Ik kwam haar tegen op Seksjob en herkende haar meteen: het bleek dezelfde Kiki te zijn als op de foto's, met wie ik eerder al eens contact had gehad toen ze nog in privéhuizen werkte. Blijkbaar werkt ze nu volledig voor zichzelf, aan huis.
Gisteren ging ik langs en ik moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk nerveus was. We hadden vooraf niet echt fijn contact gehad en ik wist niet zeker of het daadwerkelijk dezelfde dame zou zijn. Die spanning viel echter meteen weg toen ik aankwam. Gratis parkeren voor de deur en ik werd vriendelijk binnengelaten.
Ze woont in een schattig appartement, helemaal ingericht naar haar eigen smaak: zwart met roze tinten, echt een knusse plek en duidelijk het huis van een jonge vrouw begin twintig. Het voelde meteen warm en persoonlijk. Ze bood me iets te drinken aan en verraste me zelfs met een zelfgemaakt broodje hete kip. Ze is, als ik het goed heb, van Surinaamse komaf, en dat broodje was écht heerlijk. Dat soort kleine dingen zorgden ervoor dat ik me meteen op mijn gemak voelde bijna alsof ik bij iemand thuiskwam.
Daarna begon het pas echt: een oprechte GFE. Ze vroeg meerdere keren of ik me comfortabel voelde en nam echt de tijd. Alles voelde natuurlijk en ontspannen, geen gehaast, geen afstandelijkheid. Gewoon wauw.
Voor 1 uur betaalde ik €190 all-in, en ik kan het eerlijk gezegd nog steeds nauwelijks geloven. Na bijna twee jaar rondneuzen op deze site en meerdere afspraken gehad te hebben, sprong deze er met kop en schouders bovenuit.
Een ontzettend leuke, warme, donkere meid die je een echt
welkom-thuis-gevoel geeft. Deze afspraak ga ik niet snel vergeten.
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/one-of-a-kind_8789334