WHEM Rieki, eygelshoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Googlen op naam adverteerder levert wel een massagepraktijk aan huis in Eygelshoven op.
Zal daar wel plaatsvinden in de huiselijke sfeer. Gewoon slaapkamer x.
Foto lijkt me meer mannenhanden.
Rest info is beperkt. Gewoon proberen en dan horen we het wel.
 
Nee, alleen dat ze nu meer vraagt.
Eerst was het 50 voor massage en 50 extra voor ook intiem.
Maar kreeg via mail info dat ze nu dus 50 vraagt voor massage, 50 extra voor aanraken beffen oraal en als je meer wil dan nog eens 50 extra....
 
Nee, alleen dat ze nu meer vraagt.
Eerst was het 50 voor massage en 50 extra voor ook intiem.
Maar kreeg via mail info dat ze nu dus 50 vraagt voor massage, 50 extra voor aanraken beffen oraal en als je meer wil dan nog eens 50 extra....
Maar als ze dit als tarief hanteert wordt het toch duur grapje € 150/u kun je ook wat anders voor krijgen.
 
Ja ben geweest. Kennismakingsgesprekje met de mannelijke masseur en vervolgens bij Riekie op de tafel gaan liggen. Massage is goed en ze is ook vriendelijk en je moet wel van een Rubensvrouw houden en dan heb je een lekkere massage. Mogelijkheden stuurt ze per mail. En meteen alles duidelijk. Persoonlijk achteraf niet precies wat ik zoek. Dus herhaling voor mij denk ik niet.
 
Na een paar keer heen en weer mailen een afspraak geplant. Die werd enkele uren vooraf gecanceld, de reden niet bekend maar blijkbaar kan het ook niet meer ? Iemand anders ook die ervaring gehad afgelopen week ? Jammer want ik had haar wel eens willen meemaken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan