WHEM Roos Oudenbosch

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben deze week voor het eerst bij haar geweest. Lieve dame met een vlotte babbel. Qua lichaam niet meer zoals op de foto's in de advertentie. Wel slank postuur maar toch met een buikje. Ben 3 kwartier geweest. Eerste 20 minuten was een massage van de gehele achterzijde. Doet ze prima, was erg lekker en ontspannend. Daarna omgedraaid en kwam ze tussen mijn benen zitten en begon ze met een olie of gel achtige substantie mijn penis te masseren. Dit deed ze heerlijk. Toen vroeg ze hoe ik wilde komen, via intiem (mc) of massage met pijpen (zv). Voor het laatste gekozen. Pijpen deed ze ook best goed, lekkere lange diepe natte halen. Was heerlijk. Daarna weer met de hand. Ze kneep er heerlijk hard in terwijl ze steeds sneller trok. Ik kwam enorm hard klaar. Daarna even opgefrist, nog een praatje en toen wTen de 3 kwartier om. Leuke ervaring maar weet nog niet of er herhalings gevaar is.
 
wordt er ook nog gebeft, gevingerd en mag je haar lichaam ook betasten en eventueel haar borsten en tepels zoenen of staat dit in de advertentie maar gebeurd het gewoon niet en is het masseren, leeg trekken en klaar?
 
Kom er al een paar jaar een keer of 2 in het jaar, als ik toe ben aan een b2b massage, dat doet ze heel prettig. Hoogtepunten op alle aangeboden manieren al meegemaakt, vooral handmatig doet ze naar mijn smaak erg goed.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan