Recensie Rosanna, Oudezijds Achterburgwal 9-R 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.519
02/07/21
4.203
47
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Goed wandelen is rondjes draaien. Doorlopen, momentjes stelen.

Je weet nooit op welk moment welke dame je uiteindelijk voor zich zal weten te winnen. Soms is het makkelijk, een dame die helemaal je type is qua looks en bv de ideale boezem, kontje of bekkie heeft, soms duurt het langer om uit te vissen wie, de verschillende factoren gewogen, die avond echt je type is.

Halverwege de Molensteeg zat een, ws Zuid-Amerikaanse, knappe dame die twee keer lief lachte maar ietwat futloos op haar telefoontje zat te pielen, mijn favoriet qua looks stond op haar hoekje te shinen en knikte naar me, maar ze is zo optik dat ze me zelfs na 2x dure bezoekjes met beperkte service geen redelijke prijs wil geven, in de OudeKennis 2 buurvrouwen waar ik wel interesse in heb (een slanke blondine met strak figuur die vrij brutaal oogt en een ietwat dom ogende, maar voor mij toch wel erg lekkere blondine met een normale bouw wiens blik ik nooit weet te vangen (dat moment heb je ook nodig) en mijn #2 van de Wallen, maar ik was op zoek naar vernieuwing.

Opeens zag ik Rosanna staan. Ze beweert hier al 5 jaar te werken en er 6 dagen per week te staan en toch was ze me nog nooit zo nadrukkelijk opgevallen. Denk eigenlijk dat ze niet eerder 3x op rij zo uitnodigend naar me lachte en dat ik daardoor de focus niet op haar legde.

Maar vanaf het praatje bij het raam wist ik: Veel knapper dan ik gedacht had. En aardiger ook, maar misschien is ze dat niet bij iedereen. Enige wat ik jammer vond was dat haar borsten deels sili waren (wel mooi gedaan, maar je voelt dat als kenner toch), maar verder beschikt ze over een heel natuurlijke schoonheid.

Absoluut geen sloerie, je zou haar zo aan je familie voorstellen en je vrienden zouden hun ogen uit kijken als je met haar de kroeg zou binnen stappen. Prijzen waren exact wat je 's avonds verwacht op dat punt. 50 pijpen, 100 pijpen/neuken. Dus voor de dubbel gegaan.

Praatje vooraf, waarna ik op het bed in de vrij ruime kamer kon gaan liggen. Zij kwam erbij zitten en begon me prima te pijpen. In het begin moest ik wel even op gang komen, het was best koud buiten en warm op de kamer, maar ze werkte me kundig van slap naar hard en ging toen nog best een poos door.

Ik zal nooit fan worden van de kamers op de Wallen, maar het blijft toch een genot om door zo'n knappe meid, met lange slanke benen, een fijnzinnig koppie, prima figuur en kontje gepijpt te worden.
Eenmaal op oorlogssterkte (beetje verkeerde term nu) geswitched naar missio en daar waar ik normaal gesproken vaak vrij snel klaar kom en me moet inhouden duurde het nu wat langer. Geen idee waar dat aan lag, want Rosanna stond veel toe en ik vond het opwindend om haar te bekijken terwijl we neukten. Ik kon flink doorstoten, voor mijn doen opvallend pittig, maar ik had even vrees dat het 'm niet ging worden.

Dat voelde ze goed aan, want op dat moment stelde ze een ander standje voor. Dit is echt een belangrijk detail, want legio meiden op de Wallen hadden met hun gedrag (een soort dwingend come baby, een beetje geirriteerde blik of zonder woorden duidelijk maken dat een ander standje er niet in zat), me uit mijn concentratie kunnen brengen waardoor een hoogtepunt er niet meer in zat, maar Rosanna liet me precies op het juiste moment weten dat wisselen van positie gewoon kon.

Gekozen voor doggy, waarbij ik achter haar stond en zij op handen en knieen voor me op het bed zat. Je penetreert dan net even anders en doordat Rosanna me geen strobreed in de weg legde kon ik lekker mijn ding doen met vol uitzicht op dat prachtige kontje van haar.
Het spreekt voor zich dat het hoogtepunt zich daarna vrij snel en heftig aandiende.

Daarna nog even met haar gepraat waarbij ze aangaf uit een Zuid-Europees land te komen.

Dat zou kunnen qua looks, maar meestal blijken de dames dan toch uit Oost-Europa te komen, maar goed, ik zal de volgende keer eens achteloos vragen uit welke plaats in dat land ze komt. Het maakt ook niet uit, Rosanna was in alles toeschietelijk dus mijn nummer 2 op de Wallen heeft er een geduchte concurrente bij. En nummer 1 maakt dus nog minder kans op frequente bezoekjes aangezien er nu twee appetijtelijke, veel schappelijkere runners up zijn.

Ik zeg trouwens Rechts, maar het zou ook het Midden raam geweest kunnen zijn. In ieder geval staat ze ter hoogte van nummer 9 aan de OZA.
 
Laatst bewerkt:
Leuke recensie @knightrider maar uit je verhaal begrijp ik dat je bij veel dames voor 100 euro mag verwachten pijpen en maar 1 standje neuken. Vind dat wel een beetje weinig hoor maar het zal ook wel aan leeftijd en knappe looks liggen. Gelukkig ben ik liefhebber van wat oudere dames, daarmee is voor 40 of 50 euro gewoon standje 69, zij bovenop mij en dan nog doggystyle mogelijk!
Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je zelf een fijne tijd hebt gehad, en in mijn geval als ik wat meer geld had zou ik vooral voor een langere tijd betalen. Je gaat nooit overdag toch Knightrider? Dan is het ook wat goedkoper maar de bezetting is wel heel slecht nog steeds. En 's avonds is het wel een gezelligere sfeer vind ik, al word ik nu die grote aantallen toeristen al weer zat. Geniet van je bezoekjes man!
 
Ik vind de sfeer 's avonds beter. 69 is niet mijn ding bij dvp's, dus de enige extra die ik zou willen is 1 extra standje. Dus het pakketje van Rosanna was ideaal voor mij. De rest zou ik ook niet boeken als extra's want wil ik zelf niet. Heb idd een voorkeur voor de knappe, jonge shiners, hoewel ik snap dat de andere dames vriendelijker zijn, meer service bieden. Wandel ze!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nog een keer langs geweest bij Rosanna, die, als ik mijn oren dit keer beter spitste, eigenlijk Roxana heet, maar geen idee hoe ik dit in de topic titel kan veranderen.
Locatie is nog steeds hetzelfde.
Wilde eigenlijk al bij haar binnen stappen, maar keek toch even of mijn favoriete dame er was. Die stond net af te sluiten bij haar kamer in haar gewone kloffie, we maakten een praatje en ik deed alsof ik dan maar huiswaarts ging.
Hoekje om en naar binnen bij Roxana.
Het zijn dan wel dvp's, het blijft een aparte sensatie om met dame 1 te staan praten die netjes aangeeft: Vandaag kunnen we niet meer neuken, maar overmorgen wel weer, toch een vrij intiem gesprekje en dan 20 meter verder bij dame nr 2 naar binnen stappen en daar wel mee van bil gaan.

Qua uitstraling vind ik Roxana echt een uitschieter op de Wallen. Er staan zoveel matige of sletterige types tussen, maar Roxana is erg knap en straalt een zekere klasse uit. Echt een babe waar je op straat naar zou om kijken. Slank, lange benen, mooi lang bruin haar, prachtig koppie....bijna honderd procent goed.
Bijna, want ben zelf niet zo van de sili's en aan haar cup C is wel iets gedaan, hoewel mooi uitgevoerd.

Prima een praatje mee te voeren, altijd vrij relaxed. Op het bed plaats genomen alwaar ze schuin bij me kwam zitten en me heerlijk gepijpt heeft terwijl ik wat aan haar borsten en billen kon zitten. Ze maakt hierbij veel oog-contact. Toen ik op volle kracht was gewisseld naar missio alwaar ik prima mijn gang kon gaan zonder handje of meer van dat soort zaken die je uit je concentratie kunnen halen. Ze doet bij dit standje haar ogen dicht, maar dat heeft ook wel iets sensueels als ze met dat prachtige lijf zo dicht bij je is en je haar in je eigen ritme kunt neuken.

Toen ik even inhield omdat ik voelde dat ik bijna ging klaar komen stelde ze voor om een ander standje te gaan doen.
Dat doen niet alle Wallen dames uit zich zelf.

Geswitched naar doggy. Ik achter haar staand, zij op handen en knieeen voor me op het bed. In dit standje kijkt ze wel weer naar je, maar dan vanuit de spiegels aan de zijkant van het bed. Heerlijk kunnen neuken waarbij zij ook mee bewoog met haar onderlichaam tot ik voelde dat ik ging klaar komen en ik meer de leiding nam qua stoten. Met mijn handen op haar heupen en billen heftig klaar gekomen.

Daarna nog wat gebabbeld (vrij specifiek, dus dat hou ik even prive). Ik heb er een nieuw vast adresje bij, waardoor ik nu dus al weer 3 echte toppers op de Wallen heb en nog eens 3 runner ups. Zes zekerheidjes op de door velen zo bekritiseerde Wallen, top qua looks, redelijk qua prijs, prima voor elkaar!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan