WHEM Relaxatiemassage in Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja , meerdere keren bijgeweest ,super massage en handmatig klaarkomen ,wel sexy belevenis maar niets meer mogelijk ,zij is topless en je mag haar aanraken aan kont en borsten maar moet wel rustig en zacht gebeuren
Hoe komt ze over en is het mogelijk om met haar te praten in het Nederlands want ik ben iemand die nogal graag een praatje maakt, het contact via sms die ik tot nu toe had waren in het Nederlands maar ik vermoed dat ze die berichten niet zelf stuurt en dit iemand voor haar doet.
 
Hoe komt ze over en is het mogelijk om met haar te praten in het Nederlands want ik ben iemand die nogal graag een praatje maakt, het contact via sms die ik tot nu toe had waren in het Nederlands maar ik vermoed dat ze die berichten niet zelf stuurt en dit iemand voor haar doet.
Spreekt perfect Nederlands
 
Hoe komt ze over en is het mogelijk om met haar te praten in het Nederlands want ik ben iemand die nogal graag een praatje maakt, het contact via sms die ik tot nu toe had waren in het Nederlands maar ik vermoed dat ze die berichten niet zelf stuurt en dit iemand voor haar doet.
Ze kan redelijk nederlands en engels en je kan goed mee praten, denk wel dat het contakt via sms met iemand anders is ,want zo foutloos sms'n kan ze met haar mindere nederlands niet
In het begin is ze wat gereserveert maar dat betert snel ,verwacht geen vrolijke flapuit
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan