Recensie Rosa, Moissage, Heusden-Zolder 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HotCEO

Vaste klant
130
29/11/21
160
36
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://moissage.be/rosa-sensuele-massage/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren was ik in de buurt dus ben ik zonder afspraak bij Moissage binnen gelopen.
Rosa was de enige die op dat moment vrij was, nier 100% mijn type qua uiterlijk maar toch maar met haar mee naar de kamer gegaan.
Gekozen voor 60 minuten massage inclusief pijpen (met condoom).

Ik schat Rosa ouder dan de 39 jaar die op de website vermeld staat ook komen de foto's niet helemaal overeen met haar huidige figuur aangezien ze toch wat steviger is.
Rosa ging voor naar een vrije kamer waar ik alvast mocht douchen, het was ontzettend warm op de kamer dus de gasrekening zal wel fors zijn daar.
Na het douchen heb ik toch zeker 5 minuten moeten wachten op Rosa maar daarna mocht ik plaats nemen op de massagetafel.

De massage zelf was zacht maar met veel gevoel en behoorlijk was teasen tussendoor.
Over de massage was ik dan ook zeer tevreden, ik stond op springen dus afgesproken dat ze eerst (handmatig) de druk eraf zou halen.
Vervolgens ging Rosa verder met masseren en na zo'n 35-40 minuten vroeg ze of ik me om wilde draaien, mijn kleine vriend stond alweer fier omhoog dus het condoom ging eromheen.
Toen ze net wilde beginnen met pijpen werd er plots op de deur geklopt, een andere dame uit het huis was boos dat zij deze kamer genomen had maar Rosa gaf aan dat ze de kamer had genomen welke vrij was.
Op de gang gingen ze nog even verder met bekvechten en na een paar minuten kwam Rosa terug naar binnen.
Ze heeft zich meerdere malen verontschuldigt voor wat er gebeurde maar uiteindelijk pakte ze dan toch de draad op en begon met pijpen.
Ook pijpen deed ze erg goed met veel gevoel, ze wisselde dit af met haar handen.

Ik merkte na verloop van tijd dat een 2de keer er niet meer in zat voor vandaag dus toen ben ik opnieuw gaan douchen.
Zelfs daarna bleef Rosa zich verontschuldigen maar ik gaf aan dat het niet haar schuld was.

Al met al een prima ervaring, feit blijft dat ik qua uiterlijk nooit voor Rosa zou kiezen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan