Rimmen (kontlikken bij klant)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Terug van weggeweest : Zie haar recensies en nieuwe advertentie op sexjobs in post 11
 
Laatst bewerkt:
Voor de heren die het nog niet wisten.....vind het supergeil om een man zijn uiteraard schone kont(je) te likken. Neem ook met mijn tongetje de billen, ballen en pik onder handen:p. Uiteraard zonder meerprijs. Liefst een kont(je) die niet al teveel behaard is, want flossen privé okay, maar tijdens het likken nou nee;)
Wat lijkt mij dat ontzettend lekker en geil, zou dat graag eens willen meemaken 😋
Mag je Luna haar kontje ook lekker likken
 
Karo in Tilburg heeft ook al eens heerlijk mijn ster gelikt. Helaas had ik toen nog niet gelezen dat ze het ook bare deed. Als ik dat had geweten had ik haar niet bezocht. Jammer was verder wel een topdate.
 
Wie ook enig kan rimmen is Andrea in het SKW. Op het pleintje aan de ingang. Zonder meerprijs. Wel je verzorgen, want ze staat op hygiëne. Terecht trouwens.
 
Waar is Nicole trouwens gebleven?
Nicole is naar huis toe. Ze komt half november weer terug.

Ik heb een heerlijk uurtje met haar gehad op haar laatste dag in NL. (2 weken terug)
2 x hard in haar kont geneukt met een heerlijke massage tussendoor. Deze massage deed ze erg profi.
Ik dacht zelf dat ik na de 1e x neuken niet nog een keer kon klaar komen maar ze heeft me zo opgegeild dat het vanuit mijn tenen kwam. Ze ging op d'r knietjes, die grote kont omhoog en haar billen hield ze open met haar handen zodat ik een heerlijk uitzicht had. Probeer dan maar eens niet te komen als je je pik in die ster ziet verdwijnen...😜
Als ze terug is ga ik er zeker weer heen.
 
Had van de week een afspraak gemaakt met de volgende dame. Afspraak gemaakt voor een sessie van een uur lang Rimmen en pijpen. Contact verliep goed. Echter, op het laatste moment komt mevrouw in kwestie met het argument dat zij alleen blanke heren boven de dertig ontvangt. Aangegeven dat ik hier begrip voor heb, maar dat het wel fijn was geweest als zij dit in haar advertentie had vermeld. Toch wil ik jullie op haar attenderen. Uur lang pijpen en Rimmen zou 240 moeten kosten.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan