• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Rimmen bij klant

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je geen probleem hebt met een trans dame dan is Amanda in Den Haag geen verkeerde keuze: massage en sloppy blowjob afgewisseld met het likken van jouw sterretje.

Mogelijk Katy in Tilburg. Zie huidige add op Kinky, staan ook filmpjes. Ik verneem graag eventuele ervaringen, ik heb ook mogelijke interesse.
In een ver verleden eens bij geweest. Lichaam is te nep en rimjob was niet top. Ik vond het niet voor herhaling vatbaar
Geen latina maar Jordan in Vlaardingen is er eentje die het sterretje uitlikt met passie wat men normaal alleen in Zuid-Amerika meemaakt.
Ook al vaker bij geweest , qua uiterlijk helemaal niet mijn type maar aardige vrouw met goeie rimjob ja. Zoek toch iets wat meer mijn type is qua uiterlijk
Als je geen probleem hebt met een trans dame dan is Amanda in Den Haag geen verkeerde keuze: massage en sloppy blowjob afgewisseld met het likken van jouw sterretje.
Ieder zijn ding met alle respect maar moet voor mij toch wel echt 100% een vrouw zijn

Nou niet voor het één of ander maar die Jordan is ook net een vent om te zien. Ik ken haar uit de buurt en ik weet dat ze zelfs naar een herenkapper gaat.

Ze is groot, flinke neptieten en als ze een designerkutje zou hebben zou je niet raar opkijken….
Soort van post-op trans zeg maar.

Zo zie je maar dat smaken heel erg kunnen verschillen….

Nou niet voor het één of ander maar die Jordan is ook net een vent om te zien. Ik ken haar uit de buurt en ik weet dat ze zelfs naar een herenkapper gaat.

Ze is groot, flinke neptieten en als ze een designerkutje zou hebben zou je niet raar opkijken….
Soort van post-op trans zeg maar.

Zo zie je maar dat smaken heel erg kunnen verschillen….
Zit een kut tussen haar benen en is moeder dus vrouw , dat het niet de knapste is ben ik met je eens en heeft geen stem als een bouwvakker wat die kerels met tieten waar jij van houdt wel hebben.

De mooiste vrouw die mij heeft gerimd was Steffi uit Wuppertal. Deed ook aan natursekt slikken. Niet de mooiste maar wel de beste, of in ieder geval de grootste liefhebster, was Sandra uit Gelsenkirchen. Beiden zijn helaas al lang gestopt. Nu ik eraan denk is Sandra de laatste vrouw die mij gerimd heeft en zij is ten tijde van de pandemie verdwenen. Erg zonde want ik vind het veel lekkerder dan een blowjob

Kreeg een appje dat ze op 21 augustus weer terug in het land is voor 15 daagjes. Even in de gaten houden wanneer haar advertentie weer online is.

De beste rimjob voor het scherpste tarief krijg je bij:

Wees lief voor haar. Dat is zij ook voor jou!!

Terug
Bovenaan Onderaan