Recensie Rosanna (Dom.) Doubletstraat 31 k5 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WillyWandelpeen

Wandelaar
40
01/01/23
48
10
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag bij Rosanna geweest. Aan het raam gevraagd wat de kosten waren. Dat was 50 euro. Naar binnen gegaan en kennisgemaakt. Hele vriendelijke vrouw. Uitgekleed, tampeloeris gewassen en op bed gaan liggen. Rosanna kwam bovenop zitten en streelde me overal zachtjes met haar handen, wat heel prettig was. Ook mijn lul raakte ze heel zacht aan wat super intens aanvoelde. Daarna kwam ze boven me liggen en masseerde mijn lul tussen haar tieten.

Later pijpte ze me rustig en langzaam MC (ZC extra, bedrag onbekend) en met veel gekreun wat ik een beetje overdreven vond aangezien ik degene was die er plezier aan had. Dat was heerlijk en ik liet haar begaan tot zij het tijd vond om tot de daad over te gaan. Ik pakte haar doggy, waarbij ze haar heupen precies op de juiste hoogte plaatste en ik goed diep kon stoten in een strakke kut. Ondertussen keek ze achterom in de spiegel naar mijn werkzaamheden. Dit leidde tot klaarkomgevaar, waarna ik haar vroeg te wisselen naar missionaris. Ze ging liggen met de knieën hoog opgetrokken waardoor ik haar zo diep kon neuken als ik wilde en dat was diep. Geneukt tot ik klaarkwam en dat was een heel intens orgasme.

Daarna kon ik me in alle rust wassen en aankleden waarbij ze er op lette dat ik al mijn spullen weer meenam. Geen klokkijker.

Zeer voldaan ging ik weer naar buiten en herhalingsgevaar is zeker aanwezig.

@WillyWandelpeen
Niet dezelfde als deze?

Terug
Bovenaan Onderaan