Recensie Renata, Utrecht (voorheen Arnhem, Den Bosch, Amsterdam) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nwdirh

Newbie
7
24/08/21
14
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2425955-renata
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren bij Renata geweest. Ik had in de ochtend een whatsapp gestuurd, maar ze deed pas om 15:00 haar telefoon aan. Afspraak was daarna snel geregeld. Timing werd wat rommelig, ik was wat verlaat (GvB problemen) en daarna was zij wat verlaat. Uiteindelijk 30 min na de afgesproken tijd elkaar ontmoet.
Ze is de dame van de foto's, maar niet zo slank. Niet dat ze dik is, ik denk dat 'chubby' het juiste woord is. De wachtte me op voor de flat (ze ontvangt in een studentenflat), we moesten op de gang zachtjes doen en wat anderen vermijden, wel grappig,
Ze is een heel lieve en charmante dame, pienter en haar Engels is goed. Ze heeft een hoog meisjesstemmetje, wel sexy.
De sex was lekker. Begonnen met tongzoenen en wat friemelen. Daarna haar gebeft, waarbij een beetje de indruk had dat ze zo draaide dat ik er niet goed bij kon. Heb haar uiteindelijk wel nat gekregen. Daarna pijpen; deed ze lekker en ze liet gewillig toe dat ik haar een paar keer bij haar haren pakte en haar over mijn pik drukte. Ook lekker intiem, ik kon lang volhouden (wat ze geen probleem vond) en ook nog wat geile praat erbij.
Ondanks dit toch 'maar' 3 sterren in totaal: haar uiterlijk was niet helemaal wat ik verwachtte (had eigenlijk gehoopt op éen van die spannende pakjes in haar foto's), de locatie is voor mij wat minder praktisch en ik heb liever dat de date wat eerder op de dag is. Weet niet of ik nog een keer ga, misschien wel.
 
Ik ben ook bij deze dame geweest. Kan het bovenstaande verhaal wel beamen. Ik vind het eigenlijk best irritant om op een locatie te zijn waar je moet fluisteren en geen lawaai maken. Ook de foto's zijn volgens mij van een paar jaar oud en dame zit inderdaad niet zo strak meer in het vel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan