Recensie Robin, Zwols Pleziertje, Zwolle 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piet de Hollander

Wandelaar
53
06/11/21
25
9
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/7405719-robin
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zie mijn vorige tekst voor op/aanmerkingen. Dit is voor de recentie.

//Mod edit, dat doen we dus liever niet. 1 topic per dame aub.

Vrijdag Robin voor een uurtje bezocht bij zwols pleziertje. Afspraak was snel gemaakt en voorstellen prima. Robin is meer een blij meisje dan een dvp welke een standaard programma afwerkt. Met kleine lachjes en een onschuldige blik een uurtje ontspannen met enkele kinky details. Dat was prima. Voor wat betreft de kamer, hier valt de romantiek ver te zoeken met al verlichting een ouderwets bolletje aan het plafond. Geen douche en een beetje wassen bij de wastafel. Was een prima uurtje, maar herhaling ben ik niet zeker van. Mischien hebben ze ook minder gedateerde kamers?!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De foto herken ik van een Robin die bij donnafiera in Arnhem heeft gewerkt. Als het dezelfde dame is rij ik graag naar zwolle is wel een paar uur rijden maar een echte topper maar kan niet bevestigen of ze het ook echt is.

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://thatbirdrobin.nl/
Totale kosten (in euro)
330
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wilde altijd al beetje experimenteren met een onderdanige dame. Die zijn er niet zo heel veel, dus voor een keer wat verder naar Zwolle afgereisd. Het jammere is dat afspraak maken via privehuis is en dat ik niet eerst direct met Robin contact op kan nemen. Vaak zijn kinky dames zelfstandig te benaderen. Gastvrouw vroeg bij maken van afspraak of ik normale date wil of kinky date ivm gebruik gewone kamer of bdsm zolder. Koos voor het laatste, ruime zolder goed ingericht met een douche. Robin is een vrolijke dame en begeleidde mij heel fijn met de verschillende sm-speeltjes om op haar uit te proberen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/7405719-robin
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Robin geweest voor haar Kinky Switch kant. Na betaling mee naar boven gegaan en daar rustig besproken wat wel en niet mogelijk was, codewoorden doorgenomen, daarna gauw een douche genomen en begonnen met het spel.
Ik heb haar met een paddle, aantal floggers en m'n handen bewerkt. Je kan al veel aan haar reactie horen of je verder kan gaan wat heel prettig is. Veel verschillende dingen gedaan, maar doordat ik niet wist hoeveel tijd er al verstreken was, raffelde ik voor mijn gevoel af. Door de kerkklok had ik een inschatting hoeveel tijd ik nog had. Dit had ik achteraf tegen dr gezegd en ze vertelde me toen waar er een klok in het donker verstopt zat.
Achteraf nog wat gepraat en mijn floggers en haar floggers vergeleken.

Samengevat: een heel fijn, duidelijk in communicatie en lekker uurtje gehad. Orgasme was in tijden niet zo lekker
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan