Recensie Rosaura, Doetinchem, Eroscentrum Escape k11 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ladyfukker

Wandelaar
39
14/11/21
10
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmorgen ff naar Doetinchem geweest.
Ik was er vroeg om 9.30 al.
Rosaura was de enige dame op dat moment maar ik kwam speciaal voor haar.
Ik ben er te vaak voorbij gelopen en voor een andere dame gegaan waarvan ik nadien spijt had.
Rosaura is echt 1 van de beste in het huis.
Lekkere sex en stelt jouw echt op jouw gemak en ik vind haar een heerlijk heel iets voller lichaam hebben .
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
2 weken gelden bij Rosaura geweest. Vond dat het van de snelle afwerking was. Vingeren niet mogelijk en tongzoenen beetje lafjes.Ze wilde al heel snel over gaan tot de intieme daad . klaargekomen en daarna halfslachting massage( eigenlijk ern beetje wrijven op je rug)
Paar jaar gelden haar bezocht toen was ze een stuk enthousiaster. Voor mij dan ook geen herhaling als ik daar in de buurt ben.
 
2 weken gelden bij Rosaura geweest. Vond dat het van de snelle afwerking was. Vingeren niet mogelijk en tongzoenen beetje lafjes.Ze wilde al heel snel over gaan tot de intieme daad . klaargekomen en daarna halfslachting massage( eigenlijk ern beetje wrijven op je rug)
Paar jaar gelden haar bezocht toen was ze een stuk enthousiaster. Voor mij dan ook geen herhaling als ik daar in de buurt ben.
Ik ben vaak zat bij Rosaura geweest altijd heerlijk tongzoenen en geen klokkijken en heerlijk bovenop me liggen zonder condoomgebruik en ook heerlijk pijpen zonder condoom
 
Ik kom al 20 jaar bij haar. Altijd standje 69 , zij on top en vaak afbinden ballen. Jammer dat ze haar tieten neppy heeft gemaakt, iets hangender was natuurlijker, zachter, nu te hard en te gevoelig geworden. Taal is wel echt 'n dingetje, maar ze weet precies wat je wilt. Vaste prijs, geen tijd. Eindeloze lekkere kut.
 
Ik kom al 20 jaar bij haar. Altijd standje 69 , zij on top en vaak afbinden ballen. Jammer dat ze haar tieten neppy heeft gemaakt, iets hangender was natuurlijker, zachter, nu te hard en te gevoelig geworden. Taal is wel echt 'n dingetje, maar ze weet precies wat je wilt. Vaste prijs, geen tijd. Eindeloze lekkere kut.
ha ha dus jij hebt de kut van Rosaura helemaal gelubberd 🤣🤣
 
Dat krijg je als je zo lang, zo lief voor 'n klant bent.
1 Ding niet te hopen zeg ik maar maar als dame stopt met werk dan kent ze je niet meer dan kun je de boom in ik heb dat een paar keer meegemaakt zelfs bij een dame waar 10 jaar klant ben geweest ze vondt dat ik het maar moest bekijken zei ze ik zei wat een vals kutwijf
 
Ik ben regelmatig bij Rosaura geweest. Heb op het welbekende forum wat er niet meer is, ook de nodige recensies achtergelaten.
voor mij altijd een prettige dame geweest, waarbij veel kon. Ik herken de tekst van @staatsliedenbuurt wel. En ja, als ze stopt, dan zal ze ons in gedachten vriendelijk bedanken en dat was het dan😂
volgende week of zo maar weer eens langsgaan.
 
ik zeg als Rosaura stopt dan kunnen ze de escape wel sluiten bij vele andere dames mag je niet veel en sta je binnen 10 minuten weer buiten niet te hopen dat Rosaura ermee gaat stoppen ! dat zou echt een groot gemis zijn en een grote strop voor escape die kan meteen haar deuren sluiten
 
ik zeg als Rosaura stopt dan kunnen ze de escape wel sluiten bij vele andere dames mag je niet veel en sta je binnen 10 minuten weer buiten niet te hopen dat Rosaura ermee gaat stoppen ! dat zou echt een groot gemis zijn en een grote strop voor escape die kan meteen haar deuren sluiten
Is Escape dan alleen van Rosaura afhankelijk?
 
Ik was vandaag in escape had zin om Rosaura te bezoeken maar dat feest ging niet door geen Rosaura mooi zuur vroeg het aan dame die ernaast werkt ze zei dat ze op vakantie is maar ze wist niet wanneer ze weer terug is hopelijk snel
 
Terug
Bovenaan Onderaan