Recensie Rita, Den Haag (voorheen Amsterdam Noord) 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pas geleden weer bezocht.
Met een warme zoen ontvangen. Had alleen een doorschijnend hemdje aan zodat je alles lekker kon bewonderen.
Terwijl ik me aan het opfrissen was liep ze naakt rond tegen me te kwebbelen.
Snel het bed opgezocht en lekker liggen tongen terwijl ze met haar kutje mijn bovenbeen aan het bevochtigen was. Ze had er duidelijk net zoveel zin in als ik.

Begon me met veel speeksel te pijpen. Lekker likken aan mijn lul en ballen.
Kwam weer omhoog en bood me haar tieten aan zodat ik die kon verwennen. Terwijl ik daarmee bezig was voelde ik iets warms en nat over mijn lul schuiven.
Me ondeugend aankijkend bereed ze me zachtjes.
Rita op haar rug gelegd en uitgebreid liggen beffen en baffen. Tijdens het beffen streelde ik haar sterretje en voor ik het wist schoof ze zelf naar beneden zodat mijn vinger diep in haar kontje zat.
Nadat ze klaar was haar missio in een rustig tempo geneukt. Tegen het klaarkomen aan weer liggen beffen totdat ze me smeekte om haar te neuken en vol te spuiten. Oké dan.

Na het opfrissen een massage gehad waarbij elke spier, behalve mijn sluitspier, aangepakt werd gevolgd door een btb. Zalig om die tieten over je lichaam en bilnaad te voelen.

Op mijn rug reverse Cowgirl terwijl mijn vinger haar anus weer vond.
Vervolgens doggy achter die zachte billen rustig geneukt. Toen tempo verhoogd en in flat doggy hard doorpompend mijn tweede lading diep achtergelaten.

Lekker opgefrist en met een lekkere zoen en knuffel leeg en tevreden afscheid genomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan