Recensie Roos, Hasselt (voorheen Melanie,Diest Antwerpen) 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BJack

Wandelaar
28
28/12/21
43
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/melanie-26-nl-antwerpen.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn eerste recensie.

Had last-minute zin in een date en geen van de dames op mijn shortlist met reviews reageerde dus dan zelf maar op avontuur getrokken.

Op Redlights gekeken welke dames recent hun advertentie hadden vernieuwd kwam ik bij de Nederlandse Melanie uit. Binnen de minuut een berichtje terug en ik kon een uur later langskomen. Ze ontvangt in het centrum van Antwerpen. Als je hier wil parkeren, zal je een betaalgarage moeten gebruiken of veel geluk hebben. Voor mij als Antwerpenaar niet echt een probleem.

Als je het appartement binnenstapt, schrik je wel even. De hal en de trap zijn zeer verouderd. Toch wel een beetje het waar kom ik nu weer terecht gevoel. Haar kamer zelf is ok. Een beetje studentenkotachtig. Douche is aanwezig, maar geen gebruik van gemaakt. Ook niet gevraagd dus geen idee of dat kan. Melanie zelf zag er uit zoals op haar foto's. Best een knappe dame.

Dan de date zelf. Alles wat ik wou doen was id prijs inbegrepen. Tongzoenen, vingeren, beffen, pzc en intiem met condoom. Dit was allemaal dik in orde, maar voor mij was er niet echt een klik dus ik denk niet dat ik nog eens terugga.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/melanie-26-nl-diest.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ja jongens/heren, geil opgestaan, wat rond gekeken op redlights/girlsreview en kwam bij deze dame uit. Met bang hart vertrokken richting Diest omdat er maar 1 recensie was en ze zag op fotos er goed uit. Kan maar zeggen dat ze inderdaad er beter uitziet dan op fotos. Blijkbaar nog maar een maand bezig en binnenkort keert ze terug richting Antwerpen zei ze.

Ze ontvangt in een huurkamer met airco wat op de dag wel nodig was. Als je er bent dan opent ze het poortje waar je vanachter kunt parkeren. Eenmaal in de kamer, af gerekent en eerste gedoucht waar zij mij een drankje ging halen. Dan samen op het bed beland waar zij de leiding nam en mij direct vol tongzoende en vroeg wat ik graag had. Dit gezegd waardoor we minuten lang zoende. Daarna ging ze mij pzc. Deed ze uitstekend met variatie en deepthroat, Ze kon dit niet helemaal nemen, deed wel haar best. Dit heeft ze wel 5 minuten vol gehouden omdat ik graag gepijpt wordt. Daarna intieme met condoom waar ze mij lekker bereed. Overgeschakeld op zijn hondjes en geëindigt in missionaris. 1ste ronde wel niet klaargekomen omdat ik wat moe was en had een "pauze" gevraagd.

Wat gepraat tijdens de break over haar leven en mijn leven. Ondertussen wat dorst gehad en mijn drankje maar genuttigd naast bed. Had terug veel goesting en deed teken naar haar om van het bed te komen en richting mij te komen waardoor we tongzoenden en ze op haar knieën ging en mij terug begon te staand pijpen. Dit deed ze weer minuten lang maar nu was ik in controle en kon het ritme controleren en kon haar paar keer haar keel neuken, wat echt geil was. Condoompje er terug over en staand doggy genomen naast het bed. Terug op bed en kon het niet meer houden en klaar gekomen tijdens missionaris. Was nog 10 minuten over en wat nog na gepraat en gedoucht.

Kan alleen maar zeggen dat ze een topper is. Iets meer dan een uur binnen geweest en meer dan voldaan vertrokken. Herhaling is zeer groot, echt een GFE experience en we hadden echt een goeie klik. Ze zei wel dat ze hoogst waarschijnlijk nog een maand doorging en dan ging stoppen. Ik ga proberen als ze in Antwerpen ontvangt nog eens langs te gaan. 😁
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/melanie-26-nl-diest.html
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben bij Melanie in Diest geweest
Waar ze nu ontvang op het moment
Hele knappe toffe dame
Bij aankomst gelijk positief ontvangst
Heel mooi slank lichaam met mooie borsten
Kort gezegd ze is… af
Lekker op bed heerlijk tongzoenen vol overgave
Ze is het voorbeeld van GFE
Ze pijpt als de beste en laat zich heelijk likken waarbij ze bijna aan de lamp hang van genot
Lekker geschoren poesje
Met kleine lipjes
Ze blijf maar een weekje dan ga ze weer
Hoop dat ze snel terug is
Want ik kijk nu alweer uit naar de volgende keer
Ze is een toppertje waar veel dames een voorbeeld aan kunnen nemen op alle gebied
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze zondag eens naar Diest gereden. Kan er niet veel over zeggen dat al niet gezegd is. Gewoon top service. Niets op aan te merken. Mooie vrouw, mooi lichaam, leuk kontje om vast te pakken, mooie borsten met mooie tepels. Ze kust graag en ongeremd, je mag haar vingeren. Ze doet lekker mee tijdens het vrijen. Het geld meer dan waard. Enige nadeel is dat ik niet dichtbij woon en het ver rijden is. een aanrader.

voor de moderator: ik denk dat ze nu alleen nog in Diest gaat zitten (of toch het merendeel vd tijd). Dus b.est haar verplaatsen naar "Brabant" ipv Antwerpen
 
Deze week bij haar geweest in Diest waar ze ontvangt op een super mooie kamer met een bubbelbad. Zeer discrete parking voorzien.
Samen in het bubbelbad gekropen... leuk hoe ze je kan plagen en teasen.
Erna beland op bed en kan alleen maar zeggen dat ze alles doet met volle overgave. Alles wat ze zegt doet ze ook zonder gedoe. Zelfs iets meer dan een uurtje binnen geweest en is de 200euro meer dan waard. Ik zeker nog eens terug
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/roos-26-nl-prive-in-diest.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
In de zoektocht naar 'dates' met meer inhoud ben ik de laatste tijd vooral aan het zoeken naar NL talige dames. Daarom ben ik eens langsgeweest bij Melanie/Roos. Ik had zowel positieve als negatieve punten.

-
Het gesprek achteraf sloeg totaal nergens op.
Ook tijdens de seks zei ze enkele oneliners waarbij ik toch serieus twijfelde met wat ze eigenlijk bedoelde.
Verder viel me ook op wat een rommel haar kamer was.
Ze is ook wel heel mager.. minder mijn smaak uiteindelijk.

+
Het afspreken ging zeer vlot via WA.
Pijpen deed ze goed en zonder vragen ook zc.
Op haar initiatief ook onmiddelijk zoenen etc...
De seks op zich was ook best wel oké, ze leek er ook wel plezier in de hebben.
En ze was best wel 'strak' 😀

Conclusie:
Voor mij weinig herhalinsgevaar. Beter dan gemiddeld maar niet wauw waar ik op hoopte.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb ze ook een bezoek gebracht en voor mij heeft ze een super mooi lichaam ook de babbel was leuk , alhoewel daar niet veel tijd voor was 😁, heerlijk half uurtje beleefd met haar 🥳 ... ik kan het positieve wat hierboven al beschreven staat alleen maar bevestigen
 
Onlangs ook weer bij haar geweest
Is een toppertje hoor
Lekker tongen en van haar zalige borsten genieten
Lekker haar een befbeurt weer gegeven
en ze komt constant klaar
Mij ziet ze zeker weer
Een heel passionele toffe en lieve meid
Een aanrader
En ze zit voortaan in Diest
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/roos-97
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Contact opgenomen met Roos, date voor vanmiddag vastgelegd.
Ben benieuwd. 😉
Nou, dat was zeker weten de moeite waard. 😊
Roos is precies het type vrouw wat ik zoek, qua fysiek helemaal goed, qua vrijen een echte GFE. 😻

Ze zoent graag en doet dat sensueel en rustig opbouwend, gaandeweg toch aandacht verlegt naar de rest van haar mooie lijf, via haar mooie en naturelle borsten afgezakt naar haar pussy.
Daaraan de nodige aandacht besteed met tong en vingers en daar kwam reactie op. 😇
Ze geniet graag, dat is duidelijk iig. Vond dat ik ook plezier mocht hebben en zo over naar 69, geen straf dus.
Haar verder gelikte en gevingerd, sterretje incluis.
Bleek ze te waarderen en gevolg was dat behalve m'n eikel en ballen door haar werden verwent nam ze ook mijn sterretje mee, geil dus. 😈
Maar Roos wilde ook nog neuken dus latex aangemeten en in meerdere strandjes uiteindelijk in missio klaargekomen.
Roos was verrast dat ik het zo lang vol had gehouden maar had zelf ook volop genoten. Leuk om te horen iig.
Beiden lekker genieten is toch waar het om draait. 🥰
 
2e keer bezocht, was weer top. Blonde lokken nu. Had ook de indruk dat ze precies wat vermagerd is, maar is perceptie waarschijnlijk. Echt wel top service, ze smijt zich wel, tongzoenen a volonte,
 
Terug
Bovenaan Onderaan