Recensie Renee, Schoten (ex Maison d'Amour) 4,41 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
97
05/08/22
93
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://maison-damour.com/brecht/portfolio/rennee/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Door afwezigheid Tess, afspraak vervallen, dus dan een andere dame gekozen.
Renee leek zeker leuk. Italiaanse dame, maar goed te behelpen met Engels
Redelijk grote dame, slanke tengere bouw.
Prachtig 'verpakt' in lingerie. Had echt wel zeer mooie stukjes aan, netkousen, leuke bh, idem slipje, doorschijnend kamerjasje erover.
Leuk snoetje met brilletje.
Enfin, leuke verschijning.
Het wasje aan de lavabo.
Dan kreeg je een slokje mondspoeling. Benoemd dat voor mij tongzoenen zeker niet moet. Ah, maar dat is voor als je beneden gaat verwennen.
Ook dat is aan mij niet besteed, hou het graag hygiënisch.
Ze begreep goed dat ik vooral voor 'safe' ging. Dus ook pijpen met condoom.
Dit deed ze met veel overgave en ook zeer goed.
Heel afwisselend, gedreven.
Dan vroeg ze welke standjes ik wou. Aangegeven dat zij gerust bovenop mag en ik het mij laat overkomen.
Ook dat deed ze met veel overgave, snel, traag, liggend, rechtop zittend, het nodige gekreun... enfin zeker snoetje was een mooi zicht en de tempoverandering maakten dat voor mij een ander standje niet meer moest.
Ze heeft dan alles opgeruimd, afgekuist...
Ze bood nog een massage aan met bodylotion. Graag.
Dit was een fijne massage, stevig genoeg, afwisselend zacht en hard. Nam regelmatig bodylotion bij.
Op het einde bood ze aan om mij al liggend de rug eens goed te wassen om de overvloed aan lotion weg te werken.
Eigenlijk wel topservice. Aangenaam, lief, communicatief.
Al bij al moet ik eerlijk zijn, niet dadelijk mijn type, maar dat ligt aan mij. Liever wat kleiner, liever ietsje steviger borstjes,...Zeker een mooie dame die haar werk goed kent.
Kortweg een leuke knappe vrolijke aangename dame.
 
Door afwezigheid Tess, afspraak vervallen, dus dan een andere dame gekozen.
Renee leek zeker leuk. Italiaanse dame, maar goed te behelpen met Engels
Redelijk grote dame, slanke tengere bouw.
Prachtig 'verpakt' in lingerie. Had echt wel zeer mooie stukjes aan, netkousen, leuke bh, idem slipje, doorschijnend kamerjasje erover.
Leuk snoetje met brilletje.
Enfin, leuke verschijning.
Het wasje aan de lavabo.
Dan kreeg je een slokje mondspoeling. Benoemd dat voor mij tongzoenen zeker niet moet. Ah, maar dat is voor als je beneden gaat verwennen.
Ook dat is aan mij niet besteed, hou het graag hygiënisch.
Ze begreep goed dat ik vooral voor 'safe' ging. Dus ook pijpen met condoom.
Dit deed ze met veel overgave en ook zeer goed.
Heel afwisselend, gedreven.
Dan vroeg ze welke standjes ik wou. Aangegeven dat zij gerust bovenop mag en ik het mij laat overkomen.
Ook dat deed ze met veel overgave, snel, traag, liggend, rechtop zittend, het nodige gekreun... enfin zeker snoetje was een mooi zicht en de tempoverandering maakten dat voor mij een ander standje niet meer moest.
Ze heeft dan alles opgeruimd, afgekuist...
Ze bood nog een massage aan met bodylotion. Graag.
Dit was een fijne massage, stevig genoeg, afwisselend zacht en hard. Nam regelmatig bodylotion bij.
Op het einde bood ze aan om mij al liggend de rug eens goed te wassen om de overvloed aan lotion weg te werken.
Eigenlijk wel topservice. Aangenaam, lief, communicatief.
Al bij al moet ik eerlijk zijn, niet dadelijk mijn type, maar dat ligt aan mij. Liever wat kleiner, liever ietsje steviger borstjes,...Zeker een mooie dame die haar werk goed kent.
Kortweg een leuke knappe vrolijke aangename dame.
Heeft ze ook een mooi gezichtje?
Want al de rest is prachtig dat zien we op de foto's🤪
 
Jongedame vorige week bezocht. Ziet er inderdaad heel leuk uit.
Heeft een mooi model met (heel) veel tatoeages en piercings…
Houdt haar brilletje op tijdens 'het gebeuren'. Spreekt Engels of Italiaans.
Wasje aan de wasbak, ontsmettingsmiddel drinken.
Pijpen zonder of met als je dat liever hebt.
Tongzoenen met tipje van de tong.
Fijn half uur met haar doorgebracht. Voor herhaling vatbaar!
 
Ze heeft me met gemak 2 keer laten komen wat niet meer vanzelfsprekend is een min puntje is dat ze niet mooie borsten heeft maar de service was super. Ik ga zeker terug gaf aan dat ze toch lang wil blijven en voelt zich daar goed wat al een plus punt is.
 
Ze heeft me met gemak 2 keer laten komen wat niet meer vanzelfsprekend is een min puntje is dat ze niet mooie borsten heeft maar de service was super. Ik ga zeker terug gaf aan dat ze toch lang wil blijven en voelt zich daar goed wat al een plus punt is.
Geen mooie borsten? Zijn ze slap of te klein?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vurige-renee-2.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerste keer langs geweest op dit adres. De receptioniste is professioneel en vriendelijk. en de dames worden voorgesteld. Renee was naar mijn smaak veruit de knapste. (Tess was met een andere klant bezig). Ze heeft een mooi figuur. De borstjes zijn bewerkt en hebben een wat vreemde vorm.
Vooraf bij beide het verplichte wasje. Ze helpt hierbij, wat toch altijd fijn is. Dan de daad. Pzc was stevig en gevarieerd. De balletjes worden helaas overgeslagen. Daarna 69. Dit was wel fijn want voor mij de eerste keer een piercing in de mond. Sex was leuk en stevig. Nadien heeft ze me klaargezogen met condoom. Conclusie: een mooie, vriendelijke dames die waar voor je geld geeft. Een aanrader.
 
Donderdag mij laten verwennen door Rennee.
Oorspronkelijk plan was een gloryhole ervaring bij Tina. Maar zij was niet vrij, dus dan maar naar dit privéhuis afgezakt.
Leuke, vriendelijke dame die Rennee. De bril geeft haar een secretaresse of bibliothecaresse look, vind ik 🙂
Bij het opgaan van de trap een heerlijk zicht op haar prachtig kontje. Deed mij goesting krijgen om haar lekker anaal te nemen.
Spijtig bleek het niet mijn geluksdag te zijn. Eerst Tina die niet vrij was. En nu bleek uitgerekend die dag anaal niet mogelijk bij Rennee.
Reden: laag energiepeil. Blijkbaar krijgt ze enkel een orgasme bij anale seks. Maar dat zou teveel energie vergen. Haar woorden.
Gevraagd om mijn soldaat dan maar uitgebreid te verwennen, wat ze gulzig deed. Likken van schacht en ballen werd afgewisseld met pijpen ZC. Omdat ik echt wel genoot van het likken aan mijn ballen, gevraagd om daar extra aandacht aan te geven.
Ze heeft vervolgens 10min mijn ballen verwend, afentoe de ganse schacht. HEERLIJK!
Vervolgens condoompje erover en haar geneukt met haar benen in mijn nek.
Afgewerkt in doggy om nog eens zicht te hebben op haar mooie kont en wat ik heb moeten missen.
Vervolgens heeft ze mijn soldaat weer proper gemaakt met een wasje.
Voor ik doorging gaf ze me als tip mee dat ik volgende keer best aan de telefoon doorgeef dat ik anaal wil. Gezien mijn formaat was het voor haar zeker niet verkeerd dat ze zich wat kon voorbereiden met een speeltje in de kont.

Ondanks geen anaal toch een leuk hakfuurtje met haar gehad. Lang geleden dat mijn ballen nog zo uitgebreid verwend werden.
 
Donderdag mij laten verwennen door Rennee.
Oorspronkelijk plan was een gloryhole ervaring bij Tina. Maar zij was niet vrij, dus dan maar naar dit privéhuis afgezakt.
Leuke, vriendelijke dame die Rennee. De bril geeft haar een secretaresse of bibliothecaresse look, vind ik 🙂
Bij het opgaan van de trap een heerlijk zicht op haar prachtig kontje. Deed mij goesting krijgen om haar lekker anaal te nemen.
Spijtig bleek het niet mijn geluksdag te zijn. Eerst Tina die niet vrij was. En nu bleek uitgerekend die dag anaal niet mogelijk bij Rennee.
Reden: laag energiepeil. Blijkbaar krijgt ze enkel een orgasme bij anale seks. Maar dat zou teveel energie vergen. Haar woorden.
Gevraagd om mijn soldaat dan maar uitgebreid te verwennen, wat ze gulzig deed. Likken van schacht en ballen werd afgewisseld met pijpen ZC. Omdat ik echt wel genoot van het likken aan mijn ballen, gevraagd om daar extra aandacht aan te geven.
Ze heeft vervolgens 10min mijn ballen verwend, afentoe de ganse schacht. HEERLIJK!
Vervolgens condoompje erover en haar geneukt met haar benen in mijn nek.
Afgewerkt in doggy om nog eens zicht te hebben op haar mooie kont en wat ik heb moeten missen.
Vervolgens heeft ze mijn soldaat weer proper gemaakt met een wasje.
Voor ik doorging gaf ze me als tip mee dat ik volgende keer best aan de telefoon doorgeef dat ik anaal wil. Gezien mijn formaat was het voor haar zeker niet verkeerd dat ze zich wat kon voorbereiden met een speeltje in de kont.

Ondanks geen anaal toch een leuk hakfuurtje met haar gehad. Lang geleden dat mijn ballen nog zo uitgebreid verwend werden.
Mag je haar hard neuken in de kont ?
 
Het was mijn 2de bezoek aan maar het slechter dan mijn eerst keer . Ze liet me lang wachten in de living . Eens boven was pijpen goed en ze heeft dit zeker 10 minuten volgehouden. Ze vroeg of ze een massage mocht geven ik zei je maar niet te lang maar uiteindelijk heb ik zeker 35 minuten op mijn buik gelegen. Nadien nog kort sex . 160 euro voor 1 keer klaar te komen is aan de hoge kant en voor een massage ga ik wel naar een Thaise . Volgende keer zeggen dat 2 wil komen.
 
It was my 2nd visit but it was worse than my first time . She kept me waiting in the living room for a long time. Once upstairs, blowing was good and she kept this up for at least 10 minutes. She asked if she could give a massage I told you not too long but in the end I lay on my stomach for at least 35 minutes. Short sex afterwards. 160 euros for 1 time to come is on the high side and for a massage I go to a Thai. Next time say 2 wants to come.
I'm sorry for the waiting, but unfortunately that's not on me. As is already known, I'm not the one booking the appointments.

We had 1 hour and if you do not request to finish twice, I'll divide the time in such a way that we use the full 60 minutes.
Truly , i had no idea you wanted 2 times.
I always, always ask what the client wants/doesn't want, just to make sure he'll leave safisfied.
Should mention again : communication is always important :)
 
Ik ben zowat vaste klant aan het worden bij Rennee. Ze is wat mij betreft de ideale sexdate! Echt no limits.
Uiteraard laat je weten wat je wenst. Als het anaal of iets anders speciaals moet zijn vraag je het al bij de boeking. Indien mogelijk 1 of meerdere dagen van tevoren boeken. Rennee bekijkt de agenda...

Ik kijk al vooruit op mijn volgende bezoek 😉
P
 
Ik ben zowat vaste klant aan het worden bij Rennee. Ze is wat mij betreft de ideale sexdate! Echt no limits.
Uiteraard laat je weten wat je wenst. Als het anaal of iets anders speciaals moet zijn vraag je het al bij de boeking. Indien mogelijk 1 of meerdere dagen van tevoren boeken. Rennee bekijkt de agenda...

Ik kijk al vooruit op mijn volgende bezoek 😉
P
Is er een meer prijs voor anaal?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vurige-renee-2.html
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een leuk uurtje met Renee beleefd. Ik kan de goede dingen alleen maar beamen wat er al geschreven is. Ik wou heel graag is anaal proberen bij haar en had een dag op voorhand een afspraak gemaakt en gevraagd of anaal mogelijk was.
Ik kwam vandaag toe en wat bleek, de receptioniste had het niet opgeschreven 🤦‍♂️ Uiteindelijk was het geen probleem, Renee is snel even in de douche gesprongen en 10min later stond ze er.
Idd een mooie dame met een brilletje, tatoeages en piercings.
Even het verplichte wasje (door haar gedaan) en we konden eraan beginnen.
Ze nam het initiatief wat ik wel heel hard kan appreciëren. Gestart met pzc dan over naar 69 (de ballen worden zeker niet vergeten) en haar dan anaal genomen in doggy. Man wat kan ze dit goed, je mag/moet haar hard nemen en ze is duidelijk getraind in anaal. Condoom vol geschoten en zij ook gekomen en dan nog een praatje met haar gedaan tot de tijd vol was. Vroeg nog of ik een massage wou, maar dat is niet mijn ding. Kussen doe ik ook meestal niet dus daar kan ik niets over zeggen.
Als je haar respectvol behandeld en hygiënisch in orde bent krijg je veel van haar gedaan, toppertje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan