Ik heb alle dames die hij hier noemt mee gemaakt, behalve Roos. Lauren is een echt lekker schatje. Portugese roots. Slank, lekker strak. Zoent goed en weet de gevoelige plkeje te raken. Ben over haar borsten klaar gekomen. Ze wilde mijn zaad met de andere hand tegen houden, maar er kwam zoveel kracht los dat ik per ongeluk een straaltje over haar gezicht spoot. Sorry, maar vond ze niet heel erg.
Chantal: heerlijke meid. Wordt snel nat. PZC heerlijk. Kwam bijna te snel klaar, maar ze weet te temporiseren. Heb haar ook flink verwend. Goed gebefd. geproefd van de overheerlijke sappen. Geen glijmiddels nodig gehad. Achterlangs klaar gekomen.
Britt was bij mij wat afstandelijker. Weet niet hoe het komt. Misschein omdat ik wat later op de dag was en haar sexdrive wat minder was. heb wel alles kunnen doen, maar was niet echt het goede moment denk ik.
Afgelopen zaterdag weer bij Lizzie geweest. Dat blijft toch mijn favoriet. Zo grappig, stelt je op je gemak. Weet je op je wenken te bedienen. gewone GFE.
We hebben elkaar uitgekleed, daarna onder de douche. Mijn jonge heer kwam al snel in de stemming en dat betekende dat Lizzie aan de slag kon. Heerlijk PZC gedaan. Daarna alles wat je samen weil. Erg toegankelijke meid.