Recensie Renee, Den Haag (voorheen Voorburg) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Antonio777

Wandelaar
Forumpionier
97
08/07/21
125
25
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/1697477-renee
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recentelijk een afspraak gemaakt met Renee. Afspraak is snel gemaakt via Whatsapp. Ik had nog geen review van haar gevonden dus ik hield er rekening mee dat het zou tegenvallen ook gezien de vermelde leeftijd. Dames in de 50 met name Indo's en Aziaten kunnen er nog top uitzien is mijn ervaring. Met Hollandse dames is dat nu eenmaal wat minder. Maar goed de foto's zagen er goed uit dus op goed geluk gegaan. Ze ontvangt in een grote flat en je moet wel even weten waar je moet parkeren om voor de juiste ingang te staan. De dame was niet mijn type. Heel dun. Borsten waren ok maar geen billen en eigenlijk gewoon te oud voor mij. Maar goed ik heb er het beste van gemaakt en ze is verder ook vriendelijk. De kamer stonk wel verschrikkelijk naar sigaretten, vandaar dat ze waarschijnlijk een lading parfum op had. Voor degene die geilen op een granny, die kunnen hun hart ophalen.
 
Dame heeft in het verre verleden volgens mij bij Casa Cherda gewerkt volgens mij . Kan recensies niet meer vinden ( hookers ) , maar wat ik me herinner , niet bijster positief.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/1697477-renee#photos
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Uit nieuwsgierigheid de stoute schoenen aangetrokken. Aardige vrouw op leeftijd zoals voorganger al zei erg slank. Verder relaxte date hygiëne was ok wasje vooraf en achteraf . Herhalingsgevaar , misschien.
 
Renee is een aardige GILF. Ze is relax en prettig in de omgang. Ze lijkt wel ouder dan wat op haar profiel staat.

Altijd lekkere vrijpartij gehad en ze pijpt goed. Ze houdt van worstelen op bed, maar ze is zwak.

Ze biedt veel extra's en ze is heel aardig. Ze is een zware roker en haar tanden zien er niet best uit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan