Algemeen Relaxdreams, St. Denijs Westrem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rainlover

Vaste klant
111
03/09/21
43
4
Hallo, blijkbaar zijn er nieuwe dames aangekomen bij Relaxdreams in St Denijs Westrem. Ziet er mij wel knappe grieten uit. Al iemand op bezoek geweest? Volgens mij wordt dit grote concurentie met Ivonne daar.
Als er al iemand kennis mee gemaakt heeft, laat het maar horen. Ik denk misschien er eind deze week langs te gaan. In elk geval, als ik er geraak, zet ik hier mijn ervaring.
Groetjes, en veel genot!

 
Trieste boel daar vind ik .
Als je een lage auto hebt moet je oppassen of je raakt wat kwijt op de aardeweg.De kamer is ook niet erotisch getind en wat Yvonne betreft amper tongzoenen en haar borsten hangen tot haar buik.
Bij mij zal het bij 1 bezoek blijven .
 
De bedoeling was over nieuwe dames te schrijven. Over Yvonne bestaat er een andere rubriek. Deze wordt trouwens héél erg geprezen door verschillende mannen. Ik was er al 2 maal bij en tongzoenen ging van gewoon tot héél diep bij me. En het wegske, dat heeft niks met de dames te maken.
Dus graag info over deze nieuwe meiden aub.
 
Je zegt wel meiden, maar ik zie alleen Samantha nu (en gisteren ook toen ik checkte) in die advertentie... Ook lastig om een trio te hebben als er maar eentje is :')
 
Gisteren was ook Yvonne aanwezig, evenals Katy en de beide zwarte dames waren er ook. Ik geraakte er gewoon niet. Maar voor trio was er keuze genoeg. De advertenties doen ze individueel maar ook onder Relaxdreams in Red lights. Maar ik had graag geweten als er al mannen bij de nieuwe dames geweest zijn.
 
Dit is blijkbaar een systeem waarin dames een paar weken blijven en dan doorschuiven naar een ander huis. Ook die Katy komt van ergens. Nu kwam ze van Spanje, maar die heeft hier ook al ergens gewerkt. Alleen ik weet niet meer waar.
Volgens mij was Katy in september hier ook ergens aan de slag. Die foto's zeggen mij in elk geval iets.
 
Hopelijk komen er nog van Emanuel angels. Want die Brenda daar ziet er lekker uit. En Eva leuke tijd mee had al en Victoria ook. Soms paar geile mooie dames daar. Maja niet zo dicht bij de deur dus zou wel handig zijn moesten die wat dichter komen werken
 
Dit is blijkbaar een systeem waarin dames een paar weken blijven en dan doorschuiven naar een ander huis. Ook die Katy komt van ergens. Nu kwam ze van Spanje, maar die heeft hier ook al ergens gewerkt. Alleen ik weet niet meer waar.
Volgens mij was Katy in september hier ook ergens aan de slag. Die foto's zeggen mij in elk geval iets.
Klopt, maar dat was toen bij die groep, toen nog op hun vorige locatie. Dat zie je aan de foto's van haar. Die zijn daar getrokken.
 

Deze moet je dus hebben blijkbaar, daar staan inderdaad alle andere vrouwen ook onder gelinkt, 2 Relaxdreams accounts is wel verwarrend...
 
Vandaag eens afgezakt naar Relaxdreams. Had gisteren via whatsapp een afspraak gemaakt voor een trio met Victoria en Sarita. Maar er moet iets fout gelopen zijn in de communicatie tussen de dame en heer des huizes. Er waren maar 2 dames aanwezig Victoria en Lara, ik kon met beiden voor een half uurtje daten. Victoria vond ik persoonlijk top, Lara vond ik minder ze laat minder toe. Victoria kon je overal gemakkelijk overal aanraken Lara minder, kreeg nog een kleine massage. Ik zal zeker nog eens terug gaan maar dan alleen voor Victoria
 
Een eerste poging om een recensie te schrijven… Ik ben geen veelvuldige wandelaar en de 50 reeds een eindje gepasseerd. Waarom ik dit hier vermeld? Misschien vindt je dit wat handige achtergrondinformatie voor de rest van het verslag?

Als gretige lezer van dit forum maak ik een soort voorselectie van mogelijks te bezoeken DVP's. Relaxdreams was me reeds eerder opgevallen door de positieve reacties op dit forum en zo kwam Victoria hoog op mijn lijstje te staan. Toen ik gisteren las dat het de laatste dagen waren dat Victoria nog beschikbaar was heb ik, van zodra ze hun advertentie vernieuwd hadden, vanmorgen ze opgebeld. Voor het minieme verschil van 30€ koos ik voor een trio met Victoria en Sarita. Mijn voorgesteld uur was reeds bezet maar een uurtje eerder was geen probleem. Ik dus in een haastje mijn voorbereidingen genomen: scheren, bad en aankleden en hop de auto in.

Gelukkig beschik over een goede GPS die me exact bracht waar ik moest zijn en dit enkele minuten voor het afgesproken uur. Vriendelijke dame opent de deur, vraagt welk drankje ik wens, rekent af en brengt me naar een kamer.

Enkele tellen later kwamen beide DVP's binnen en werd ik aangenaam verrast doordat fotos van de ad echt wel gelijkenissen vertonen met wat zich hier aanbood. Beide dames verwelkomden mij vrolijk met een kus en geknuffel. Ikzelf nog maar half ontkleed, beginnen ze beiden mij staande op te geilen, overal handen en de slip ging als vanzelf uit… Daarna op bed beland met aan elke zijde een dame die bijna vochten voor mijn aandacht. Ik wist niet waar eerst kijken… uiteindelijk zakte Victoria als eerst af naar mijn onderste regionen en begon aan het kneed- lik- zuig-werk, heel langzaam en zacht. Onderwijl kuste Sarita mij op de mond, lichtjes tongzoenend, en aan mijn tepels. Daarna kwam ze wat hoger liggen en mocht ik haar mooie borsten en tepels zoenen, likken en zuigen.

Na zo'n 5 minuten wisselden de dames van positie en herhaalde zich hetzelfde maar dan met een ander feel en touch. Ik kan echt niet zeggen dat de ene beter was in het pijpen dan de andere: beiden hadden een verschillende techniek, Sarita iets ruwer maar na de opwarming van Victoria was dit best wel passend. Toen Victoria aan mijn tepels begon te zuigen zei ik haar dat ze gerust wat mocht bijten en knijpen, wat ze spontaan deed en er blijkbaar zelf ook plezier aan beleefde.

Na een poos zakte ook Victoria terug naar onder en terwijl de ene mij pijpte zoog en kneek de andere in mijn teelballen. Dit kon ik echt niet langer volhouden en ik kwam klaar bij het zicht van twee glimlachende dames op zo'n 5 centimeter van mijn spuitende pik. Had ik daar maar een foto van…

Er was zo'n half uur verstreken en bij mij zit het er niet in om tweemaal te komen in een uur dus kwamen beide dames naast mij liggen om even te pauzeren. Dit wil zeggen dat ik lag uit te blazen terwijl zij me streelden, zacht kussend en af en toe een speels tikje of een streeltje aan mijn klokkenspel gaven. Leuk detail: Sarita begon dikwijls mee te zingen met de liedjes en vrolijkte daarmee de boel op.

Met nog zo'n 20 minuten te gaan stelde Victoria een massage voor waarmee ik instemde. 4 handen, overal over mijn rug en benen… sensueel noemen ze zoiets. Spijtig genoeg hebben we geen ogen op onze rug want ik kan ook best wel genieten met mijn ogen. Af en toe toch wel eens gegluurd hoor!

Zo was mijn volledig uurtje gevuld en werd het tijd om afscheid te nemen, damm weer veel te snel voorbij!

Zelf ben ik geen liefhebber van intiem: geen blijvende erectie met condoom aan, en heb dat dus niet gemist. Wat ik wel wat miste was het beffen of facesitting. Zelf heb ik niet er naar gevraagd deze keer dus kan het aan mij liggen.

Herhalingsgevaar zou zeer groot zijn maar zonder Victoria zal het niet hetzelfde meer zijn. Wat me opviel was dat Victoria haar ogen en gezicht boekdelen spraken: ze vindt haar job leuk en is echt blij met gemeende complimenten. Victoria was spijtig genoeg bezig aan haar laatste dag bij Relaxdreams en keert terug naar Spanje om er te werken.

uw dienaar, Zico
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou vrijdag eens gaan , maar heb daar toevallig gepasseerd voor mijn werk , klopt dit dat er 2 of 3 huisjes achter een huis staan en is een klein weggetje met keien en je moet je parkeren langs de grote weg tussen bomen ? Ik hou jullie op de hoogte als ik vrijdag ga ....
 
Ik zou vrijdag eens gaan , maar heb daar toevallig gepasseerd voor mijn werk , klopt dit dat er 2 of 3 huisjes achter een huis staan en is een klein weggetje met keien en je moet je parkeren langs de grote weg tussen bomen ? Ik hou jullie op de hoogte als ik vrijdag ga ....
Het is een aarde/keien(stenen) dood lopende weg die tot aan het huis loopt, zeer discreet en ver van de grote weg
 
Kan mij dus moeilijk inbeelden dat ze hier niemand al bij Ruby is geweest. Ook lupita ziet er idd intersant uit. Niemand? Lupita heeft ook verleden in Waasmunster blijkbaar
Heb vandaag gebeld voor meer informatie en de dame des huizes raadde mij af om Ruby te boeken aangezien ze te veel klachten had van klanten over haar... Dus ik zou er van wegblijven... :)
 
De dame des huizes is een echte "hoeremadam" die wil dat haar klanten tevreden terug komen. Ik heb daar al goede ervaringen gehad, maar ook mindere. Over de goede schrijf ik hier graag een recensie, over de slechte zwijg ik. Om de goede reden dat die dames daar meestal maar 1 of 2 weken blijven en ik het "huis" niet wil beschuldigen voor de slechte prestatie van de dames. En zo ze ook geen slechte reputatie wil geven. Deze dame vraagt trouwens altijd voor je buiten gaat hoe het was en als je tevreden bent. Ik weet de naam niet meer van de bewuste dame, maar het was ook een Spaanse. Mooi madam, zoals de meeste, maar eenmaal op de kamer een diepvries, van zo'n kwaliteit dat je dat in de winkel niet kunt kopen denk ik. :) Om te beginnen hield ze haar kleren aan. Toen ik het opmerkte deed ze tegen haar zin alles uit. Ze sprak enkel spaans, of deed alsof, want alles wat je zei verstond ze niet. En overal waar je wou aankomen, behalve haar borsten, was het no no. Ze begon met een massage (olie uitsmeren op mijn rug) zonder gevoel. Als ik mij moest draaien onmiddellijk mijn piemel stijf maken en trekken, trekken.... Toen ik haar daar een opmerking over maakte heeft ze 10 seconden gepijpt, met condoom! Ze wou boven op mij komen, maar door het gebrek aan erotiek had ik geen stijve meer. Dan maar weer trekken tot ik klaar kwam. En nergens, maar ook nergens mocht je aankomen. Als ik klaar gekomen was, deed ze al haar kleren aan en ik mocht het zelf opkuisen. Aan de deur mijn geklaag tegen de madam gezegd, ze riep ze bij haar en vroeg wat er waar was van mijn verhaal, en ze bekende met een vieze, kwade blik naar mij toe. De bazin stelde voor, omdat ik 25 minuten was binnen geweest en voor een uur betaald, om de tijd af te maken met een ander meisje of geld terug. Ik kreeg een deel van mijn geld terug, zonder morren. Wat ik enorm apprecieer! Ik ben er sindsdien nog niet geweest. Maar ik ga nog wel eens terug.
Ik heb dit nog nooit geschreven hier om de reden dat ik aanhaalde. Maar nu er zijn die zich verbazen over de bazin haar uitspraak, wou ik dit toch even duidelijk maken. Die bewuste date daar eindigde trouwens met een grappige situatie die je liever niet meemaakt misschien. Ik zat in mijn auto en wou juist vertrekken als mijn buurman daar ook buiten kwam... We hebben effe goedendag gezwaaid en elk zijn eigen gang. Achteraf ben ik hem al een paar maal tegengekomen en telkens is het een grote lach en hartelijk goedendag zeggen. Leuk om een geheimpje van elkaar te hebben.
 
Ze woon waarschijnlijk in Spanje .
Misschien terug naar huis.
Of ergens anders wanneer ze van locatie wisselen wisselen ze ook vaak van naam.
Dus best kans dat ze naar Nederland , Duitsland is en nu Julia heet daar.
Wanneer ze hier goed verdien zal ze wel terug komen.
Vandaar dat ik doe goede ook altijd fooi geef.
Extra stimulans om terug te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan