Recensie Rosana , Den Haag , Doubletstraat 31 k7 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jimmybones

Wandelaar
45
08/04/22
44
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
vanavond langs de doub geweest was er rustig kwa dames , ik had zin in een lekkere latina met een flinke kont en niet zo een oude lelijke . In de witte pasage trof ik rosana uit colombia toen ik binnen kwam zag ik dat zie eigelijk niet de kont had naar wat ik zocht maar dat terzijde .

de service was goed , eerst schoonmaken met een doekje en dan gaat met de mond de condoom om pijpen doet ze lekker alleen zuigt soms net te hard op de eikel , maar de slurpende geluiden en een beetje deeptroath beviel me , daarna over naar doggystyle dame heeft best een strak kutje waar ik in bleef door rammen ze leek er wel van te genieten geen nep en overdreven gekreun . ik ga meestal alleen voor doggy style dus heb dit een hele poos met haar gedaan waarbij ze je geil aan kijkt en met je ballen ze speelt , ik was zeker 15 min binnen en nog niet klaar gekomen dus zei trekken , niet me olie ! maar ze spuugde zo op me pik en dat vind ik nou net lekker dus gevraag om tussen het trekken vaker te spugen geil gezicht als ze zo langzaam haar spuug precies op je pik laat vallen .
Dame heeft lekkere grote borsten waar ik tussen door lekker mee kon spelen , goeie ervaring ze is een knappe meid bij het weg gaan gaf ik der een highfive en ze wou mij een knuffel geven , toch een knuffel dan maar en ffe in der kont knijpen ook gaf ze me een kus op de wang
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan