WHEM Robine,Hasselt/Genk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Humphrey

Stamgast
Forumpionier
505
02/07/21
141
2
Iemand al eens op bezoek geweest bij Robine, een Nederlandse vrouw die in Hasselt ontvangt ? Wat zijn de bevindingen ?
 
Neen maar haat whattsapp wel nog en ze zit vol voor morgen daarmee is de link verdwenen
Ben jij intussen bij haar geweest? Zag vandaag haar advertentie terug online staan en het kriebelt om ook eens te gaan, maar ben benieuwd naar jouw ervaring :).
 
Ben jij intussen bij haar geweest? Zag vandaag haar advertentie terug online staan en het kriebelt om ook eens te gaan, maar ben benieuwd naar jouw ervaring :).
Jawel ben toen langs geweest echt een heel leuke dame .
Spontaan en goedlachs echt heel toffe date en ze kan verschrikkelijk goed pijpen 😮 .
Enkel de kamers bij cupido zijn verschrikkelijk en dat zei ze zelf echt een kamer van 3m op 2 waar dat bed juist in paste en als je van standje wilde wisselen beukte ik met men kop tegen de schuine wand 😄😄
 
Enkel de kamers bij cupido zijn verschrikkelijk en dat zei ze zelf echt een kamer van 3m op 2 waar dat bed juist in paste en als je van standje wilde wisselen beukte ik met men kop tegen de schuine wand 😄😄
Hahaha dat klinkt bekend, heb dat daar ook al voorgehad 😆.

Wel leuk om te horen dat je date is meegevallen, ik hou het in het oog en waag mn kans ook eens binnenkort 😄
 
Vandaag online ivm ontvangst.
staat niet dagelijks online staat in de ad
Zie link in post 5
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan