WHEM Rosanne

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is weer eens van naam veranderd voor de zoveelste keer en de prijzen ook aardig omhoog gedaan.
Prijzen zijn belachelijk die ze vraagt, maar ja, iedereen zijn eigen keus wat hij wil uitgeven.
 
Hallo. Ik ben nieuw op het forum maar niet nieuw in het wereldje. Ik heb in juni een date met Rossane gehad. Afgesproken via de app wat vrij vlot ging. Ze spreekt af in regio Drechtsteden en kwam met het ov naar het station. Afgesproken voor een car/buitendate. In haar advertentie stond dat ze pzc en klaarkomen in de mond deed en vroeg €125 voor een vluggertje. Het is op zich een leuke meid om te zien, beetje Famke Louise achtig en de foto's zijn volgens mij wel van haar. Maar de date was drama. Ze pakte direct een condoom en die probeert ze nog om je slappe lul te krijgen ook. Geen spel van opwinding, niet aftrekken, wilde niet gevingerd worden, niet zoenen. Terwijl alles wel bij de mogelijkheden staat. Deze dame doet het puur voor de centjes. Uiteidelijk mijn half slappe lul in haar poesje gepropt doggy tegen een boom aan en totaal niet voldaan klaargekomen. Zonde van het geld.
 
Graag gedaan! Als je misschien vooraf duidelijk aangeeft wat je verwacht van haar, krijg je misschien meer voor elkaar? Ik had verder ook niet gevraagd waarom ze alles wat in haar advertentie stond niet deed. Maar voor 125 verwacht je wel meer, vooral bij een vluggertje. Maar ze was bij mij gewoon niet pik geil en dat vind ik helemaal niet leuk. Dat zijn de meest verschrikkelijke dates voor mij persoonlijk. Ze zit volgens mij nu in Noord Brabant met een andere naam?
 
Ze is niet fake en beste geile momenten beleefd maar ze is nu wel erg duur geworden voor het type date. Maar mss dat jullie andere ervaringen of tarieven krijgen. Checken zou ik zeggen
 
Terug
Bovenaan Onderaan