Recensie Rocana/Rosanna, Amsterdam Zuid-Oost 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MarkInHetPark

Wandelaar
38
18/10/22
52
15
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/white-party-lady_7417348
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had haar advertentie op sexjobs al enkele keren voorbij zien komen en besloten om haar maar eens een bezoekje te brengen.
1 week geleden probeerde ik al contact op te nemen maar toen reageerde ze niet, want kennelijk niet beschikbaar. Afgelopen vrijdag weer geprobeerd en toen was het gelukkig direct raak. Ik kon direct terecht voor een afspraak in de vroege middag.

Ze ontvangt op een discrete locatie in Amsterdam Zuid-Oost. Er zijn veel parkeerplaatsen aanwezig maar veel daarvan waren ook bezet. Toch kon ik mijn auto direct kwijt. Ik zou de parkeerkosten als laag willen bestempelen.

Bij haar woning aangekomen deed een dame open die overeenkomt met de fotos. En ik moet zeggen dat ik haar erg aantrekkelijk vond. Daarbij kwam ze ook nog eens heel lief en aardig over. Dan begint het voor mij al goed.

Ik kwam alleen voor een pijpdate zonder condoom met klaarkomen in haar mond voor 30 minuten. Hier rekende ze 130,- euro voor. Dit hadden we al via de app besproken.
Ze adverteert overigens als White Party Lady. Hier heb ik het helemaal niet met haar over gehad want daar kwam ik niet voor en houd ik mij eigenlijk ook nooit mee bezig.
Haar woning kwam opgeruimd en netjes over.

Toen het feest begon zijn we samen op bed gaan liggen en begon zij met knuffelen en lekker zoenen en tongzoenen. Dat was erg prettig en een mooie manier om in de stemming te komen.
Niet lang daarna ben ik er lekker voor gaan zitten en begon ze mij lekker te pijpen. Dat deed ze door op een geile manier op te bouwen, me lekker aan te kijken en te spelen met mijn pik die steeds stijver werd. Daarbij praatte ze ook op een lekkere geile manier. Ze begon rustig aan en het werd steeds intenser. Ik denk nu nog vaak aan hoe lekker het er uit zag dat zij mij met dat aantrekkelijke koppie van haar aan het afzuigen was. Tijdens de eindsprint heb ik mezelf afgetrokken en lekker op haar tong gespoten. Wat is het leven soms toch ook aangenaam.

Ze heeft een tongpiercing, iets waar ik nog geen ervaring mee had. Ik vond het geen probleem overigens maar ook niet iets waar ik perse naar op zoek was.
Ik heb ook nog even gezellig met haar gepraat over vanalles en nog wat.

Ze is voor mij voor herhaling vatbaar. Ik ging voldaan weer naar huis.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan