Recensie Roberta, Almere 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
19
11/06/22
16
7
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/100-real-pictures-_7881362
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag met deze dame afgesproken, zit sinds kort in een appartement in Stad..Goed app contact, is redelijk duidelijk.
Netjes naar het aangegeven adres gereden en werd binnen gelaten. De vrouw van de foto's, what you see is what you get.
Echter na betalen en wat liggen wilde ik wat voelen...helaas waren haar tepels gevoelig, ook haar borsten en vervolgens eigenlijk alles.
Pijpen deed ze zc maar met neuriën op de muziek...de sfeer voorzover die er was daalde tot onder nul..
En kleine Willem benden liet dat niet onberoerd...wat zelden voorkomt maar deze keer helaas wel.
Het lag niet alleen aan haar , ook aan mij..ben nou eenmaal gevoelig voor de sfeer.
Dus sfeer weg, sex en geld ook. Jammer, zeker geen herhaling.
 
Laatst bewerkt:
Ze ziet er wel lekker uit, jammer dat ze puur op geld belust is en heel trikkie je weer zo snel mogelijk de deur wijst.
Eigenlijk hoop je dat zo iemand geen klanten meer binnenkrijgt en de ervaringen hier mee leest.
Sommige dames zijn voor een korte tijd hier even snel geld maken en nooit meer terug komen en hun normale leven oppakken. Roberta zit waarschijnlijk in zo`n categorie dvp`s.
 
De ad is van november 2021, dus ze is hier niet kort. Volgens mij is dit de Roberta die veel beschreven wordt op het nzc forum. Ze reist door het land.
 
——————-
My pictures are 100% real and recent (no surprises), my pussy is always trimmed EXACTLY like in the pictures (no need to ask for that)
——————-

Op geen enkele foto is haar pussy te zien.

 
Intiem
1,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik heb haar een keer bezocht. Soortgelijke ervaring gehad. ze ziet er mooi uit en netjes getrimde kano. ik kan echter geen enkel deel van haar aanraken. Na 10 minuten begon ze te schreeuwen over haar gevoeligheid en ging ik weg. mooi lichaam maar zo zonde.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan