Recensie Roemeense Kim 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PeterPaal

Newbie
1
08/10/22
1
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kim stond vroeger in het Singelgebied maar nu zonder naambordje en met bril op Oudezijdsvoorburgwal 32 naast het café op de hoek in de avondploeg.Als een schaap door de wallen geleid en plotseling zag ik haar staan.Ze kende mij nog.Op haar grote kamer wat bijgepraat en betaald voor pijpen en neuken voor 150€.Was weer vanouds.Ze kan heel goed pijpen en door de grote spiegel naast t bed goed te zien.Eventjes gebeft en daarna stevig neuken.Was heel lekker.Gelukkig kon ik toen ik weer naar buiten ging meteen linksaf de hoek om en ie toeristenmeuk ontvluchten.Wat een mongolenzooi is dat.Heeft niets met hoerenlopen te maken.Heel jammer.Maar goed wel lekker geneukt.
 
@PeterPaal Bedankt voor de recensie, altijd leuk om te lezen. Ik denk alleen dat je Oudezijds Achterburgwal 32 bedoelt, want Voorburgwal heeft geen kamers bij nr. 32. Over die toeristenmeuk dat ben ik helemaal met je eens. Zwaar irritant is dat, je komt bijna nergens door en zeker zaterdagavond is het echt gekkenhuis!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan