Recensie Rosa, Haarlem, Lange Begijnestraat 1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
14/07/22
1
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst in Haarlem geweest. Was wel rustig bij raamprostitutie, dus besloot om binnen in het steegje te gaan, daar met vijf ramen (vrij entree). Was maar een dame aanwezig. Gordijnen waren dicht, dus was benieuwd. Wachtte ruim een half uur, en mijn hemel. Wat een heerlijke dame.

Ging naar binnen, na betaling kleedde ze me uit. Werd wel blij toen zij mijn grote vriend zag. En o mijn god, wat een heerlijke grote tieten zag ik. Eerst lekker kennisgemaakt, voorgesteld en daarna begon ze me te zoenen (op verzoek). Toen duwde ze me op het bed en begon ze me te pijpen. Pijpen kon wat beter, het zag eruit alsof dat niet een van haar favorieten handelingen is. Maar goed, toen heb ik even met mijn tong haar tieten gelikt en even mijn hoofd er tegen aan gehouden. Ze draaide om en zag die grote, zachte en lekkere billen voor me. Lekker ermee gespeeld, gekust en me tong diep in haar kont gestopt. Wat een heerlijke ervaring.

Toen kwam zij op mij liggen, standjes uitgevoerd en kwam binnen een paar minuten hardop klaar. Tijdens het neuken gaf ze me af en toe kusjes. Heerlijk. Voordat ik weg ging ff vriendelijk gedag gezegd en ze was wel tevreden met mijn talent haha. Echt een vriendelijke, aardige, mooie en geile dame zeg. Soms zat er geen gevoel in, maar joh, volgende keer weer.

Wie van jullie heeft ook ervaring met haar??? xD
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan