Recensie Renate, Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

afentoe1

Vaste klant
121
19/04/22
177
11
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/1036486-renate https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/thuisontvangst-dame-rotterdam_8268610
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
kleine vrouw, haar tot op haar kont , overal haar trouwens, maar dat had ze duidelijk vermeld , gierigaard als ik ben , uurtje over , nou dan gaan we feesten voor 60 euro....
nee , ik had beter moeten weten, alle waar naar zijn geld , ze is een soort van zweefteef , allerlei complottheorieën aan moeten horen pffff , zo nu eerst massage, 2 aaien over je rug... met een onduidelijke olie... helpt het al ? ... ja krijg pijn in mijn kop nou i.p.v. mijn rug van de lucht van die olie , dus vooruitgang....
dan maar even pijpen, doe alleen maar het topje , anders moet ik kotsen...
nou hou maar op dan , oke neuken dan ?
ja lekker.. uuuuuuh nee weer niet , zachtjes hoor anders scheurt het rubbertje... oke , weet je wat ik trek me zelf wel af over je borsten, nee dat vind ik een vieze bende en als er een druppel op mijn doos komt per ongeluk, dan word ik zwanger of krijg ik een enge ziekte.... ja dusssss... ik kleed me aan vraagt ze... was het lekker? en of ik de volgende keer het feyenoord arrangement wilde, nee dankjewel en of ik ook wat speed wilde voor thuis of onderweg ofzo ?
dit was raar heeeeel raar.
ohja het stonk in huis of de kattenbak een jaar niet verschoond was , en ik was zo stom om haar een beetje te vingeren, 2 dagen en 40 keer wassen rook ik het haast niet meer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan