouwt inderdaad dingen samen op.

Ben je 40/50 of ouder (m en v) dan heb je vele jaren alleen maar dat gedaan wat jezelf leuk vond. Iemand anders in deze wereld opnemen is dan heel lastig.

Ik vind relatie sex fijner, het is intiemer en er staat geen tijdsdruk op wat voor mij erg prettig is , heb gelukkig een vriendin die voor veel dingen open staat en vaak zin heeft, dat is niet in elke relatie zo geweest dus ik kies voor relatie sex op de basis van de relatie die ik nu heb

Door omstandigheden heb ik al een tijd geen relatie en ook geen behoefte daaraan.
Maar ik kan natuurlijk wel een vergelijking maken.
In de relatie ben je meer bezig met wat zij fijn vind en hoewel ik het prima zou vinden om bij het wandelen de dame ook te plezieren als ze dat aangeeft gebeurt het aangeven bijna nooit door DVP's.
Emotie heeft bij vrouwen gedurende de sex een grotere rol dan bij mannen. Soms kom je er zelf achter als je de juiste snaar raakt als je oplettend bent, maar dan kapt de dame het vaak af omdat ze niet emotioneel wil toegeven in die setting.
Ik heb het een enkele keer wel meegemaakt dat het tot een overgave kwam en ook dan is na afloop vaker sprake van afstandigheid dan nagenieten.

Bij een DVP vervul ik verlangens die ik in een relatie niet zo snel zou doen of die je partner niet wil doen.
Er zijn genoeg vrouwen die in een relatie geen anale sex willen of een facial of CIM met slikken.
Experimenteren en ontdekken is super leuk in een relatie maar soms is de uitkomst dat jij het geweldig vond en vaker wil, maar zij niet.
Tsja, dat zijn dingen waar je dan naar op zoek gaat.

Ik heb vrienden die vertellen dat nadat ze kinderen hebben gekregen hun partner gestopt is met pijpen. Ik zou helemaal gek worden...

Dus voor mij zouden het voornamelijk lust handelingen zijn die je partner niet wil of niet meer wil doen.

Ik zie toch vaak mannen die zeggen: Mijn vriendin wil dit en dat niet, daarvoor ga ik naar een dvp.

Zelf ben ik volgens mij vrij mainstream qua interesses, vind bepaalde wat heftigere dingen zelfs moeilijk om voor te stellen aan een dvp of heb er gewoon geen behoefte aan, hoewel de contacten wel (voor mij althans) intens zijn.

Maar het boeit me vooral of de kick van het onbekende niet nog groter is dan de wens om bepaalde activiteiten met je partner uit te voeren.

Ben daar niet helemaal over uit.

Ik kan me voorstellen dat het spannender is om gepijpt te worden door een onbekende, die het weer net even anders doet, dan voor de 1000e keer door je vrouw.

Zelfs bij dvp's die ik 10 of meer keer bezocht ging ik gaandeweg wel een bijna relationele methodiek ervaren.
Iemand is hoe iemand is zeg maar.

Overigens kan ik daar makkelijk 50x op identieke wijze van genieten, maar misschien is 100+ keer gewoon te veel.

Geeft je lichaam dan eigenlijk aan: Tijd om te wisselen, maar ben je 3 jaar samen met een eerste kindje op komst.

Dat is apart: Als dat zou kloppen is vrijwel elke relatie vanuit de dierlijke zienswijze misschien gewoon op z'n einde, terwijl ie vanuit onze menselijke benadering (huis, auto, kinderen) net begint. Misschien is dat wat ik klinisch dood noem @pnetratie hoewel het een te heftige term is, want er is wel genegenheid.

Ik denk overigens dat 8 op de 10 mensen dat gewoon opgroeien en settelen noemen.

En misschien is dat ook de reden dat sommige van die vrouwen na het baren met orale sex stoppen, omdat hun instinct ze verteld: Nestje is gemaakt, buit is binnen, doel is bereikt.

Gaat wat ver, maar eigenlijk raar dat hier, mijns wetens, weinig onderzoek naar gedaan is.

Het moment waarop de vrouw een beetje afhaakt, het moment waarop de man een beetje verder kijkt.

En de vrouw kan natuurlijk ook verder kijken. ;)

Vanuit deze zienswijze is sex misschien wel iets wat eigenlijk niet langdurig binnen de relatie beleefd moet/kan worden voor optimaal genot.

Maar goed, ik schud het zo uit de mouw hoor, er valt ook veel tegen in te brengen.

Wat ik wel weet is dat de 2 ex-dvp's met wie ik ook iets gehad heb (en met een nog heb) de sex tijdens hun beroep als volledig nep bestempelden, terwijl ik dacht: Maar goed, je doet die handelingen toch en er zijn best wat mannen die ook echt denken dat je er van geniet, wil je mij nou geruststellen of is het in veel gevallen gewoon 100% fake behalve de bewegingen die nu eenmaal moeten plaats vinden en is het inlevingsvermogen/de droom/de hoop van mannen zo groot dat we dat niet kunnen/willen inzien.

Ik ben er redelijk nuchter onder, het maakt me niet uit of een dvp er van geniet, maar zelfs ik stap wel de droom binnen bij een bezoekje. En ik hoop natuurlijk niet dat ze iedere aanraking echt verschrikkelijk vind, maar gewoon heel goed acteert voor het geld waardoor ik dat niet door heb.

Anderzijds heb ik bij de ex-dvp dames binnen een relatie ook mee gemaakt dat hun benadering van sex anders, maar daardoor zeker ook afstandelijker was, dan ik als klant van ze gewend was.

Het was zelfs zo dat ik soms de dvp-kant in haar karakter ging missen in onze privé belevenissen.

Ze was wat minder service-gericht zeg maar, eerlijker en dus ook afstandelijker.

Wel echter en er was meer evenwicht daardoor, maar ik heb elke fout in het boek wel eens gemaakt.

Als ze geen zin had gedacht: Kom op, met jouw historie kun je je er toch 1x over heen zetten etc

Dat niet uitgesproken overigens.

Maar wat me wel opviel: Hoe knap ik die 2 dames ook vond, ik kreeg nu een relatie met ze, zag dus 'de echte vrouw' ipv de sex-werker en ik was ook enigszins gehecht aan de sex werker die zij zelf als een volstrekt neppe verschijning ervoer.

Een heel aparte ervaring dat.

Ik ging de persoon achter hun nep naam soms een beetje missen.

Misschien had ik gedacht dat ik iets kreeg met die persoon, terwijl ik natuurlijk een relatie kreeg met de echte persoon achter die voormalig sex-werker.

Maar goed: Looks en bepaalde kleine dingen waren wel hetzelfde en de meerwaarde was dat het prachtige verschijningen waren die ik in dit geval ook nog gewoon aan mijn vrienden en familie kon voorstellen (zal niet altijd kunnen) dus er was meer te vieren dan te betreuren, maar ik merkte wel, vooral omdat ik ze ook als dvp gekend had, dat ik nu echt een relatie kreeg met ze en dat daardoor vooral hun benadering van seksualiteit veranderde.

Als ze er zin in hadden waren ze vaak spannender dan ik me herinner bij andere, reguliere relaties, ik kende ze vooral van de sex voordat ik iets met ze kreeg en dat beviel, maar als ze er geen zin in hadden, waren ze ook veel minder soepel er toch naar toe te praten dan eerdere reguliere partners.

Overigens zou ik iemand nooit pushen om sex te hebben als ze daar geen zin in hebben, maar we kennen allemaal het een beetje casual tegen elkaar aan rijden/ja, maar ik moet morgen vroeg op/toch maar etc scenario wel.

De dames met het verleden waren/zijn alletwee dan opeens bikkelhard. Nee = nee, ik ga slapen.
Denk ergens dat dat een afkomst/verleden/werk-gerelateerd iets is.

Maar vaak genoeg was het ook gewoon erg goed.

Maar ook hier gold, ergens logisch ook: Ik kreeg geen relatie met de dvp die ik zo te gek vond, maar gewoon met een volstrekt andere vrouw, die er wel iets van weg had.

Dus de dvp droom is ook precies dat. Een toneelstukje tussen 2 mensen, waarbij wij wel echt bestaan....en zij niet.

Het zou erg fascinerend zijn om ook eens het eerlijke perspectief van dvp's over hun ervaringen te horen.
Hoe gruwelijk/leeg/willekeurig is het om ons boven of onder je te hebben....of valt het heel soms wel mee. :)

Laatst bewerkt:
Door omstandigheden heb ik al een tijd geen relatie en ook geen behoefte daaraan.
Maar ik kan natuurlijk wel een vergelijking maken.
In de relatie ben je meer bezig met wat zij fijn vind en hoewel ik het prima zou vinden om bij het wandelen de dame ook te plezieren als ze dat aangeeft gebeurt het aangeven bijna nooit door DVP's.
Emotie heeft bij vrouwen gedurende de sex een grotere rol dan bij mannen. Soms kom je er zelf achter als je de juiste snaar raakt als je oplettend bent, maar dan kapt de dame het vaak af omdat ze niet emotioneel wil toegeven in die setting.
Ik heb het een enkele keer wel meegemaakt dat het tot een overgave kwam en ook dan is na afloop vaker sprake van afstandigheid dan nagenieten.

Bij een DVP vervul ik verlangens die ik in een relatie niet zo snel zou doen of die je partner niet wil doen.
Er zijn genoeg vrouwen die in een relatie geen anale sex willen of een facial of CIM met slikken.
Experimenteren en ontdekken is super leuk in een relatie maar soms is de uitkomst dat jij het geweldig vond en vaker wil, maar zij niet.
Tsja, dat zijn dingen waar je dan naar op zoek gaat.

Ik heb vrienden die vertellen dat nadat ze kinderen hebben gekregen hun partner gestopt is met pijpen. Ik zou helemaal gek worden...

Dus voor mij zouden het voornamelijk lust handelingen zijn die je partner niet wil of niet meer wil doen.
Waarom in vredesnaam stoppen met pijpen na kids??? Stoppen de mannen dan ook met beffen als kinderen zijn geboren?
Pijpen is een van de leukste dingen om te doen vind ik.

Waarom in vredesnaam stoppen met pijpen na kids??? Stoppen de mannen dan ook met beffen als kinderen zijn geboren?
Pijpen is een van de leukste dingen om te doen vind ik.
Het zal niet specifiek daarom gaan. Ik denk dat alles van de beleving gewoon gaandeweg een beetje veranderd.
Of misschien vindt ze dat 'een moeder' niet aan oraal moet doen. Beetje onzin, maar ik heb die denkwijze wel eens vaker gehoord.

Het is wel een heftige constatering.

Eigenlijk passen lange relaties en goede seksualiteit voor sommigen onder ons blijkbaar gewoon niet echt bij elkaar en geldt dat zowel voor mannen als vrouwen.

Het vertrouwd raken staat averechts op de opwinding.

dvp sex en relatie-sex zijn twee totaal andere dingen. En een dvp bezoek vind ik eigenlijk ook niet echt ontrouw. Ik hou van de sfeer , en de afwisseling in doen , zien , voelen en ervaren. Heb ik thuis een relatie, dan zal ook de drang naar een dvp bezoek kleiner zijn, maar af en toe een toetje kan oh zo smaken.
Met de partner vrijen is vele malen intiemer en eerlijker, da's zeker!
Een tweede (sex-) relatie zou dan wel ontrouw zijn.
Veelal claimt de partner bij ontrouw ( of wanneer de dvp- uitstapjes uit komen ) dat je geen respect voor je partner hebt. Doch je verlangens verloochenen, lijkt mij ook onrespectvol naar jezelf.

Terug
Bovenaan Onderaan