Recensie Rome (Mac), Duisburg, Vulkanstrasse, Eros 26, k213 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter149

Vaste klant
178
05/06/25
322
19
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Ondanks eerdere negatieve ervaringen toch weer eens gekozen voor iemand uit Macedonie. Haar naam is Rome, niet uit Italie, maar uit Macedonie dus, ze werkt sinds 2 weken in Duisburg. Deze keer wel een voltreffer, wat een leuke meid !!!

Ze is niet de allerknapste, maar heel spontaan en energiek. Ze houd heel veel van dansen en heeft veel energie. Het bleek het meisje te zijn die ik eerder in de bar zag dansen. Ze had toen rood haar, nu door het licht leek dit anders. Terwijl ik mij uitkleedde begon ze weer wild te dansen en tegen mij aan te twerken.

Op bed had het pijpen wat langer gemogen, maar ze wilde mij berijden, wat ze zeer energiek deed op muziek, alsof ik een rodeostier was. Ze is wat tenger terwijl ik wat fors geschapen ben en ze begon steeds harder "o fuck, o fuck" te roepen. Misschien wat overdreven, maar het wond mij wel op.

Toen wilde ze dat ik haar nam, in missionaris begon ik diep in haar te stoten, daarbij begon ze nog harder "o fuck, o fuck" te roepen. Het was ongetwijfeld in de wandelgang te horen, goede reclame voor haar dus.

Daarna duurde het niet meer lang voor ik lekker in haar kwam. Ik moest even bijkomen, toen ik me aankleedde was ze alweer aan het dansen, nog even lekker tegen me aan voordat ik vertrok.

Vantevoren was ik eigenlijk van plan meer dan 1 dame te bezoeken, maar na deze lekkere "o fuck, o fuck"-ervaring ging ik tevreden naar huis !!!

Terug
Bovenaan Onderaan