Recensie Roos, Leiden Prive, Leiden 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 45

Meubelstuk
Forumpionier
1.313
30/06/21
2.647
20
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/roos/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame anderhalve week terug bezocht. Heel mooie, donkere dame met haar tot over (!) haar kont, nog nooit zulk lang haar gezien bij een DVP. Dus dat was een erg leuke verrassing. Verder puur natuur: ook geen ijzer door de tepels bij mijn bezoek (op de foto's van LP wel).

De date begon heel goed: samen douchen, waar we een kwartier onder hebben gestaan. Heerlijk tegen aan achterwerk aan gezeten, dat is dan ook erg mooi en voelt lekker. Daarna op bed beland en toen werd het allemaal nogal matig. Ze is dan wat onervaren, zo schijnt, maar in dit geval was ze toch wel heel erg onnozel bezig. Intiem was erg onhandig (plat op je buik gaan liggen: hoe kom ik er dan in?) en aftrekken was na 2 minuten al teveel moeite. Dus heb ik dat zelf afgemaakt.
Dus een paar grote plussen en een aantal kleine minnen en uiteindelijk is het geheel dan zo-zo.
Wel een lieve dame verder en ook geen spijt van het bezoek, maar toch ook zeker geen herhalingsgevaar.
Ik kan me wel voorstellen dat als je een wat meer leidend type wandelaar bent je er 'meer uit weet te halen'. Misschien verwacht ze dat ook wel van je, in dat geval was het gewoon niet zo'n goede match.
 
@ginaro10 Als ik op de link bij de recensie van Krolse Kater klik, kom ik wel op haar profiel uit. Maar zonder foto's. (Overigens was ik bij D-cup al afgehaakt, maar was toch wel erg benieuwd naar de plaatjes. Donker schoon blijft donker schoon.)
 
Ben ook geïnteresseerd in haar, echter blijkt ze weinig aanwezig te zijn.

Dat maakt het wat lastiger om op een geschikt moment langs te gaan. Hopelijk is zij binnenkort wat vaker bij LP aan te treffen.
 
Tevergeefs geprobeerd een afspraak met Roos te maken. Ze staat wel op de agenda (zonder foto's) maar volgens LP is het niet bekend wanneer ze weer terugkomt. 😮☹️
reed laats die kant op met een zogenaamde afspraak met roos dacht ziet er goed uit dus afspraak gemaakt , kom niet echt uit de buurt dus meer dan een uur in de auto gezeten kom ik daar aan blijkt gewoon dat ze niet aanwezig is terwijl ik 2 uur daarvoor afspraak heb gemaakt !!! krijg je nog van we hebben andere dames miss is dat wat dacht laat maar zitten ,vreemde tafrelen .
 
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ginaro10!

Kom op met die recensies, collega-wandelaars; ik moet van ver komen, maar ze lijkt me heerlijk.
Vandaar dat ik 'op zoek ben naar bevestiging' dat mijn reis niet op een deceptie zal (gaan) uitlopen.
Heb ik weer 😳😢

Een paar keer willen afspreken; òf ze is volgeboekt òf ze is er niet op de dag(en) dat ik kan òf de telefoniste (vriendelijke dame overigens) zei mij dat ik wel een afspraak kon maken, maar dan op de dag zelf nog wel moest checken of ze er was!

Ben al eerder bij dit huis geweest (Valerie) : 👍

Wat bedoel ik dan met "Heb ik weer 😳😢" ….. is ze nu WEER (!) vertrokken bij Leiden privé??!

Als iemand weet waar naar toe ….. graag een bericht (hier of pb) : AUBAUB.

Alvast bedankt!

Ps
Roos, jij mag mij ook een pb sturen…..graag zelfs! 😘
 
hahaha het is denk ik een spook !! heel vreemd dit je leest ook heel weinig reviews en op de site als je de foto's mag geloven is het een dame om door een ringetje te halen maar nada .. weinig over roos dat word gemeld .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan