Recensie Rosa Cardate, Tilburg

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3427
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3427

Guest
Als je haar te pakken kan krijgen heb je geluk of niet. Ze neemt gerust een paar maanden haar telefoon niet op, maar goed, het is mij gelukt om te daten met haar en dat viel vies tegen! Afgesproken bij een tankstation in Tilburg Oost. Komt ze aanrijden samen met een vriendin. Ze stapte in en vroeg haar waarom ze geen WhatsApp gebruikt, zegt ze omdat ze doodsbenauwd is dat de veiligheidsdiensten haar dan kunnen volgen ( ik citeer ). Alvorens ze begint met de date krijgt je auto een grondige inspectie op het gebruik van afluister en camera apparatuur ( en denk nu niet dat ik een geintje maak ). Dit alles wordt gadegeslagen door haar vriendin die, nadat Rosa bij je is ingestapt, je met haar auto volgt tot aan de afwerkplek. Hoe geil wil je het hebben? Bij mij zorgde dit histerische gedrag ervoor dat al m'n zaad als sneeuw voor de zon was verdwenen. Heb haar op de afwerkplek dan ook vriendelijk bedankt voor haar debiele gedrag en ze beter weer bij haar vriendin kon instappen.
Tevens vind ik haar lang niet zo knap als velen ons willen doen geloven. Ze zegt dat Spaanse is, zou kunnen, Portugees of Italiaans ook trouwens. Beetje vadsig type, niet lelijk maar ook niet van WAUW.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
En gasten die een dashcamrecorder in de wagen hebben, helemaal 'n makkie. Kwestie vd camera 'n kwartslag verdraaien, of anders tussen de zonneklep verbergen. Zo kan je de opnamebron thuis nog 'ns afspelen.
 
Ik sta al een tijdje te kijken om met Rosa af te spreken…. Twijfel al een tijdje en kan haar moeilijk bereiken….Maar zie er dus nu definitief vanaf….

dank je voor de input….. fijn dat er weer een Nieuwe "hookers.nl" is waar je ervaringen kunt delen. Heerlijk om weer ervaringen met gelijkgestemden uit te wisselen.??
 
Kan me nog herinneren dat er op hookers alleen maar prima ervaringen stonden. Ook de inspectie werd daar besproken.. was volgens mij iets met een wandelaar die het probeerde te filmen. Maar al met al was het dus gewoon mogelijk om een cardate met haar te hebben alleen het uiterlijk en de manier stond je niet aan? Lijkt me overdreven dit bij misstanden te plaatsen.
 
Hahahaha topper ben je! Maar voor de mensen die het willen weten.. Er staan nog een aantal oude ervaringen van hookers op de site die al de ervaringen heeft overgenomen.

 
Het duurde maanden om tot een afspraak te komen met haar eenmaal zover, eerst op een parkeerplaats moeten wachten dan achter hun aan moeten rijden dan checken ze heel je auto op camera's heel mijn auto overhoop gehaald ook de achterbak echt bizar, zei dat ik er niet van gediend was, kon ze niet waarderen is bij haar vriendin ingestapt en weggereden.
 
Om even op in te haken voor andere, moeilijk om contact mee te leggen en op de locatie waar ik naartoe gereden was werd er niet mee gereageerd. Gelukkig lag het voor mij op de terugweg, maar tenzij je in de buurt bent is het toch zeer onbetrouwbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan