Algemeen RelaxationZ massage Wetteren/Vlierzele

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij Chloe ben ik al is geweest, wel al heel lang geleden. is een echte professional, goede massage goede service. Maar professioneel, dus GFE moet je er ook niet echt verwachten. Weet waarmee ze bezig is, wat op zich wel een goede zaak is.
 
Ik vrees het ook. Man, wat een killerbody! :love:
Omdat er toch vaak foto's gepost worden van dames die er effectief werken, wou ik toch de vraag eens stellen. You never know... Vanuit RelaxationZ zelf, blijft het ook stil.
 
Ik ben vorige week eens langs geweest bij Relaxationz en vroeg voor een Nuru massage. Men zei me dat ze dit momenteel niet meer doen. Op de vraag wanneer Nuru weer op het menu komt kon de dame bij ontvangst me geen antwoord geven. Heeft iemand meer info?
 
Ik ben vorige week eens langs geweest bij Relaxationz en vroeg voor een Nuru massage. Men zei me dat ze dit momenteel niet meer doen. Op de vraag wanneer Nuru weer op het menu komt kon de dame bij ontvangst me geen antwoord geven. Heeft iemand meer info?

de Nuru massages zijn blijkbaar vervangen door "erotische sportmassages":

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan