Recensie Renate, Vlodrop 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lke83

Newbie
4
18/04/22
0
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/vlodrop/580587-renate
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ronduit slecht, geen enkele afspraak nagekomen.
Pzc is ineens bijbetalen, deepthroat totaal niet mogelijk... enkel de eikel paste net.
Bood in advertentie fisting aan maar 1 vinger en gelijk al klagen.
Afgesproken dat ze in lingerie zou ontvangen, maar bleek in huispak en sweatpants te zijn.

Locatie is raar en had beter moeten weten, in een of ander kelderkamertje zonder een bed enkel een bank.

Vrouw in kwestie is beduidend ouder dan op foto's, of in slechtere conditie.
30 minuten afgesproken, maar na 5 minuten werd al gezegd opschieten...
De vrouw bleef ook maar praten wat heel storend is.
 
Ontvangt deze dame in Vlodorp? Laatste keer dat ik had gestuurd, antwoorde ze met een of ander duits adres.
Klopt, in wassenberg ofzo dat krijg je dan last minute te horen.
Misschien ook iets om te weten is dat ondanks dat ze zegt dat er privacy is... er dan toch blijkbaar iemand is aan wie ze het geld direct moet geven.
Dus echt pas op allen, wees gewaarschuwd.
 
Verhaal laat me denken aan Claudia Maastricht en Lara/Ana Maasmechelen. Idem verhaal. Allles mogelijk tot na betalen en dan alles onmogelijk/pijnlijk etc. Aanbod vooral gedreven door geldnood. Doe vooral jezelf een plezier en blijf daar weg. Je kunt je geld netzogoed uit het raam gooien.
 
Laatst bewerkt:
Nun wenn du in 5 min fertig bist, da kann ich nix für und es ist unaufgeräumt im Keller und eine coutsch finde ich nicht schlimm wenn man es darauf macht. Und eine Hochzeits Nacht bekommst du natürlich nicht für das Geld,aber du wolltest alles haben auf einmal und das geht nicht und es stand nicht das ich dir ein Orgasmus gebe sondern du mir.Aber egal es gibt immer irgendwelche Herren die meinen schlecht über die Frauen zu sprechen nur weil sie mit sich unzufrieden sind und was die Finger betr. Logisch das nur ein Finger rein passt wenn man zu dicke hat,denn ich bin sehr eng gebaut und wer will beim Sex schon Schmerzen erleben also muss man vorsichtig sein mit meiner muschi sorry das es dir nicht gefallen, aber
 
Heb deze dame ooit in sittard bezocht.
Eens maar nooit meer. Doet niks van wat ze beloofd. Na klaarkomen zegt ze ja je bent ziek je moet naar de dokter je sperma ziet er raar uit blabla.
Ze had zelf niet eens haar oksels geschoren.
Maar toen ik eenmaal voor de deur stond kon ik niet meer terug. Klonk alsof er binnen een mannetje of 5 zaten en ik had geen zin in een pak rammel. 🤣
Snel laten pijpen, ff geneukt en gauw weer weg. Doei geld
 
Jaren geleden in Heinsberg en Brunssum een bezoekje gebracht. De eerste keer was een lekkere geile ervaring. Ze had een heerlijk strak lijf en een fris kutje om te likken :)
Later in Brunssum was het allemaal wat gehaaster en inderdaad ook de opmerking over dat mijn sperma er vreemd uitzag??

Ik denk dat ik binnenkort toch nog eens een poging ga wagen... Eens kijken of ze me nog kent.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan