Recensie Richy, Bansuksom, Brecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pewpew

Vaste klant
Forumpionier
111
17/07/21
44
8
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Cupmaat
D
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thaise-massage-7.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik denk dat Richy nieuw is daar, dus voor haar gekozen. Ze is een mooie vrouw met grote borsten. De massage en het teasen waren redelijk goed. Enigste dat serieus tegensloeg was dat je haar nergens mocht aanraken.

Niet voor herhaling.
 
Ik denk ook dat Richy nieuw is .ze staat nog niet op de website van Bansuksom
De website is al een tijdje niet meer up to date. Als je de website met redlights vergelijkt toch.

Als je ze niet moogt aanraken zal ze er niet lang werken denk ik ! Of vragen ze daar ook al tegenwoordig geld vóór ?
Ze vroeg zelf niets extra, toen ik vroeg of ik ze mocht aanraken zei ze duidelijk nee.
 
Een maand of twee geleden ook bij Bansuksom langs gereden.
De dame die de deur open deed was iets voller, dus gevraagd of er nog andere dames waren.
Ik werd naar een kamertje geleid en de volgende dame kwam vragen of ik met haar mee wilde gaan.
Het was een wat oudere vrouw dus ik vroeg of er meer dames beschikbaar waren, dat was op dat moment niet en ze gaf aan dat ik in dat geval moest wachten.
Ik had geen zin om te wachten dus gezegd dat ik wel met haar wilde.
Ik heb haar naam niet meegekregen, daarom heb ik geen recensie geschreven, afgaande op de foto's van de site denk ik dat het Mali is geweest.
slanke dame, maar zoals gezegd wel wat ouder.
Massage zoals gebruikelijk beginnend met liggend op mijn buik, met een beetje plagerij.
Na het omdraaien kwam ze met haar rug tegen mijn zij aanliggen, zodat ik haar voorkant niet kon zien.
Ik kon haar wel aanraken en ben daar geleidelijk verder meegegaan.
Eerst haar borsten maar geleidelijk afgezakt en liet ze toe dat ik haar vingerde.
Ze leek er van te genieten, want ze trok me ondertussen af, maar stopte telkens.
Uiteindelijk lekker klaar gekomen.
Ik zal zeker nog terug gaan naar deze zaak, mogelijk kies ik dan een andere dame.

@Mulan in dit geval mocht ik de dame dus wel aanraken.
 
Een maand of twee geleden ook bij Bansuksom langs gereden.
De dame die de deur open deed was iets voller, dus gevraagd of er nog andere dames waren.
Ik werd naar een kamertje geleid en de volgende dame kwam vragen of ik met haar mee wilde gaan.
Het was een wat oudere vrouw dus ik vroeg of er meer dames beschikbaar waren, dat was op dat moment niet en ze gaf aan dat ik in dat geval moest wachten.
Ik had geen zin om te wachten dus gezegd dat ik wel met haar wilde.
Ik heb haar naam niet meegekregen, daarom heb ik geen recensie geschreven, afgaande op de foto's van de site denk ik dat het Mali is geweest.
slanke dame, maar zoals gezegd wel wat ouder.
Massage zoals gebruikelijk beginnend met liggend op mijn buik, met een beetje plagerij.
Na het omdraaien kwam ze met haar rug tegen mijn zij aanliggen, zodat ik haar voorkant niet kon zien.
Ik kon haar wel aanraken en ben daar geleidelijk verder meegegaan.
Eerst haar borsten maar geleidelijk afgezakt en liet ze toe dat ik haar vingerde.
Ze leek er van te genieten, want ze trok me ondertussen af, maar stopte telkens.
Uiteindelijk lekker klaar gekomen.
Ik zal zeker nog terug gaan naar deze zaak, mogelijk kies ik dan een andere dame.

@Mulan in dit geval mocht ik de dame dus wel aanraken.
Ge hebt ze mogen aanraken maar je hebt niets gezien behalve haar rug dan ??
 
wie heeft er ervaring met Mina, Namo of Cherry?
Ik ben in haar begindagen nog wel bij Namo geweest. Ze is, denk ik, wel de jongste daar in Brecht (rond de 30) en heeft een mooi slank lijfje en gezichtje. Helaas heeft ze naar verluid ondertussen wel wat tattoos bij.
Ze kan echt goed masseren, voor het erotische vond ik haar iets minder, nogal terughoudend en ze doet enkel PMC en NMC, aan zeer hoge prijzen. Anderen wensen gaat ze niet op in.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan