Recensie Roos, Mystique Thai Thai, Den Haag 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Neo

Wandelaar
88
08/11/21
101
8
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4082565-roos
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al enige tijd keek ik af en toe naar de advertentie van Roos op Kinky. Ze is sinds een aantal maanden nieuw bij MTT en wilde haar nu toch weleens proberen, ook omdat er nog geen recensie van haar bestond... take 1 for the team zeg maar :)
Een paar minuten voor de afgesproken tijd belde ik aan, bekende dame deed open en ik mocht op de kruk gaan zitten waar de meesten van ons op gezeten hebben... spannend.... en daar kwam ze.. Leuke dame en mooie lach. Gezicht deed mij een beetje denken aan Nat, echter ik denk dat Roos iets ouder is dan Nat. Roos heeft een mooi figuur, slank en sportief. Hele mooie kleine maar ronde billen en slanke armen en benen. Kleine borsten en geen superstrakke buik maar zeker niet storend! Ik kreeg een heerlijke massage, met allerlei technieken. Heel lekker en anders dan anders was een uitgebreide massage van mijn voeten. Ik moest even wennen maar het was echt heerlijk! Er werd niet uitgebreid geteast maar kreeg een lekkere B2B zowel achter- als voorkant. Ook gaf ze een heerlijk handjob en daarbij lette ze goed op wat ik lekker vond. Ik mocht haar overal aanraken en daar genoot ze zichtbaar van. Na klaarkomen kreeg ik nog massage (oa. hoofd en gezicht) tot het tijd was. Bij vertrek nog een dikke kus en ik mocht gaan. Extra's zijn niet aangeboden. Herhalingsgevaar? Ik zou haar graag nog een keer zien maar ze heeft wel erg goede concurrentie bij MTT dus ik denk dat ik het vooral bij 'mijn' vaste dames' hou en ik wil ook nog Malee en Manouw een keer zien dus herhalingsgevaar ja maar niet op korte termijn...
 
dus ik denk dat ik het vooral bij 'mijn' vaste dames' hou en ik wil ook nog Malee en Manouw een keer zien dus herhalingsgevaar ja maar niet op korte termijn...
Bedankt voor de recensie.
Malee zie ik bij MTT niet in de advertentie staan, en Manouw ook niet (meer) .

Zijn die er wel maar alleen niet genoemd in de advertentie ?
 
Staan zonder foto maar wel in de algemene tekst op kinky

Ah, thx. Overheen gekeken.
Ik zal dan ook bij gelegenheid eens vragen of ze er (nog) zijn.

Manouw stond volgens mij wel bij de foto's voorheen, en dat geeft me toch het idee dat de algemene tekst achterloopt.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4082565-roos
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zonder al te veel woorden, helemaal eens met eerdere recensie!
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4082565-roos
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Prima ervaring met Roos gehad. Normaal wat oud voor mij maar had toch afspraak gemaakt omdat geen andere dame beschikbaar was. Haar lichaam is buiten dat je kan zien dat ze zwanger is geweest echt lekker, klein, behoorlijk strak voor haar leeftijd. In gezicht zie je wel dat ze wat ouder is maar toch minder storend voor mij dan bij bijvoorbeeld Karin. En ze lacht heel lief. Massage was echt goed, wat steviger, begon boven in plaats van bij de benen, helemaal beneden tot de tenen met uitgebreide billen en voetenmassage en toen weer helemaal naar boven voordat de b2b begon. Daarna na beetje teasen snel omdraaien. Het aftrekken had wel wat langer kunnen duren en was een tikkeltje steviger dan ik fijn vond, vandaar 4 sterren, maar al met al toch prima ervaring. Mocht haar lekker vingeren, verder niets gevraagd of aangeboden.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4082565-roos#overview
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Klus in Den Haag, dankjewel chef ! Heb ik ook maar even gekeken of er nog wat te beleven valt in het Haagse. Gekozen voor een massage en op tijd contact gezocht met MTT. Afspraak gemaakt en op het geschikte moment de keuze gemaakt voor Roos uit de rij van voor mij onbekende namen. Netjes op tijd aangebeld en vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Kwam op de gang nog een erg mooie vriendelijke Thaise dame tegen maar natuurlijk vergeten te vragen wat haar naam is......... Met Roos op de kamer loopt alles correct en netjes. Douche, voorbereidingen en uiteindelijk het uurtje op een mooie en erg warme VIP kamer. Ik bezoek in eigen regio regelmatig massagegelegenheden zonder extra's en ik moet zeggen dat ik een goede ontspanningsmassage heb gekregen. Nadeel van dit alles is dat het niet heel erg erotisch wordt. Emy uit Wuustwezel start bijvoorbeeld meteen met opgeilen en dat gaat zo een uurtje door totdat het knalt. Roos geeft daarentegen een fijne massage en bij omdraaien gaat het dan richting eindschot. Daarna neemt ze de tijd om alles weer schoon te krijgen en ook de voorkant weer vakkundig te masseren. Dit is voor mij zo'n beetje de massage die dan bij een "normale" masseuse uit de hand loopt. Alles bij elkaar een prima massage en wellicht dat er bij meerdere bezoeken wat meer geilheid ontstaat. Een eerstvolgend bezoek aan MTT ga ik wel een andere masseuse proberen maar bij Roos kom ik nog wel een keertje terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan