Recensie Rose, Arnhem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MassageloverGld

Vaste klant
207
05/01/22
202
11
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1107804-rose
Totale kosten (in euro)
200
Rose is voor mij een nieuwkomer in deze regio en de advertentie, foto's en de weinige reviews gaven mij wel een goed gevoel dus een afspraak gemaakt.
Reactie op WhatsApp is snel, duidelijk en volledig. Gelukkig meer tekst dan alleen "hi bby"
Ze ontvangt in een bekend hotel.
Het is een heerlijke vrouw met echt prachtige borsten. Echt een goede chirurg aan het werk geweest.
Na een ontspannend praatje en solo douche (want haar en make-up mag niet nat worden) lag ze klaar op bed.
Ze heeft een lekkere manier van het spel opstarten, ze is erg relaxed en doet goed mee.
Uiteindelijk lijkt het toch altijd op een beetje fake maar ze deed het voorkomen of ze klaar kwam inclusief squirt wan het werd wel erg nat op het bed.

Na en tijdje besloot ik ook voor de finale te gaan en zodra dat zo ver was was het ook in één keer over en voorbij.
Dame maakte mij en zichzelf schoon en ging roken.
Dat was een teleurstelling want ik hou wel van wat naspel met strelen en zoenen.
De advertentie is duidelijk over één orgasme maar niet dat het spel dan ook meteen over en uit is.
Achteraf blijkt dus dat het gezellige babbelen vooraf ook van de tijd afgaat. Mijn conclusie is dus dat ze erg goed weet hoe ze de actieve tijd zo kort mogelijk kan maken.
Kwaliteit van de date was top maar toch wat afwerk gevoel aan overgehouden.
Stel je hoogtepunt zo lang mogelijk uit en je hebt een prima date.
Geen herhaling voor mij.

Terug
Bovenaan Onderaan