Algemeen Re'lax House, Aalst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
link

 
1 uur = 150 hoezo is dat duur? dat is toch overal zoveel? :) wel geen idee wat je daarvoor krijgt ofc enkel massage? zou dan geen girlfriend experience noemen i guess?
150 €/uur is zowat de standaard voor "all in". GFE is natuurlijk een vaag begrip met (dikwijls) weinig inhoud. Aan dit nieuwe huis en de daar aanwezige DVP's om zich te bewijzen.
 
Ben er enkele weken (maanden? tijd vliegt snel) geleden geweest. Gelijkvloers stelde niet veel voor (maar daar ben je niet lang). Had een afspraak met Jolien. Ze nam me mee naar boven (nette kamer) met verplichte douche. Voor € 150 een leuk uurtje gehad: mooie dame met leuk stel hersens. Ik heb het me zeker niet beklaagd. De pijpbeurt was wel niet het vernoemen waard. CIM is niet mogelijk en voorvocht vindt ze blijkbaar ook niet tof :-(. Da's jammer want uiteindelijk verwacht je van een "prof" toch dat ze beter is dan je vriendin (of ik ben te hard verwend).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan