WHEM Relax & Enjoy - Vlissingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Regelmatig bezocht. Meerdere dames beschikbaar, ondermeer eigenaresse Sas(50+),Nina(40+) en Katja(50+)

Alle dames masseren prima, teasen ook met nadien handmatig hp. Katja doet ook intiem
 
Prima en betrouwbaar adres voor een goede massage (en meer). Is wel aan de prijzige kant, zeker als je ook nog eens ruim binnen de afgesproken tijd weer buiten staat.
 
Jaren geleden begon Sas daar haar massage salon en had dan wel eens een vriendin die haar bij stond.Daarna massage met BJ ,daarna intiem en nu ookal SM.
Gelukkig
Dat zeiden Karin en Nina ook, en op mijn vraag waar Sas was, vertelde ze dat ze met haar schouder aan het tobben is. Sas alleen telefonisch gesproken, en met WhatsApp. Karin en Nina zijn leuke Dames.
 
Gisteren leuke 1,5 uur gehad met Katja en Nina als mijn Meesteressen. Het was voor de Dames hun eerste sm trio, maar daar was weinig van te merken, het was genieten.
Een trio met deze 2 lieverds is sowieso een heerlijke ervaring. Leuk dat je het hebt gedeeld. Ik kan als het goed is over 2 weken weer afspreken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan