Rimmen (kontlikken bij klant)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Amy uit Nieuwegein, Amstelveen en Amsterdam (wisselende adressen). Laatste advertentie maakte melding dat ze 25 jaar jong is maar is wellicht richting 40 maar dat maakt niet uit. Ze vind het bloedjegeil om een frisse mannenkont helemaal schraal te rimmen. Daarna kan je haar lekker in alle gaatjes nemen (volgens ander forum zelfs zonderrrr...). Volgens mij is ze nu even op vakantie.
 
Amy uit Nieuwegein, Amstelveen en Amsterdam (wisselende adressen). Laatste advertentie maakte melding dat ze 25 jaar jong is maar is wellicht richting 40. Ze vind het bloedjegeil om een frisse mannenkont helemaal schraal te rimmen. Daar kan je haar lekker in alle gaatjes nemen (volgens ander forum zelfs zonderrrr...).
Nice!!! Heb je een link naar haar advertentie???
 
@Dirk087 Deze lieve (pijp)geile dame doet dit , ook o.a. voor de "beplassers" lees maar :

 
Laatst bewerkt:
En deze meid is er ook fanatiek in , ook o.a. voor de "beplassers" @Dirk087 :

 
Laatst bewerkt:
Voor de Belgen / Vlamingen: Aukje in Torhout is hier ook zéér bedreven in. Heerlijk hoe je op je knietjes kan gaan zitten en ze je ballen zuigt en kont diep uitlikt terwijl ze je helemaal leegmelkt.

 
Voor de Belgen / Vlamingen: Aukje in Torhout is hier ook zéér bedreven in. Heerlijk hoe je op je knietjes kan gaan zitten en ze je ballen zuigt en kont diep uitlikt terwijl ze je helemaal leegmelkt.

In haar adv staat nochtans rimmen ontvangen en ze benoemt het ook zo.
Haar prijzen zijn redelijk, doet ze werkelijk rimmen gevend en zijn er extra kosten aan verbonden?
 
@Dirk087 , deze dame is ook absoluut een aanrader.

MAAR: Naar het schijnt, is het lastig om mee in contact te komen, zo las ik regelmatig op Hookers. Zelf nooit problemen mee gehad overigens.


Sidenote:
Het staat niet (meer) bij haar services zie ik zojuist, toch heb ik het meermaals mogen ervaren. Deze reactie biedt dus geen garantie voor de toekomst ?
 
@Dirk087 , deze dame is ook absoluut een aanrader.

MAAR: Naar het schijnt, is het lastig om mee in contact te komen, zo las ik regelmatig op Hookers. Zelf nooit problemen mee gehad overigens.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/6554749-klara
Ik heb die dame eerder dit jaar twee keer een bericht gestuurd (met een maand tussenpauze), nooit een reactie gehad.
Ze heeft dit in haar adverrtentie staan:

now i meet utrecht 10/12 haarlem 15/12 hilversum 01/11 amstelveen 07/11 zeist 18/11 amsterdam 21/11 den haag 25/11 amersfoort 28/11 nieuwegein
Wat bedoelt ze daarmee volgens jullie? 10 december Haarlem, 15 december Hilversum, 1 november Amstelveen, etc.?
Maar is het niet wat gek om in juli al data in november en december te vermelden?
 
Iemand die weet heeft van wie in het Schipperskwartier Antwerpen hiervoor te vinden is ?
Vind het moeilijk om dit te vragen aan de deur.
Heb dit enkele keren gevraagd maar hun charme peil aan de deur zakte onmiddellijk onder nul en ze bekijken je daarna vaak als het vuil van de straat als je voorbij loopt.
 

Deze dame doet het tegen meerprijs (destijds 50 bovenop de basisprijs). Maar ze is op dit moment niet actief (advertentie offline).
Verder Lorena van passage 11/25 k14, Doubletstraat, Den Haag (moet je wel van bejaarde latina's houden) en Amanda (Braziliaans, vlaggetje op deur) van Doubletstraat 8 k1.
Maar zowel Lorena als Amanda deden het naar mijn smaak niet lekker, veel te hard, tong als een dildo in je reet proberen te duwen ipv subtiel likken. Kan zijn dat iemand dat liever heeft natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga 't toch maar vragen, we zijn toch lekker anoniem. Is iemand ooit geweigerd voor 't rimmen? Ik zou het eens graag willen ontvangen maar heb nu eenmaal een behaarde reet, daardoor vraag ik er nooit naar bij dames die deze optie aanbieden. Kan me voorstellen dat ze het niet fijn vinden ofzo ondanks dat je douche en alles.

Het laten waxen of scheren vind ik een no-go. En ja ben verder hygiënisch en aan de voorkant verzorgd.

Dus concreet de vraag: ben ik nu de enige of zie ik gewoon teveel drempels?
 
Ik ga 't toch maar vragen, we zijn toch lekker anoniem. Is iemand ooit geweigerd voor 't rimmen? Ik zou het eens graag willen ontvangen maar heb nu eenmaal een behaarde reet, daardoor vraag ik er nooit naar bij dames die deze optie aanbieden. Kan me voorstellen dat ze het niet fijn vinden ofzo ondanks dat je douche en alles.

Het laten waxen of scheren vind ik een no-go. En ja ben verder hygiënisch en aan de voorkant verzorgd.

Dus concreet de vraag: ben ik nu de enige of zie ik gewoon teveel drempels?
Mijn eerste "rimdame" (allang gestopt) maalde niet om een behaarde reet, zolang hij maar schoon was.
Ik denk dat het per dame wisselt. Ik zou er van uitgaan dat als een dame niet vantevoren duidelijk maakt dat de reet geschoren moet zijn, dat behaard geen probleem is. Of anders merk je dat wel.
In de tijd dat mijn reet nog behaard was, is rimmen, indien überhaupt mogelijk, in ieder geval nooit ter plekke geweigerd om die reden.
 
Ik ga 't toch maar vragen, we zijn toch lekker anoniem. Is iemand ooit geweigerd voor 't rimmen? Ik zou het eens graag willen ontvangen maar heb nu eenmaal een behaarde reet, daardoor vraag ik er nooit naar bij dames die deze optie aanbieden. Kan me voorstellen dat ze het niet fijn vinden ofzo ondanks dat je douche en alles.

Het laten waxen of scheren vind ik een no-go. En ja ben verder hygiënisch en aan de voorkant verzorgd.

Dus concreet de vraag: ben ik nu de enige of zie ik gewoon teveel drempels?
Gebruik gewoon de ontharingscrème van de Kruidvat. Binnen drie minuten af van je behaarde reet ;)

Gerimd worden is een trailer van het paradijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan