Recensie Romy, Rendez Vous Prive, Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1620

Stamgast
Forumpionier
565
24/07/21
2.246
37
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.rvp-girls.nl/nl/romy/88345
Totale kosten (in euro)
85
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Romy is een lieve jonge vrouw. Ik schat haar eind 20. Ze heeft volle lippen en siliconen borsten cup C. Heb de date met haar als heel prettig ervaren. Ze doet volop aan tongzoenen waarbij ze telkens het contact met mij zocht. Oraal bij mij en bij haar. Vingeren stond ze ook toe. Een paar standjes gedaan: missionaris en cowgirl. Missionaris hebben we nog een keer herhaald. Doordat ze zo lekker tongt en het verder goed aanvoelde is het beslist voor herhaling vatbaar.
 
@Soixante_Nuef: Hoe zeker ben je ervan dat de door jou opgegeven informatie klopt, want @hunterj zei het volgende over Romy:
"Haar lichaam is perfect. Echter schat ik haar een stuk ouder in 35-40 jaar. Daarnaast rook ze heel veel."
Vooral dat laatste wijkt nogal af van wat jij opgeeft en beschrijft.
 
Ik heb haar zien lopen en me voorgesteld toen ik in de voorstelruimte zat. Kan haar leeftijd niet zo goed schatten, weet dat nooit zo goed bij vrouwen maar ik vond haar er wel heel mooi uitzien in seksie jurkje, staat op mijn verlanglijstje voor de sint dit jaar!
 
Afspraak gemaakt voor een date met Merel. Gelukkig bel ik altijd van te voren of de afspraak nog doorgaat. De gastvrouw vertelde dat Merel had gebeld en dat zij een uurtje later zou komen. Later kreeg ik te horen dat Merel haar telefoon heeft uitgezet en ze er nog niet was. Jammer maar hoop dat ik snel weer een nieuwe afspraak met Merel kan maken
 
Afspraak gemaakt voor een date met Merel. Gelukkig bel ik altijd van te voren of de afspraak nog doorgaat. De gastvrouw vertelde dat Merel had gebeld en dat zij een uurtje later zou komen. Later kreeg ik te horen dat Merel haar telefoon heeft uitgezet en ze er nog niet was. Jammer maar hoop dat ik snel weer een nieuwe afspraak met Merel kan maken

Ik wilde ook een afspraak met Merel maken, want ik zag dat ze morgen in de agenda stond, maar ze staat er nu niet meer op.
Ook staat ze niet meer op de pagina waar alle foto's van de dames op staan.
Hopelijk duikt ze weer ergens op
 
Romy is een superslanke dames van ik schat haar rond de 35 jaar. Met haar volgespoten lippen heeft ze een heerlijke blow job gegeven. Daarna heb ik haar in 2 standjes lekker geneukt.

Ze is een stevige rookster en dat ruik je Goed. Hierdoor zit er voor mij geen herhalingsgevaar in.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan