WHEM Renee, Zwijndrecht (pikant en pittig, via Kinky)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Juk

Stamgast
369
09/12/21
214
Iemand die al eens bij deze dame is geweest?


mijn massages zijn inclusief hoogtepunt, deze geef ik jou op een zeer speciale manier en niet saaitjes even afrukken.

Ben wel benieuwd wat ze voor speciaals in petto heeft eigenlijk, maar ben ook wel benieuwd of iemand al ervaring heeft.
 
ik denk gewoon klaar te laten komen zonder dat zij zuigt of neukt. Met dr handen , voeten, lichaam, haren wat dan ook. Misschien pakt ze wel een sexpop bij die je mag bereiden tijden de massage
 
Okee. Maar hoe zie je dat dan? Ik kan het op basis van de link nergens uit afleiden dat het België zou zijn. In dat geval is het wel wat uit de richting...
Zoeken op Dordrecht in een straal van 10 kilometer en dan komt de advertentie er niet uit.
Zoek je op Zwijndrecht, dan wel. Vandaar dat ik die conclusie trek, maar zal het binnenkort nog eens voor de zekerheid gaan vragen.
 
Zoeken op Dordrecht in een straal van 10 kilometer en dan komt de advertentie er niet uit.
Zoek je op Zwijndrecht, dan wel. Vandaar dat ik die conclusie trek, maar zal het binnenkort nog eens voor de zekerheid gaan vragen.
Heb inmiddels ook de extra optie 'Nederland' geprobeerd en dan valt de advertentie inderdaad weg. Vermoedelijk zit ze dus inderdaad in België... Jammer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan