Recensie Ron en Dee, Oosterbeek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Vingeren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Echte aanrader. Ja
Super geile vrouw. Ja zeker
Ben erbij geweest maar poeh wat een dame.
Wat kan zij pijpen, deepthoaten en face fuck geen probleem heerlijk hoe ze te keer ging en haar hoort kokken.
Kutje en vooral kontje zijn ook goed aangepakt. Pijn is fijn zei ze lachend;).
Hoe ze ligt te kronkelen als ze tegen haar hoogtepunt komt en maar meer wilt.
Onverzadigbaar leek ze wel!
Heb al wel wat feesjes gehad ook met toppers uit de films maar deze dame staat zeker in de top 3 van mij.
Veder de plek waar het ging gebeuren ideaal. Gastheer aardige kerol die ook staat te genieten. En de dame zelf ook heel lief die aangepakt wil worden!!

Als jullie dit lezen bedankt nogmaals voor de heerlijk tijd en miss tot snel!
 
Laatst een keer deelgenomen aan hun gangbang.

Ze ontvangen thuis, redelijk discretie ingang, ze hebben in hun kelder een ietwat verouderde maar prima speelruimte. Hij is een erg lange vriendelijke gast, Dee is een mooie, aan het begin ietwat timide dame die zich zodra ze een piemel vastheeft VOLLEDIG laat gaan 🔥

Deepthroat pijpen en echt er op kicken elke lul volledig weg te slokken, liefst 2 andere in haar handjes en ondertussen genomen worden, kronkelend op bed smachtend naar meer, de ene na de andere pik verdween in haar gaatjes en toen alle mannen leeg en uitgeblust waren leek ze bijna teleurgesteld dat het over was. Deze dame is onverzadigbaar.
 
Gisteren maar eens een kijkje genomen bij Ron en Dee. Supervriendelijk ontvangst.
De GB vind plaats in een nette kelder met een supergroot bed. Prima geregeld.

Toen ik binnenkwam was er 1 medestrijder, later kwamen er nog twee. Dee kwam naar beneden gelopen in een strak pakje wat weinig verhullend was.

Wat een bloedmooie kanjer, en wat een inzet. DP, heel diep pijpen (inclusief hoofd vastpakken), Anaal, vingeren, overal spuiten.
Niks is deze dame te gek en (bijna) alles mag.
En met vier man kwam ik ruim aan de beurt.

Het rare is wel weer wat 14 mannen zich aanmelden en er dan maar 4 komen opdagen. Lafaards :)
Geef deze lieve dame waar ze om vraagt heren van dit forum !!! En dat zijn veel mannen die haar met harde pikken keihard afneuken want deze dame heeft niet gauw genoeg.

Heb veel GB's meegemaakt maar dit is weer eens GB dame zoals we ze graag zien, van de buitencategorie... Aanrader dus..
 
pffff.....net terug van de GB daar. En wow, wat ging dat er geil aan toe!
Echt een leuke dame en ze liet alles met haar doen de hele tijd. Zelf ben ik erg van de anale sex en haar lekker vaak gevingerd in haar kontje met 1 of 2 vingers en regelmatig goed doorgeneukt. Op een gegeven moment DP gedaan, ook lekker.....

Ze is continu aan het likken pijpen en laat zich graag in beide gaatjes nemen.
Grappig vond ik dat ze me qua stem / accent aan onze Maxima deed denken, al zal zij niet de dingen zeggen die Dee wel riep ;)

Of misschien vergis ik me daar wel in....



Echt een liefhebster en een mooie locatie (vriendelijke vriend ook) en mij zien ze zeker terug!
 
Terug
Bovenaan Onderaan