Algemeen RelaxationZ massage Wetteren/Vlierzele

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
op het vorige forum stonden regelmatig recensies omtrent dit salon. Ben er zelf ook meermaals geweest. (wel enkel voor de massages) in het algemeen kan ik zeggen dat de kwaliteit er redelijk goed tot hoog is. Proper, vriendelijk en discreet. De massages zijn vaak goed, maar dat hangt natuurlijk ook wat af van het talent van de dames in kwestie en naar wat jij op zoek bent. Ik vind het wel redelijk prijzig... maar het is er wel altijd kraaknet. Dus 'worth to try'.
 
Ik kan bovenstaande beamen. Het is er altijd heel proper en discreet.
Het hangt af van wie je geboekt hebt, maar meestal valt dat goed mee.

De locatie is trouwens Vlierzele, en niet Wetteren.
Weet er trouwens iemand waar Morgan tegenwoordig verblijft ? Ik had heel graag eens met haar afgesproken, maar sinds Corona/uitbaterswissel is ze daar weg.
 
Ik heb er goede ervaringen en slechte. Nu ga ik er niet meer aangezien het te prijzig is, zeker als het tegenvalt is dit pijnlijk. Er zijn goedkopere betere alternatieven. Morgan was inderdaad een goede, maar werkt er niet meer, ze heeft een tijdje in de Lounge gewerkt, maar ik denk dat ze nu gestopt is.
 
Zeer proper en discreet salon . De prijzen zijn iets aan de hoge kant maar ik heb mij toch gewaagd aan een afspraakje met Femke voor een uurtje full .
Leuke vrouw met pure rondingen waar ik van genoten heb.
Ze laat je toe om haar ook te verwennen en ze kan er van genieten zoals een echte GFE ervaring.
 
Zeer proper en discreet salon . De prijzen zijn iets aan de hoge kant maar ik heb mij toch gewaagd aan een afspraakje met Femke voor een uurtje full .
Leuke vrouw met pure rondingen waar ik van genoten heb.
Ze laat je toe om haar ook te verwennen en ze kan er van genieten zoals een echte GFE ervaring.
Deed ze niet aan pzc en tongzoenen? Of doet niemand dat daar?
 
Sinds de wissel van uitbaters nog 2x geweest. Maar is ondermaats geworden.
Vroeger was alles piccobello maar de laatste keer trok het op niks.
Jammer maar niet meer voor mij. Te prijzig voor hoe het er nu aan toe gaat.
 
Ik kan bovenstaande beamen. Het is er altijd heel proper en discreet.
Het hangt af van wie je geboekt hebt, maar meestal valt dat goed mee.

De locatie is trouwens Vlierzele, en niet Wetteren.
Weet er trouwens iemand waar Morgan tegenwoordig verblijft ? Ik had heel graag eens met haar afgesproken, maar sinds Corona/uitbaterswissel is ze daar weg.
Morgane kreeg de bons van 'Andy', dit in volle corona-tijden ..., Nadien heeft Morgane finaal gekozen om sector te verlaten. Morgane is voor mij nog steeds van het beste wat mij ooit is overkomen ...., techniek, overgave, gezelschap, klik .., Op B2B-vlak echt de top, maar ook tantra meer dan OK.
 
Nog mensen met dezelfde ervaring? Al enkele keren meegemaakt dat ik een reservatie maak 1-2 dagen op voorhand. Blijkt bij aankomst dat de dame ziek is, auto defect, kind ziek, ... Vinden ze "toevallig" je nummer niet meer terug om je te verwittigen. Ze hebben dan wel altijd nog enkele andere dames beschikbaar, maar voel mij dan wel in de zak gezet.
 
Iemand weet of Hailey van relaxationz nog ergens werkt? Dit was voor mij echt de beste aller tijden maar is paar jaar geleden gestopt omdat ze niet meer mocht van haar vriend...
 
Ik vrees dat ik Femke via via ken. Vroeger ben ik er enkele keren geweest maar nu ik haar profiel zag durf ik natuurlijk niet meer.

Kan iemand mij bevestigen dat zij een Vlaamse dame is met Gents accent?
 
Ik vrees dat ik Femke via via ken. Vroeger ben ik er enkele keren geweest maar nu ik haar profiel zag durf ik natuurlijk niet meer.

Kan iemand mij bevestigen dat zij een Vlaamse dame is met Gents accent?
Femke is inderdaad een pure Vlaamse dame waar ik getuige van ben.
Echter heeft zij eerder een Aalsters accent naar mijn mening .
Hopelijk heb je aan deze info wat
 
De persoon die ik ken, is echt Gents dus dan is er een kans dat zij het niet is. De foto's en de cupmaat zijn echter sprekend haar. Ik zal eens risico moeten nemen 😅
 
Ik heb Chloe al eens een bezoek gebracht, nu ongeveer een jaar geleden. Ik had de body to body geboekt van 45 minuten.
Chloe is ondertussen een stuk ouder en zwaarder dan de foto's. Het gewicht is er overal wat bijgekomen dus heeft zeker geen dikke buik. Ik vond ze wel nog
aantrekkelijk. De massage was OK. Eénmaal op de rug begon ze spontaan zonder condoom te pijpen wat ze zeer lekker deed. Aan het intiem ben ik niet meer geraakt ;-)
Ze is ook vriendelijk en heb geen nare geurtjes ontdekt. Ik zou nog wel eens teruggaan.
 
Heb denk ik alle dames daar al eens bezocht, veel massage is er niet echt aan... Buiten wat wrijven.
De enige waar ik echt nog eens wil bij gaan is Morgan, is na de eigenaars wissel even in lounge gaan werken, maar is daar nu ook verdwenen...
Als iemand haar zou vinden let me know ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan