Recensie Relaxmassage Sint-Martens-Latem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josdoordewind

Stamgast
397
12/09/21
246
17
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/relaxmassage-body-to-body-prostaatmassage.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs op prospectie geweest.
afspraak heel eenvoudig, bellen en afspreken. ik ervaar dat het overal heel rustig is... Good for me.
Je krijgt het adres waar je moet parkeren en ze komt je halen; door een poortje achtertuin en naar binnen. redelijk rommelig, maar de kamer zelf is proper . ( voor de liefhebbers: er hangt een andreaskruis aan de muur ... )

Start op massagetafel. Er werd me niet gevraagd me op te frissen. redelijk goede ontspannende massage, wat teasing betreft : niets.
Omdraaien en dan gaat het er iets sensueler aan toe. dan bood ze me een body-to-body aan op bed. dit was al wat beter, mooie, ik vermoed bewerkte borsten, maar goed gedaan en lekker zacht. Dan terug opdraaien en kreeg ik wel een lekkere penismassage, "schroevedraaier' doet ze goed, maar kan het geen echte lingam massage noemen. Er zijn extra's mogelijk maar niet voor gekozen. dan word het een dure massage. ik dacht 50 extra voor pmc, beffen en intiem.
Herhaling? Misschien wel eens, als de nood hoog is. heerlijke teasing ontbreekt, en dat heb ik juist zo graag... als ik nog eens zou langsgaan dan ga ik dit uitdrukkelijk vragen. Ik ga er waarschijnlijk vanuit dat teasing automatisch hoort bij een sensuele massage.
 
Vroeger bood ze enkel intiem aan. Op het einde begon ze dan in haar advertenties te vermelden dat ze ging stoppen, laatste kans enzo. Ik dacht toen al "tuurlijk wel". Was een tijdje verdwenen van het toneel en is nu terug. Na het lezen van uw recensie kunnen we er zeker van zijn dat ze geen cursus gevolgd heeft voor masseren. Ik denk door de extra's dat je dan uiteindelijk terug op haar vroeger tarief terecht komt...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan