Recensie Renske, lady butterfly, Kropswolde 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
07/11/22
1
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
165
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een aantal keren bij Renske geweest, echt superdame is misschien wat ouder maar niet minder geil.Heerlijke massages en heerlijke sex, geniet er zelf ook erg van en kan lekker tongzoenen. Ik zeg bezoek deze heerlijke dame eens
 
Wil ik ook altijd nog eens heen.
Wel grappig dat ze al 5 jaar 48 jaar oud is volgens de website 😄
Ze doet ook SM en soft SM als 'meesteres Lola'.
Zie
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor mijn 13e massage gekozen voor een nieuw huis: Lady Butterfly. Ik houd de site al een tijdje in de gaten (zoals je in het bericht hierboven kunt lezen ;)) en Renske is daar al lang een vaste naam. Zij doet ook 'soft SM'. Daar was ik wel nieuwsgierig naar. Bij binnenkomst direct vriendelijk, gezellig, een klik. Geen uitgebreide intake. Je wensen, do's en dont's zijn binnen een paar zinnen geregeld terwijl je betaalt. Van dat proces had ik me iets meer voorgesteld, maar ik besloot het maar een beetje standaard te houden voor een eerste keer. Blinddoeken geen bezwaar.

Op de SM-kamer ging de blinddoek om en werd ik van plek naar plek geleid. Hier even vastbinden, handelingen, naar de volgende plek, daar vastbinden en daar de nodige handelingen, enzovoorts. Na elk attribuut werd het direct schoongemaakt en teruggelegd. Hoewel dat natuurlijk slim en efficiënt is, kwam het op mij wat routinematig over. De blinddoek zorgde ervoor dat ik me hard probeerde voor te stellen hoe het eruit zou zien wat er gebeurde en dat haalde me wel wat uit de beleving. Ik ben duidelijk iemand die alles wil zien, maar daar kom je alleen achter door het te proberen. Volgende keer geen blinddoek meer voor mij.

Tijdens de sessie was ze niet streng en sprak me ook niet streng toe. Ik had verwacht dat de aardige dame die me ontving plaats zou maken voor een andere rol, maar ze bleef dezelfde persoon. Dat was wel jammer. Ik had ook verwacht na dit bezoek te weten of ik in ben voor iets meer serieuze SM of dat het niks voor me is maar eigenlijk weet ik het nog steeds niet. Misschien nog maar een keertje doen, maar de prijs houdt me wel een beetje tegen. Voor een keer een nieuwe ervaring is 175 euro (inclusief energie toeslag) wel te doen, maar vaker? Ik weet het niet.

Wel is Renske heel erg aardig. Haar leeftijd is wel flink wat hoger dan wat op site staat, maar dat zou niemand tegen hoeven houden. Na een prima massage met hoogtepunt nog gezellig gekletst over van alles en nog wat. Ik heb me zelfden zo op mijn gemak gevoeld bij iemand. Het huis is ook erg netjes voor zover ik kon zien.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan