Recensie Romina, Arnhem (voorheen Leeuwarden/Groningen) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Errando

Wandelaar
54
24/11/23
59
5
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2977782-romina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag Romina bezocht in Leeuwarden. Ik kon van te voren geen recensies vinden maar was erg benieuwd, want de foto's zagen er goed uit. Het contact ging vrij soepel via whatsapp, omdat het erg druk was in de binnenstad had ik moeite met parkeren en was ik dus 5 minuten te laat, dit was geen probleem. De woning waar in ontvangen zag er netjes uit, gewoon een stadswoning die je via booking.com kan boeken. Haar booker zat achter een schot TV te kijken in een vrij open woonkamer en de slaapkamer bevond zich in de kelder. Na afhandeling van het financiele gedeelte vertrok ze eerst naar haar booker (vermoedelijk om het geld te geven?) terwijl ik me moest uitkleden. Ik werd er een beetje onrustig van dat ze zomaar weg was, maar ze kwam al vrij snel terug. Romina haar foto's komen wel overeen met wat er daadwerkelijk voor je staat, weliswaar her en der gefotosoept natuurlijk en wat fototechnieken gebruikt waardoor ze op de foto minder stevig lijkt dan in de werkelijkheid.

Ik had van te voren vrij duidelijk mijn wensen aangegeven, maar het werd mij al snel duidelijk dat ze haar eigen plannen trok. Ik wilde rustig aan beginnen met een massage, dit werd gewoon volop genegeerd terwijl ze tegen mij aan begon te dansen/schuren en mijn pik vast pakte. Ik probeerde nog met handen en voeten duidelijk te maken dat ze rustig aan mocht doen. Ik probeerde nog haar kleren uit te doen, maar daar was ze niet van gediend, minpunt... waarop ze mij op het bed neerzette. Ik dacht dat dit was omdat ze me ging masseren, maar vervolgens stopte ze al vrij snel haar pik in mijn mond. Naja, vooruit, dan maar go with the flow. Ze was vrij dominant en liet me meerdere keren kokhalzen, terwijl ik vanuit mijn ooghoeken kon zien dat ze niet echt gefocussed was op mij. Na een tijdje drukte ze me op mijn rug en ging naast me op haar knietjes en stopte wederom haar pik in mijn mond, maar nu begon ze mij ook af te trekken (vrij aggresief). Na 5 minuutjes 69 kwam ze plots omhoog om de condooms te pakken. Ik ging vast klaarzitten, want ik had aangegeven dat ik zelf niet geneukt wilde worden deze keer, maar haar wel graag wilde pakken. Vervolgens wilde ze alsnog bij haar zelf de condoom omdoen. Dus weer met handen en voeten uitleggen wat de bedoeling was, maar weer geen gehoor. Dus dan maar weer verder met pijpen/aftrekken tot ik vrij snel al klaar kwam.

Gelijk stond ze op en pakte ze doekjes om alles schoon te maken. Omdat ik al weer een tijdje geen actie had gezien, was het echt een vulkaanuitbarsting geworden en het hele bed zat er onder. Gepikeerd begon ze met een handdoek het bed droog te maken. Gelijk alle kleren weer goed doen en de telefoon erbij... Ik heb me maar aangekleed en probeerde nog wat woorden te wisselen en vragen hoe lang ze nog in LWD zou blijven. De dag erna was het de beurt aan Groningen, maar ondertussen alweer Arnhem.

Voor een uur betaald, stond binnen 25 minuten buiten. Op kinky staan geen extra prijzen vermeld, via de app moest ik €50 extra betalen voor CIM/CIF.

Herhalingsgevaar? Nee.
Aanrader? Nee.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan