Dank je wel voor je reactie Violet. Heb ook gevoel voor humor en hebben inderdaad nog staan lachen.
Maar daarna bleef het stil van jouw kant, althans voor wat betreft het beantwoorden van mijn vraag over een 1 op 1 date.
Je verpakte het charmant maar het was per saldo gewoon een "nee" van jouw kant, dat weten we allebei. Na je opmerking "nou daar moet ik toch wel heel hard over nadenken en met Britt bespreken hoe je was" o.i.d. kwam er verder geen antwoord, en iedereen weet dat geen antwoord ook een antwoord is...
Je kunt bij zo'n concrete vraag toch gewoon bijvoorbeeld zeggen "sorry maar ik wil niet met je afspreken, je bent niet mijn type of ik vind je te oud" of zoiets dergelijks? Dan is de kous daarmee af en ontstaat er ook niet zo'n 'circus'.
Verder mis je gewoon waar het hier over ging. Het ging niet over het feit of een dame iemand al dan niet mag weigeren of kieskeurig mag zijn, daar zijn we het zoals je wellicht hebt gelezen het helemaal over eens. Het ging ook niet over een trio. En het ging er ook niet over of je al dan niet gevoel voor humor bezat.
En het siert je niet dat je vervolgens met een aantal valse om niet te zeggen gemene onjuiste aannames/beschuldigingen onder de gordel mij nog even een aantal trappen na geeft over onder andere leeftijd en het hoegenaamd verspreiden van onwaarheden. Dat zegt wat mij betreft veel over jou en hoe je probeert je straatje schoon te vegen over de rug van iemand anders.
Daar ga ik mij niet toe verlagen. Ik houd het gewoon bij de feiten.
Je hebt me afgewimpeld of geweigerd, hoe je het ook noemen wilt, voor een 1 op 1 date en daar ging het hier over. En bovendien op onjuiste gronden want er klopt helaas niet veel van je onwaarachtige lukraak uit de mouw geschudde teksten.
Ik vind dat ik net als iedereen op een gewone vraag een gewoon antwoord verdien. En niet een behandeling zoals jij me gaf, zowel 'live' als op dit forum.
Nou ja, "we agree to disagree" zullen we maar zeggen. Hoe dan ook spijtig dat het zo gelopen is.
So long!